سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اخبار جدیدی از اردوگاه اصلاحات

علیرغم همه تلاش های بعمل آمده برای حفظ ائتلاف در جبهه اصلاحات و امیدهایی که در این راستا با تشکیل «کمیته 22نفره» توسط سید محمد خاتمی رئیس جمهور سابق به وجود آمده بود ؛ اکنون با جدی شدن مباحث مربوط به تعیین کاندیداهای مجلس هشتم ، زمزمه های استقلال خواهی و اختلافات تشکیلاتی و ایدئولوژیک که قبلا" در این جریان وجود داشت ، به تدریج به صداهایی بلند و رسانه ای تبدیل می شود.
 

جبهه ای کار نمی کنیم
شاید بتوان نقطه آغاز استقلال خواهی در جریان دوم خرداد را انتقادات مهدی کروبی و  برخی یاران نزدیکش از روند گذشته اصلاحات به شمار آورد. کروبی  بعد از عدم توفیق اصلاح طلبان درانتخابات مجلس هفتم ، اعلام کرد  که ما به دلیل اقدامات و مواضع تندروها  شکست خوردیم و هم او بود که از مجمع روحانیون جدا شد و حزب اعتماد ملی را تشکیل داد. در انتخابات شوراهای سوم نیز گرچه اعتماد ملی با مجموعه اصلاح طلبان ائتلاف کرد اما ظهور و بروز حزبی اعتماد ملی نیز نقصان و کاستی نداشت. خصوصا" در انتخابات خبرگان که اعتماد ملی یک تنه وارد میدان شد و موفقیت هایی نیز کسب کرد.
کروبی هفته پیش در حاشیه مراسم افتتاح دفتر این حزب در تهران اعلام کرد که حزب اعتماد ملی در جبهه اصلاحات حضور ندارد اما بنایش بر تعامل و تفاهم است.
وی در عین حال تاکید کرد: «بنا داریم که حالت استقلالی و تشکیلات حزبی خود را حفظ کنیم و ضمن آنکه با همه شخصیت ها و گروههای اصلاح طلب تعامل داریم اما جبهه ای کار نمی کنیم.»

رادیکال ها فعلا" استراحت کنند
اما موضوع دیگری که به اختلافات درون گروهی جبهه اصلاحات دامن می زند ، بحث «اعتدال» است. به زعم بسیاری از فعالان و بزرگان اصلاح طلب ، عمده ترین ضربه ای که در دوران 8 ساله حاکمیت اصلاحات بر قوای مجریه و مقننه بر این جریان وارد آمد از ناحیه تندروی ها و افراطی گری برخی عناصر و جریان های منسوب به این جبهه بود. از مدت ها قبل در محافل سیاسی و رسانه ای این گونه مطرح است که سران اصلاحات قصد کنار گذاشتن تندروها را دارند. در انتخابات شوراها ، این تحلیل ، تبلور عینی نیز پیدا کرد و کاندیداهای ائتلاف اصلاح طلبان عموما" از طیف تکنوکرات معتدل بودند. بر همین اساس پیش بینی می شود که در انتخابات مجلس هشتم نیز چنین رویه ای در پیش گرفته شود.
روز گذشته نیز محمد علی ابطحی که به نوعی سخنگوی خاتمی محسوب می شود در وبلاگ خود از اصلاح طلبان خواست تا در انتخابات مجلس هشتم واقع بین باشند. ابطحی نوشت:

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 86/4/23ساعت  5:24 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

گزارشی از نشست رئیس جمهور با اقتصاددانان

در جلسه شش ساعته چه گذشت؟

گفتگوی "صریح و صمیمی" رئیس جمهوری با بیش از 50 تن از منتقدان برنامه‌های اقتصادی دولت نهم روز پنجشنبه و به مدت حدود شش ساعت ( از ساعت 16 و 35 دقیقه بعد از ظهر تا 22 و 20 دقیقه شب ) برگزار شد. اقتصاددانان منتقد، نشست پنجشنبه خود با رئیس جمهوری را مثبت ارزیابی کرد.
به گزارش مهر، 21خرداد ماه گذشته 57 اقتصاددان نامه‌ای انتقادی از برنامه‌های اقتصادی دولت به رئیس جمهوری نوشتند.
صرف نظر از اینکه بخشی از انتقادات به برنامه‌های اقتصادی دولت وارد بوده و قابل بررسی کارشناسی است، اما بیشتر انتقادات صورت گرفته به مشکلات ساختاری اقتصاد ایران مربوط می‌شود و دولت‌های گذشته نیز با این مشکلات مواجه بودند.
اما در سوم تیرماه نهاد ریاست جمهوری خبری مهم اعلام کرد: دکتر محمود احمدی نژاد از انجام گفتگوی "صریح، صمیمی و مستقیم" با منتقدین اقتصادی استقبال کرد.

پس از اعلام این خبر، رسانه‌های مختلف از زوایای گوناگون به این اقدام قابل تقدیر دولت نهم پرداختند. البته برخی اقتصاددان که به احزاب دوم خردادی گرایش دارند، این اقدام دفتر رئیس جمهوری را تنها در حد حرف دانستند. در عین حال، برخی دیگر از اقتصاددانان که نسبت به برنامه‌های اقتصاددی دولت انتقاد دارند، از این اقدام دفتر رئیس جمهوری تقدیر کردند.
به هرحال، گفتگوی "صریح و صمیمی" رئیس جمهوری با بیش از 50 منتقد برنامه‌های اقتصادی دولت ( از ساعت 16 و 35 دقیقه بعد از ظهر تا 22 و 20 دقیقه شب) رو پنج شنبه به مدت حدود 6 ساعت به طول انجامید.
در این نشست علاوه بر رئیس جمهوری، وزیر اقتصاد و دارایی ، وزیر بازرگانی ، وزیر نفت ، وزیر کار، رئیس بانک مرکزی ، وزیر رفاه، وزیر کشاورزی، سخنگوی دولت، معاون برنامه ریزی و راهبری رئیس جمهوری ، معاون اول و معاون اجرایی رئیس جمهوری و مشاور ارشد رئیس جمهوری ( هاشمی ثمره) نیز حضور داشتند.
کتر بهروز هادی زنوز از طرف استادان و محمد جهرمی از طرف دولت جلسه را اداره می‌کرد و نامه اقتصاددانان منتقد توسط دکتر حسن طایی خوانده شود.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 86/4/23ساعت  12:25 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

ماجرای عجیب صندلی نماینده انگلیس

یکی از بستگان که سنی از او می گذرد و روزی از صاحب منصبان شرکت نفت بوده است برایم تعریف کرد که در جوانی در شرکت نفت آبادان مشغول به خدمت بوده است. وضع نسبتا خوبی داشته و یکی از خانه های سازمانی شرکت نفت را در اختیار او قرار داده بودند که او با همسرش در خانه مذکور زندگی می کرده و مانند هر جوان جویای نامی بدنبال موقعیتی بوده که پلکان ترقی را طی نموده و به مناصب بالاتری در تشکیلات شرکت نفت برسد.
در آن زمان یکی از تفریحات کارمندان شرکت نفت و هم چنین انگلیسی های ساکن آبادان ترتیب دادن میهمانی های شام در باشگاه شرکت نفت بوده است.
ظاهرا در یکی از همین میهمانی های شام نماینده دولت انگلیس در خوزستان که کت و شلوار سفید و کراوات قرمز رنگی به تن داشته است زمانی که میهمانان برای صرف شام دعوت می شوند و او قصد نشستن بر سر میز شام می کند، یکی از کارمندان شرکت نفت که سرش بر اثر نوشیدن مشروب گرم شده بوده صندلی را از زیرپای آقای نماینده انگلیس می کشد.
نماینده انگلیس در شرکت نفت آبادان که بناگاه در فضای خالی زیر خود رها می شود به نحوی زننده و در عین حال خنده آور پخش زمین می شود و در حالی که پاهایش رو به آسمان و سرش رو به زمین می رود جمع بزرگ میهمانان از دیدن این صحنه از خنده منفجر می شوند.
نماینده انگلیس با هر مشقتی خود را جمع و جور کرده و بر پا می ایستد به اطراف نگاهی می کند و کارمندی را که مسبب این جریان بوده و از خنده مشرف به موت بوده است خطاب قرار می دهد و می گوید اصلا کار خوبی نکردی.
کارمند مذکور که به زحمت می توانست حرف بزند بریده بریده و بزحمت درحالیکه خنده امانش نمی داد می گوید، چرا؟ مگر چه شد؟ و باز ظاهرا بدلیل مستی بیش از حد ضربه ای به پشت آقای نماینده می زند که یعنی بی خیال...
فامیل ما تعریف می کرد که مدت زیادی نگذشت که کارمند مذکور که عامل کشیدن صندلی از زیر پای نماینده انگلیس بود ارتقاء مقام یافت. جریان ارتقاء مقام های بعدی وی ظرف ٢ سال بعد نقل هر محفل و مجلسی در آبادان شده بود. وی بسرعت پلکان ترقی را تا حد ذیحسابی شرکت نفت آبادان که به قول فامیل ما هم سمت مهمی بود و هم نان و آب دار بسرعت طی نمود. اطرافیان او از شدت حسد در حال انفجار بودند ولی او و خانمش در عرش سیر می کردند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 86/4/23ساعت  12:17 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

رشد اعدام ها در ایالات متحده

در 38 ایالت از 50 ایالت آمریکا، حکم اشد مجازات وجود دارد.
از زمان برقراری مجدد مجازات مرگ در ایالات متحده، از بیست و پنج سال گذشته تا کنون، 1079 بار این حکم اجرا شده است. در سال 2006 نیز در مورد 53 نفر این حکم اجرا شد و برای سال جاری نیز تاکنون به همین تعداد مجرم، برای اجرای حکم خود در صف انتظار هستند.
بنابراین گزارش، مواردی که مجازات مرگ در مورد آنها اعمال می شود، طبق قوانین ایالت های آمریکا متفاوتند. تمام قوانین ایالتی، از مجازات مرگ برای بالاترین درجه قتل استفاده می کنند و بیشتر آنها نیز دلایل مضاعفی برای اعمال آن می خواهند. خیانت  (conspiracy) نیز در بسیاری از ایالت ها چنین مجازاتی دارد.
 از جرایم دیگری که برای آنها اشد مجازات  در نظر گرفته می شود می توان به آدم ربایی مهم در جورجیا، ایداهو، کنتاکی و کارولینای جنوبی؛ خرابکاری در وسایل نقلیه مانند قطار و هواپیما که موجب مرگ فردی شود در کالیفرنیا، شهادت دروغ که موجب مرگ فردی شود در کالیفرنیا اشاره کرد. به ندرت پیش آمده است که فردی به جرمی به جز قتل یا تلاش برای قتل یا تجاوز منجر به قتل، محکوم به مرگ شده باشد. پاتریک او کندی، از لوئیزیانا، به دلیل تجاوز به دخترخوانده 8 ساله اش به مرگ محکوم شد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  شنبه 86/4/23ساعت  11:50 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

بازخوانی جنگ 33 روزه

امروز اولین سالگرد آغاز جنگ 33 روزه رژیم صهیونیستی علیه حزب الله لبنان است. این جنگ که در بین لبنانی ها به «نبردتموز» شهرت یافته براساس یک «نقشه جامع» که توسط آمریکا، انگلیس، فرانسه، رژیم صهیونیستی، مصر، اردن، عربستان و احزاب شاخص طیف 14 مارس لبنان طراحی شده بود، به اجرا درآمد. در همان حال حزب الله که به فراست دریافته بود توطئه ای درکار است، برای «تست وضعیت» یک عملیات محدود را در مرز بین لبنان و فلسطین اشغالی ( در نزدیکی روستای لبنانی عیتا الشعب) به اجرا گذاشت.
سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از حدود 5 ماه قبل از آغاز جنگ در پاسخ به واکنش گستاخانه مقامات اسرائیلی به درخواست آزادی اسرای باقی مانده لبنانی -برمبنای توافق دو جانبه که دو سال قبل از آن با پادرمیانی آلمان به امضاء رسیده بود- اعلام کرد که «ما به زودی سمیر قنطار- اسیر دروزی لبنان که از سال 1360 تاکنون در زندانهای صهیونیست هاست- را در بیروت دیدار خواهیم کرد. بر این اساس همه منتظر اقدام سیدحسن نصراله بودند. عملیات چریکهای حزب الله در نوار مرزی به انهدام سه دستگاه تانک و نفربر اسرائیلی، کشته شدن 12 نفر از نظامیان صهیونیست و اسارت سه تن انجامید که البته یکی از آنان در بین راه فرار کرد.

اسرائیلی ها که براساس «نقشه جامع» قرار بود اواخر سپتامبر 2006 (اوایل مهر 1385) عملیات هوایی، دریایی و زمینی خود را علیه حزب الله آغاز نمایند ناچار به واکنش شدند و این موضوع سبب شد که- به گفته حسنین هیکل روزنامه نگار سرشناس مصری جهان عرب- بخشی از برنامه نیروهای مهتلف با آشفتگی مواجه شود. رژیم صهیونیستی سه ساعت پس از آنکه عملیات مرزی حزب الله در جوار عیتاالشعب به اجرا گذاشته شد، با شدت تمام وارد عمل شد و بمباران بی سابقه یک کشور عربی را به اجرا گذاشت. تصور اولیه رژیم صهیونیستی این بود که با وجود شناسایی نقاط استقراری نیروهای حزب الله و رهبری آن، می تواند در روز اول تحرک نظامی-سیاسی حزب الله را مهار نماید اما ناچار شد در پایان روز چهارم-بخصوص پس از آنکه حزب الله ناوچه مدرن ساعر 5 اسرائیل را در 12 مایلی آب های بیروت غرق کرد- اذعان کند که با بمباران هوایی کار پیش نمی رود. به گل نشستن هواپیماهای بسیار مدرن برای اسرائیل غیرقابل باور بود ولی این واقعیت داشت و آنان را وادار کرد که اعتراف کنند «چهارمین قدرت هوایی جهان» در مواجهه با چریکهای حزب الله زانو زده است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 86/4/21ساعت  3:4 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

روزنامه‏خوانی به خاطر صفحه حوادث!!

بیشتر مردم تهران، روزنامه ها را به خاطر بخش حوادث آن خریداری می کنند.
نتایج یک پیمایش عمومی در باره الگوی مصرف روزانه روزنامه توسط شهروندان تهرانی نشان می دهد، تهرانی ها، روزنامه ها را به ترتیب به خاطر قسمت های حوادث، سیاسی و ورزشی آنها خریداری و مطالعه می کنند.
بنابراین گزارش، این تحقیق که توسط یک نهاد عمومی انجام گرفته است نشان می دهد الگوی مصرف شهروندان تهرانی نسبت به گزارش مشابه این نهاد در تیر ماه 82 تغییر چندانی نکرده است.
بنابراین گزارش، 75 درصد شهروندان تهرانی به تناوب زمانی مختلف، روزنامه می خوانند ( 43 درصد هر روز روزنامه می خوانند) و مدت زمان مطالعه روزنامه به طور متوسط 24 دقیقه در روز است. نتایج مطالعه همچنین نشان می دهد، مردان بیشتر از زنان روزنامه می خوانند و افراد متاهل، افراد با سطح تحصیلات عالی، کارفرمایان و بازنشسته ها در بین گروه های مختلف سنی و کاری بیشتر از دیگران روزنامه می خوانند.
این گزارش ادامه می دهد، ساعت 9 تا یازده صبح، اوج ساعات روزنامه خوانی تهرانی هاست (ساعات اوج دوم، دو تا سه بعد از ظهر است).  65 درصد، روزنامه را در منزل می خوانند. 52 درصد خودشان روزنامه را می خرند و 14 درصد، روزنامه ای که همسرشان خریده است را مطالعه می کنند، 3 درصد هم مشترک روزنامه هستند.
حوادث با 41.3 درصد فراوانی بیش از سایر موضوعات توسط خوانندگان روزنامه دنبال می شود. مطالب سیاسی با 18.9 درصد، ورزشی 14، اقتصادی 8 و خانوادگی با 5 درصد در مراتب بعدی قرار دارند. در اولویت دوم موضوعاتی که توسط خوانندگان پیگیری می شود بازهم حوادث با 17 درصد اول است، پس از آن موضوعات اقتصادی با 13، مطالب ورزشی با 12 و مطالب سیاسی با 10 درصد به ترتیب در رتبه های دوم سوم و چهارم قرار دارند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  پنج شنبه 86/4/21ساعت  2:56 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

داستان باغ مرموز قلهک چیست؟

تا به امروز کدام باغ برای شما مرموزتر و سوال برانگیزتر بوده است؟ باغ سفارت انگلیس را چقدر می‌شناسید؟ از جمله مناطقی که شاید تا به امروز نگاه کنجکاو بسیاری را به خود جلب کرده و سؤالات زیادی را در ذهن‌ها ایجاد کرده باشد، باغ سفارت انگلیس در قلهک می‌باشد.
دیوار آجری قرمز رنگ این باغ مشجر که در افواه عموم بیشتر با نام «باغ قلهک» معروف می‌باشد، در خیابان شریعتی، حد فاصل خیابان دولت و پل صدر با چند درب بزرگ و کوچک، فلزی و چوبی، و با سیم‌خاردارهایی برنده و تیز بر بالای خود، با وسعتی بالغ بر مساحت چند شهرک، به راستی چه رازی بر سینه کهن‌سال خود دارد؟ هر یک از درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج این باغ که عمری بیش از یکصد سال دارند،شاهد کدامین ماجراهای گفتنی و شنیدنی و یا ناگفتنی و ناشنیدنی بوده‌اند؟

دوقرن زیر چکمه انگلیسی‌ها

این باغ حامل خاطرات فراوانی از بیش از یکصدوهفتاد سال تاریخ ایران می‌باشد. ساکنان محله قلهک و خیابان دولت، سال‌های سال است که با این باغ و رویدادهای آن مانوس می‌باشند.
شاید در بین مردان و زنان کهن‌سال قریه قلهک، هنوز هم بتوان افرادی را یافت که خاطرات جنگ جهانی اول و دوم و سال‌های حضور انگلیسی‌ها در این باغ و قریه قلهک را به خاطر آورند. اما داستان این باغ مرموز و حضور انگلیسی‌ها در آن چیست؟

مال‌الاجاره 30 تومانی

از دیرباز قریه قلهک از شمالی‌ترین و زیباترین قریه‌های تهران بوده و آب و هوای خنک و فرح‌بخش این منطقه، زبان‌زد همه ناظران بوده است. در سال 1251 قمری که «سرجان کمپبل» وزیر مختار انگلیس در ایران بود، محمد شاه این باغ را که جزو «تیول» شاهی بوده، به دولت انگلستان اجاره داد و سفارت انگلیس ییلاق خود را در قلهک بنا کرد. پس از چندی، شاه از درآمد اجاره آن نیز صرف‌نظر نمود و این محل را تلویحاً به طور رایگان در اختیار هیأت سیاسی انگلیس نهاد. مال‌الاجاره این محل در آن زمان ماهی 30 تومان یا 15 لیره بیشتر نبود، ولی این مرحمت شاهانه اعتبار فراوانی برای وزیر مختار انگلستان به ارمغان آورد و باعث افزایش شخصیت و اعتبار او در بین دیگر عوامل کشورهای خارجی در ایران شد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/20ساعت  1:5 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

راه اندازی سایت فارسی وزارت خارجه اسرائیل

روزنامه اسرائیلی از راه اندازی وب سایت وزارت خارجه اسرائیل به زبان فارسی خبر داد.
روزنامه اورشلیم پست نوشت: "وزارت خارجه اسرائیل روز دوشنبه با هدف افزایش آگاهی مردم ایران درباره سرزمین یهودیان نسخه فارسی وب سایت اینترنتی خود را راه اندازی کرد."
"اورشلیم پست" آغاز به کار بخش فارسی وب سایت وزارت خارجه اسرائیل را به عنوان بخشی از اقدامات دیپلماتیک برای آموزش مردم ایران درباره سرزمین یهودیان دانست و ادعا کرد که این سایت مخصوص ایرانیانی است که عمدا از کسب اطلاعات درباره اسرائیل دور نگه داشته شده و از دروغ های تهران بیزار شده اند!

براساس این گزارش، راه اندازی این سایت ثمره فکری دکتر "زیون آورونی"، سفیر کنونی اسرائیل در ایرلند است که پیشتر ریاست برنامه ریزی سیاسی در وزارت خارجه این رژیم را بر عهده داشت.
به نوشته اورشلیم پست، سایت مورد نظر توسط دپارتمان ارتباطات عربی در بخش دیپلماسی دولتی وزارت خارجه اسرائیل اداره خواهد شد و "مناش امیر"، مدیر سابق سرویس فارسی رادیو اسرائیل سردبیر ارشد آن خواهد بود.
"امیر" با بیان اینکه انتظار می رود بازتاب وسیعی از جانب خوانندگان این سایت صورت گیرد، اظهار داشت: "مطالعات نشان می دهد که بیش از 60 درصد جمعیت ایران زیر 40 سال سن دارد و تعداد کاربران اینترنت در این کشور چیزی حدود 11 میلیون نفر است. بنابراین اینترنت در حال حاضر یکی از موثرترین ابزار ارتباط با مردم ایران به شمار می رود."

ادامه مطلب...

نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/20ساعت  12:56 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

رقیب جدید «فقر و فحشا»ی ده نمکی

اخیرا" یک سی دی با عنوان «فقر و فحشای 2» روانه بازار قاچاق فیلم شده و در برخی میادین و معابر پرتردد به مردم عرضه می شود.
موضوع این سی دی همان رویکرد انتقادی مسعود ده نمکی (سازنده مستند فقر و فحشا) است اما با مونتاژ ، تصاویر دیگری از فساد جنسی در آن گنجانده شده است.
گفتنی است عنوان انتخاب شده برای این سی دی به گونه ای است که مستند فقر و فحشای ده نمکی را به ذهن متبادر می کند و خریداران فکر می کنند این سی دی ، قسمت دوم همان فیلم مستند است در حالی که محتوای آن خلاف این موضوع را ثابت می کند. به نظر می رسد این فیلم محصول گروهی از خبرنگاران غربی باشد که به ایران سفر کرده اند.
فتنی است ده نمکی چندی پیش نسبت به توزیع گسترده سی دی فیلم «اخراجی ها»ی خود ، به شدت اعتراض کرد.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/20ساعت  12:39 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

حاشیه‏های سفر هاشمی به گیلان

هاشمی رفسنجانی در جریان سفر اخیر خود به گیلان با فعالا ن سیاسی این استان دیدار کرد.
در این دیدار مسئولان برخی گروه های اصلاح طلب در گیلان انتقادات زیادی به دولت احمدی نژاد و عملکرد آن وارد کردند. رئیس سازمان مجاهدین انقلاب استان گیلان طی سخنانی با انتقاد شدید از دولت احمدی نژاد گفت:« دولت نهم پردرآمدترین دولتی است که در چند صد سال اخیر به قدرت رسیده است. امروز علیرغم وجود 55 تا 60 میلیارد دلار درآمد نفتی که باید صرف زیرساخت های کشور شود ، دولت به سمت واردات کالاهای مصرفی رفته است.»
مسئول حزب اعتماد ملی شاخه گیلان هم در این دیدار ، با انتقاد از تخریب چهره های سیاسی گفت:« این هجمه ها در داخل کشور هر روز بیشتر می شود و چهره های شاخص انقلاب را تخریب می کنند.»
رئیس انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه ها ی گیلان هم با انتقاد از برخی انتصابات دولت نهم گفت:« وجود مدیران کم تجربه و فاقد صلاحیت ، ارزش و جایگاه دانشگاه ها را مخدوش می کند.»
هاشمی رفسنجانی پی از  این اظهارات گفت: « من نگرانی شما را درک می کنم و تا حدود زیادی در آن سهیم هستم . البته ملاحظاتی هم وجود دارد. ما هم اکنون با چالش های جهانی مواجهیم و دشمنان جدی داریم. باید صبر کرد و مایوس نشد. تلاش سیاسی و اجتماعی خود را انجام دهید خداوند هم کمک می کند.»


نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/20ساعت  12:38 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

<   <<   6   7   8   9   10   >>   >