سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

هلول ماه مبارک رمضان بر تمامی مسلمانان جهان مبارکباد

 

آمد رمضان و می و میخانه ورافتاد                وقت طرب و باده به وقت سحرافتاد


نوشته شده در  پنج شنبه 85/6/30ساعت  10:2 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آخرین عکسها از انوشه انصاری در ایستگاه فضائی

 

 

 


نوشته شده در  پنج شنبه 85/6/30ساعت  6:52 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

روزنامه انگلیسی: پاپ بندیکت در خصومت با اسلام سابقه دارد

 

به گزارش نافذ، روزنامه انگلیسی دیلی تلگراف در مقاله‌ای که در روزنامه آمریکایی نیویورک‌سان نیز منتشر شده است، با اشاره به سابقه پاپ بندیکت شانزدهم در سخت‌گیری در قبال اسلام نوشت: «با نگاه اول نیز متوجه می‌شویم شیوه پاپ بندیکت شانزدهم در مقابل اسلام با رویه پاپ ژان پل دوم متفاوت است.» ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 85/6/28ساعت  12:7 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()


انتشار فیلم اعمال غیراخلاقی سربازان استرالیایی در عراق


وزارت دفاع استرالیا اعلام کرد: درباره تصاویر ویدئویی از سوءرفتار سربازان استرالیایی در عراق از جمله سوزاندن اجساد کشته‌های عراقی تحقیق خواهد کرد.

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، این تصاویر شامل 14 فیلم ویدئویی است که توسط سربازان استرالیایی در عراق و برای شرکت در یک مسابقه غیررسمی فیلم‌های ویدئویی گرفته شده است.

مجله «تایم» آسیا با انتشار این خبر در پایگاه اینترنتی خود نوشته است: یکی از فیلم‌ها اجساد سوخته شده عراقی‌هایی را نشان می‌دهد که در نتیجه انفجار کشته شده‌اند و در فیلمی دیگر یک سرباز استرالیایی با اسلحه به سر یک مرد عرب که زانو زده، نشانه رفته است.

در فیلمی دیگر سربازانی نشان داده می‌شود که برهنه شده و در حال شوخی و مسخره بازی با اسلحه‌هایشان هستند از جمله یکی از آنها که سرعت بیرون کشیدن اسلحه اش را به نمایش می‌گذارد.

به نوشته «تایم» این فیلم‌ها ابتدا در پایگاه اینترنتی YouTube منتشر شده بود اما بعداً به درخواست وزارت دفاع استرالیا برداشته شد.

«مارشال انگس هوستون»، فرمانده نیروی هوایی استرالیا گفت درباره این فیلم‌ها که بین سال‌های 2003 تا 2005 گرفته شده، تحقیقاتی بعمل خواهد آمد. ژنرال پیتر لیهای، فرمانده ستاد مشترک ارتش نیز گفت سربازان خاطی در فیلم‌ها چنانچه نتوانند اعمالشان را توضیح دهند، از ارتش اخراج خواهند شد.



نوشته شده در  دوشنبه 85/6/27ساعت  3:10 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

خشم مسلمانان از سخنان توهین‌آمیز پاپ

 

اظهارات پاپ بندیکت شانزدهم، رهبر کاتولیک های جهان، در مورد مسلمانان که به عقیده برخی در ضدیت با دین اسلام بیان شده، انتقادات رو به افزایشی را در میان تعدادی از کشورهای اسلامی موجب شده است.
به گزارش بی بی سی، پاپ روز سه شنبه (12 سپتامبر)، در جریان سفر یک هفته ای خود به آلمان سخنانی بیان کرد که ظاهرا مفهوم جهاد در اسلام را زیر سوال برده است. ادامه مطلب...

نوشته شده در  جمعه 85/6/24ساعت  12:0 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

 

آیت الله مصباح، هدف بیشترین تخریبها

بر اساس نظر سنجی سایت آفتاب وابسته به مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت ( با مدیریت حسن روحانی)، مصباح یزدی هدف بیشترین دشنام وهتاکی از سوی افراد تندرو بوده است.
به گزارش خبرنگارنافذ، سایت آفتاب طی یک نظر سنجی از کاربران خود خواسته است، بین آیت الله مصباح، هاشمی رفسنجانی، احمدی نژاد، خاتمی و حسن روحانی فردی را که هدف بیشترین تخریب و اتهامات بوده است انتخاب کنند.

بر اساس این گزارش، نتایج این نظر سنجی تا کنون به ترتیب زیر می باشد.

آیت الله مصباح 65 درصد

محمد خاتمی 15 درصد

محمود احمدی نژاد 10 درصد

هاشمی رفسنجانی 9 درصد

حسن روحانی 1 درصد

گفتنی است تا کنون بیش از 6 هزار نفر در این نظر سنجی شرکت کرده اند.

 


نوشته شده در  پنج شنبه 85/6/23ساعت  11:53 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

اسلام گرائی وزیر هلندی

وزیر دادگستری هلند در کتاب جدید خود نوشت: «اگر دو سوم از مردم هلند از برقراری قوانین اسلامی در کشور حمایت کنند، باید چنین قوانینی در جامعه برقرار شود و این مفهوم دمکراسی است

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه این اظهارات پایت دانر خشم بسیاری از سیاستمداران و مردم این کشور را برانگیخته است.

اظهارات وی در این کتاب که امروز به بازار عرضه شد انتقادات تندی در پارلمان این کشور و حتی در حزب دموکرات مسیحی خود وی در پی داشت.

وی در دفاع از خود گفت:« بسیاری بر این عقیده اند که من خواهان اجرای قوانین اسلامی در هلند هستم ولی چنین چیزی واقعیت ندارد


نوشته شده در  چهارشنبه 85/6/22ساعت  11:31 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آیات شیطانی دوم

یک قرآن تحریف شده به نام فرقان الحق در سطح وسیعی در کویت پخش شده است.

 


به گزارش خبرنگار نافذ، یک مجله کویتی نوشت: این قرآن دروغین 366صفحه دارد و در مقدمه آن هدف از انتشار کتاب استفاده مسلمانان به خصوص اعراب از این قرآن تحریف شده ذکر شده است.
بر اساس این گزارش، نویسنده این کتاب که در آمریکا چاپ شده است، فردی به نام مصطفی الهام می باشد.
مجله کویتی در گزارش خود، این قرآن تحریف شده را آیات شیطانی دوم نامیده است و محتوای آن را سراسر شرک آلود توصیف کرده است.
گفتنی است، آیات شیطانی دوم به صورت گسترده ای در مدارس کویت در حال پخش است.


نوشته شده در  چهارشنبه 85/6/22ساعت  11:20 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

چرا آصفی رفت؟

حمیدرضا آصفی علی رغم عملکرد مثبتی که از خود نشان داده بود، سرانجام از سخنگویی وزارت خارجه کنار رفت.

به گزارش خبر نگار نافذ؛ به دلیل حساسیت مسائل سیاست خارجی، آصفی مسائل مربوط به سخنگویی وزارت خارجه را مستقیما با رئیس جمهور هماهنگ می کرد. این مسأله موجب نارضایتی برخی‏مسئولان‏سیاست خارجی شده بود و آنها مدتها در پی برکناری آصفی بودند که با مقاومت وی و توصیه های احمدی نژاد، این امر محقق نشد.
گزارش خبر نگار نافذ حاکیست، آصفی ساعتی پیش از آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود با خبرنگاران تهدید شد، در صورتیکه از اصحاب رسانه خداحافظی نکند، حسینی به طور یکجانبه، به عنوان سخنگوی وزارت امور خارجه معرفی می شود.


نوشته شده در  سه شنبه 85/6/21ساعت  11:6 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آیا او به خبرگان می‏آید؟

 در روزهای اخیر هرگاه بحث انتخابات مجلس خبرگان مطرح می شود،می شنویم که می گویند:« آقای محمد تقی مصباح یزدی در انتخابات، مستقلاً وبا کاندیداهای همفکر خود،شرکت می کنند.» بعد این خبر تکذیب شده ویا حول این  محور مصاحبه و...تنظیم شده ومانور داده می شود.میانه روهای متمایل به غرب که از اسم مصباح تنفر دارند ومصباح چهره خوشایندشان نیست طبعاً راضی به حضور او نیستند. محافظه کاران نیز علیرغم آنکه با مصباح در یک جبهه اند، ولی هیچ سیگنالی نفرستاده اند که بیانگر رضایت از او باشد. حتی در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 84 نیز عملاً با مصباح در تقابل قرار گرفتند.چرا که برخی از آنان از رفسنجانی حمایت کرده وبرخی دیگر نیز سنگ سایر کاندیداهای موسوم به «اصولگرا» را به سینه زدندوهیچکدام با مصباح همنوا نشدند واوتنها ماند. ولی مصباح که در 40 ساله اخیر به این تنهایی ها وانزواها و... عادت کرده، خم به ابرو نیاورد وزیرکانه وارد کارزاری شد که در آن پیش از آنکه پیروزی محمود احمدی نژاد را بجوید، شکست دوست دیرین خود، رفسنجانی را آرزو می کرد؛ آرزویی که بر آورده شد.


مصباح را باید یک پدیده به حساب آورد.دقیقاً یک پدیده!ایستاده در بین شاگردانی در رشته های مختلف علوم انسانی،وهمه ملبس به لباس روحانی، که او را همچون ژنرالی دربین سربازان، در میان گرفته اند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 85/6/21ساعت  5:43 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

   1   2   3      >