سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

کتابخانه های تهران شبانه روزی می شوند

مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، از شبانه روزی شدن 10 کتابخانه شهر تهران همزمان با نزدیک شدن زمان کنکور ،به مدت یک ماه خبر داد.
امیر حسن دهقانی گفت: در پی اجرای طرح تجهیز و ساماندهی کتابخانه های تحت پوشش  شهرداری و همچنین افزایش مخاطبان این مراکز در فصل تابستان به ویژه ایام کنکور، طرح شبانه روزی شدن کتابخانه ها به مدت یک ماه اجرا می شود.
وی ، افزایش سرانه عضو گیری در کتابخانه ها و بهبود کیفیت خدمات به اعضا را از جمله اهداف این سازمان برشمرد و افزود: با اجرای این طرح در ایام کنکور، این کتابخانه ها ظرفیت پذیرش و پاسخگویی به هفت تا ده هزار نفر مراجعه کننده را خواهد داشت.
مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران خاطر نشان کرد: کتابخانه فردوس در فلکه دوم صادقیه، اندیشه در خیابان شریعتی، گلستان در فرهنگسرای خانواده،ابن سینا در خیابان پیروزی، جوان در فرهنگسرای خاوران،بهاران در فرهنگسرای اقوام، دکتر حسابی در خیابان ابوذر، بعثت در میدان بعثت، شیخ صدوق در شهر ری و کتابخانه شهید فهمیده در فرهنگسرای بهمن از کتابخانه هایی هستند که در این ایام و به مدت یک ماه شبانه روزی می شوند.


نوشته شده در  جمعه 86/3/25ساعت  2:2 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آجرک الله یا بقیه‏الله

گلدسته‌های حرم عسگریین(ع) فرو ریخت

پیام مهم رهبر معظم انقلاب در مورد حادثه سامرا

سالگرد تخریب حرم شریف امامین عسگریین در سامراء‏؛این حادثه نباید فراموش شود

درون قلب جهان انقلاب گشته بیا

نفس بدون تو همچون عذاب گشته بیا

نظاره کن به فراسوی سامراء و ببین

حرم به دست حرامیان خراب گشته بیا

شبکه خبری "العالم" اعلام کرد: دشمنان اهل بیت(ع)، بار دیگر در حمله‌ای هتک‌آمیز، دو گلدسته طلایی باقی‌مانده از انفجار سال گذشته را منهدم کردند.
این حمله که ساعت 9 صبح امروز به وقت عراق رخ داد به فرو ریختن کامل این دو گلدسته منجر شده و به محض انتشار، خشم شیعیان جهان را برانگیخته است.
این شبکه می‌افزاید: از گروه‌های تکفیری و هواداران رژیم مخلوع بعثی، به عنوان عوامل این اقدام نام برده می‌شود.
شبکه خبری "الفرات" نیز به نقل از یک شاهد عینی گزارش داد: گروه‌هایی از هواداران گروه تروریستی القاعده با همکاری بعثی‌های سامراء،‌ اقدام به این حمله کردند.

آجرک الله یا بقیه الله 

خبرگزاری شین‌هوا نیز اعلام کرد: افراد مسلح ناشناس، ساعت 9 صبح امروز مرتکب این عملیات، شدند.
خبرگزاری فرانسه گزارش داد: نیروهای امنیتی و ارتش عراق در پی وقوع این عملیات، با اجرای مقررات منع آمدوشد و محاصره مرکز شهر سامراء، تمامی راه‌های منتهی به حرم عسکریین(ع) را بستند.
پایگاه خبری "النهرین" نیز گزارش داد: سپاه المهدی(عج) وابسته به جریان صدری، به محض انتشار این خبر، برای جلوگیری از واکنش احتمالی قهرآمیز شیعیان علیه اهل‌سنت، وارد عمل شد و آماده‌باش امنیتی اعلام کرد.
"صالح الحیدری" رئیس دیوان وقف شیعی عراق در گفت‌وگو با رویترز گفت: این عملیات، اقدامی تروریستی بود که برای دامن‌زدن به اختلافات مذهبی و طایفه‌ای در منطقه انجام شد.
پایگاه‌های خبری و انجمن‌های اینترنتی و وبلاگ‌های شیعیان منطقه نیز از ساعتی پیش، بسرعت وارد عمل شده و با تهیه طومارهای اعتراض، این مصیبت را به یکدیگر تسلیت می‌گویند.

همت دیگر دوستان عزیز:

بکشید ما را - تا صبح انتظار

بی غیرتیمان را ببخش آقا! - منطقه ممنوعه

خاطره‏هایی که به یاد می‏ماند - شهید سید محمد شریفی

هل من ناصر ینصرک؟! - پیک گردان...

باز هم جنایتی دیگر - فصل انتظار

باز هم غربت - به وسعت دنیا

مدت‏هاست صدای سلامی از سامرا نمی‏آید! - تا به کجا این چنین ....!!!!

آجرک الله یا بقیه الله - ریحانه

آجرک الله یا بقیه الله - عصر انتظار

آجرک الله یا بقیه الله - سجاده‏ای پر از یاس

برای سامرا .... - اسرائیل باید از بین برود

باز هم سامراء؟!! ----- سوتک

آقاجون .... آجرک الله - عشق یعنی انتظار منتظر

کرختی مسلمین - نفحات

به امید ظهورت زنده‏ایم - امتداد .......

باز هم سامرا... - خدا بود و دیگر هیچ نبود..!!!

نور خدا - جهاد همچنان باقی است

چی بگم؟ - سکوت

جنگ‏های صلیبی در راه است - جامی از فرهنگ


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:47 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

هتاکی کارگردان مشهور سینما در جلسه نقد اخراجی ها

هتاکی یک کارگردان مشهور سینما و تلویزیون، جلسه نقد و بررسی فیلم اخراجی ها را به ریخت.
علی شاه حاتمی که در اواخر جلسه  نقد و بررسی فیلم اخراجی ها وارد تالار اندیشه حوزه هنری شده بود، با گرفتن میکروفون، کارگردان این فیلم را با کلمات وقیحانه و و خارج از ادب مورد خطاب قرار داد.
این کارگردان در ابتدای سخنان خود بدون کلمه اضافه ای، خطاب به مسعود ده نمکی گفت: «من هم در گذشته با تو آشنا بودم و هم الان تو را می شناسم، تو همان فاشیست گذشته ای!»
وی سپس با بکار بردن کلمه ای خارج از ادب و نزاکت مجلس، باعث خشم صدها تماشاگری شد که برای نقد فیلمنامه اخراجی ها حضور یافته بودند. سپس شاه حاتمی با اعتراض گسترده مردمی که خواستار خروج او از محل مراسم شدند، با درخواست محمد رضا شریف نیا بازیگر سینما و مجری برنامه در نهایت مجبور به عذرخواهی شد.
ده نمکی هم در دفاع از وجود چنین شخصیت هایی در جبهه ها گفت: من می توانم از افرادی نام  ببرم که دقیقا شبیه به شخصیت اخراجی ها  بودند که داش مسلک بودند و سیگار می کشیدند .

ادامه مطلب...

نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:43 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

اخطار شورای عالی امنیت ملی به روزنامه شرق

شورای عالی امنیت ملی به روزنامه شرق اخطار داد از ورود به بحث هایی که باعث خدشه به مواضع ملی نظام می شود، بپرهیزد.
این اخطار پس از آنی صورت گرفت که این روزنامه وابسته به جریان کارگزاران سازندگی روز چهارشنبه گذشته با چاپ عکسی از سه مسوول بلندپایه نظام در آیین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، حداد عادل را در حال صحبت در گوشی با هاشمی رفسنجانی نشان می دهد که احمدی نژاد در کناری، به تنهایی نشسته است.

این عکس وقتی معنا پیدا می کرد که در زیر تیتر یک این روزنامه که « احمدی نژاد دوباره واکنش اروپا را برانگیخت» جلوه نمایی می کرد. این در حالی است که احمدی نژاد در سخنرانی مرقد مطهر امام نسبت به رژیم غاصب اسراییل موضع گیری کرده بود.
این عکس چنین القا می کرد که رییس جمهور بدون مشورت با دیگر مسوولان نظام به تنهایی چنین موضعی را اتخاذ کرده است.
گفتنی است، دفاع مقام معظم رهبری از مواضع اصولی رییس جمهور، به خوبی گواه هماهنگی احمدی نژاد با مواضع اصولی نظام و انقلاب است.
روزنامه شرق پیش از توقیف نیز دارای مواضعی علیه امنیت ملی بود که تذکر هیات نظارت بر مطبوعات را در پی داشت.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:40 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

کمبود مبلغ دینی درایران

آمار ارایه شده درکشوربیانگر کمبود مبلغ دینی درسطح جامعه است .
اگر ایران بخواهد درزمینه پرورش مبلغین دینی حداقل درقواره کشورهای همسایه خودش قرارگیرد باید بیش از4برابرمبلغین فعلی نیروی فعال پرورش دهد.
این گزارش حاکیست درحالیکه نسبت مبلغین دینی درکشورهای همسایه به ازای هر100نفر یک مبلغ است این آمار درکشورما تقریبا به ازای هر350 نفر یک مبلغ وجود دارد .
آمار مذکور دارای ضعفی مشهود نیز است که آن عبارت ازمرکزپسندی مبلغین واجتماع درنقاط خاص کشوربوده واین آثار مخربی را میتواند درترویج فرهنگ صحیح دینی درشهرهای حاشیه بخصوص روستا ها بدنبال داشته باشد.
ارقام بیان شده توسط مسوولین سازمان تبلیغات اسلامی مبین این مطلب است که کشوری مانند پاکستان با دارا بودن جمعیت 140 میلیونی دارای 2میلیون روحانی ومبلغ دین است .
این درحالی است که ایران با 70 میلیون جمعیت تنها دارای 200هزار مبلغ بوده و آمار مذکور دربرابر کشوری مانند ترکیه وعراق نیز بیانگر ارقامی مشابه است .


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:38 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

فعالیت یک گروه انحرافی درشاهرود

خبرهای ارسالی از شاهرود حکایت ازفعالیت نگران کننده یک گروه منحرف دراین شهرستان دارد .
اخیرا یک گروه انحرافی فعالیتهای گسترده ای را درجهت جذب زنان وجوانان دراین شهرستان آغاز کرده است .
این گزارش حاکیست : سرکردگی این گروه را " ح- الف " برعهده دارد که با گرفتن امتحان کتبی ازکتب خود مریدان این گروه را برمیگزیند .
این گروه هم اکنون فعالیتش را درشهرکهای ولیعصر(عج) , باغ زندان و مهدی آباد آغاز ودرحال گسترش فعالیتهای غیررسمی خود است .
سرکرده این گروه درجلساتی که بطورمخفیانه برگزارمیشود عقاید خود را تحت عنوان  راههای سیرو سلوک وعرفان  به اعضایش تدریس مینماید .
ازمشخصه های اعضای این گروه که عمدتا خانم هستند زدن نقاب (پوشیه ) روی صورت است .
اعضای فعال این گروه وظیفه دارند جذب عضو را درمحافل عمومی و اتوبوسها با صحبت کردن پیگیری نمایند بطوریکه این اعضا باخود کتابهای نگارش شده توسط سرکرده این گروه را بهمراه داشته وپس ازهمکلام شدن بامخاطب  دراختیار وی قرارمیدهند.
این اعضا ازمخاطبینشان اسم وآدرس گرفته و ازآنها میخواهند پس ازمطالعه کتب مذکور نظرشان را ارایه دهند .
افرادی که علاقمند به عضویت میشوند باید پس ازارایه درخواست اقدام به مطالعه چند جلد ازکتابهای این فرد بنمایند و درزمان  اعلام شده ازآنها آزمون گرفته میشود وچنانچه فرد بتواند نمره مناسبی را به خود اختصاص دهد قادر به حضوردرجلسات این گروه خواهد بود.
اعضای این گروه علاوه برکتاب ,نوار ولوح های فشرده سخنرانی های سرکرده خود را نیز درسطح شهر توزیع مینمایند.
شاهرودی ها ازاعضای این گروه بعنوان انجمن حجتیه یاد میکنند .


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:37 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

صدور کارت هوشمند سوخت برای برادر شاه!

در حالی که هنوز کارت هوشمند سوخت قریب یک میلیون تن در اختیار آنان قرار نگرفته، گفته می‌شود کارت هوشمند برای برخی چهره‌های خاندان پهلوی و درباریان صادر شده است.
یکی از نکات جالب توجه در شخصی‌سازی و صدور کارت هوشمند سوخت برای مالکان خودروها، صدور کارت برای افراد است که اصلا در کشور حضور ندارند یا سال‌هاست مرده‌اند که این مسئله نشان‌دهنده ضعف جدی بانک اطلاعات خودروهاست.
شنیده می‌شود، برای برخی از درباریان نظیر حسین فردوست، غلامرضا پهلوی و اردشیر زاهدی نیز کارت هوشمند سوخت صادر شده است.

گفتنی است، در حالی که کارت سوخت بیش از یک میلیون مالک خودرو، هنوز به دست آنان نرسیده، برای برخی دیگر از افراد، بیش از یک کارت سوخت صادر شده است.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/3/23ساعت  11:36 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

آقای خاتمی! به کجا می‏روید؟!!!!

انتشار فیلم و تصاویری از دست دادن سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور سابق ایران با چند زن، ابهاماتی را برای بسیاری از علاقه‌مندان وی به وجود آورده است.
در این فیلم که ظاهرا مربوط به سفر رئیس‌جمهور سابق به ایتالیاست و صادق خرازی و محمدجواد فریدزاده او را همراهی می‌کنند، آقای خاتمی پس از مراسم سخنرانی، به ابراز احساسات و احوالپرسی برخی از حاضران پاسخ می‌گوید و در این میان، با چند تن از زنان نیز دست می‌دهد.
این در حالی است که بنا بر نظر قریب به اتفاق مراجع تقلید و مجتهدان، دست دادن با زن نامحرم، حرام است و در این میان، تنها آقای منتظری، آن هم با شرایطی، فتوا بر جواز چنین اقدامی داده است.

آقای خاتمی به کجا می‌روید؟!!! 

این گزارش می‌افزاید: انتشار این فیلم و چنین اقدامی از سوی این چهره روحانی با شگفتی علاقه‌مندان متشرع خاتمی که امام خمینی، او را فرزند باتقوای خود خوانده‌اند، روبه‌رو شده است.
به گفته این گروه، خاتمی باید پاسخ دهد که آیا فیلم مذکور دارای خدشه است، وی هنگام دست دادن با زنان حاضر در مسیر، متوجه جنسیت آنان نشده یا به حکم شاذ مورد اشاره عمل کرده است و یا موضوع چهارمی در میان بوده است؟
به حال آقای خاتمی باید به این سوال پاسخ دهد که به کجا می‏رود؟!!!

مطالب مرتبط را هم بخوانید:

تا صبح انتظار   http://talatom.parsiblog.com

فصل انتظار  http://sina12.parsiblog.com/230735.htm

خدا بود و دیگر هیچ نبود...!!!  http://parsanik.parsiblog.com

فیلم جنجال آفرین (با تشکر از سوزنبان عزیز)  http://www.parsiblog.com/Link.aspx?LID=13362


نوشته شده در  دوشنبه 86/3/21ساعت  4:42 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

تهیه CD از خانواده مجید سوزوکی علیه اخراجی ها

اخراجی‏های 2 هم به بازار آمد!

افراد منتسب به خانه شهید گلزار شهدای تهران  در اقدامی سوال برانگیز خانواده شهید مجید خدمت را علیه فیلم "اخراجی ها" تحریک و از سخنان آنها فیلم ساختند.
اگرچه بنیاد شهید مسوولیت ساخت این فیلم را برعهده نگرفته اما شنیده ها حاکی است که سر رشته تهیه و توزیع این فیلم غیرقانونی از خانه شهید گلزار شهدای تهران سر برآورده است.

روز پنج شنبه هزاران نسخه از فیلمی موسوم به "اخراجی های 2" با طرح سخنانی با عنوان اعتراض خانواده شهید مجید خدمت(سوزوکی) که سوژه فیلم «اخراجی ها» الهام گرفته از داستان زندگی این شهید است، به صورت رایگان در میان مردم در بهشت زهرا(س) تهران توزیع شد.
در این فیلم مستند گونه با استفاده از صحنه های تاثر برانگیز از روایت فتح تلاش شده احساسات مخاطب را برانگیخته و به گونه ای اصل وجود شخصیت های  موجود در "اخراجی ها" زیر سوال رود. شخصیت هایی که در قالب یک فیلم سینمایی تغییر یافته اند.
تهیه این فیلم آنهم توسط عوامل بنیاد شهید، آن زمان معنی پیدا می کند که فیلم "روز سوم" با سرمایه گذاری بنیاد شهید در آستانه اکران قرار دارد که به نظر می رسد، این فیلم غیرقانونی با نیت شکست فروش اخراجی ها و تخریب کارگردان این فیلم تهیه شده باشد.
این در حالی است که در طول اکران اخراجی ها، خواهر این شهید با تماس های پی در پی با تهیه کنندگان این فیلم، ازساخت اخراجی ها قدردانی کرده بود. اینک مشخص نیست که چگونه نظر وی به یکباره تغییر یافته است.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/3/21ساعت  11:58 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

افزایش آمار خشونت جنسی در جوامع توسعه یافته

بر اساس تحقیقات سازمان ملل متحد موارد خشونت جنسی در خانه ها رو به افزایش است و در میان 21 کشور مورد بررسی  کشورهای توسعه یافته بیشترین رقم را به خود اختصاص می دهند .
به گزارش حیات به نقل از سازمان ملل متحد، بیشترین رقم شناسائی موارد خشونت جنسی در خانه ها در کشورهای توسعه یافته گزارش شده است.

آمار نشان می دهد که 7 تا 36 درصد زنان و 3 تا 29 درصد مردان در زمان کودکی قربانی خشونت جنسی واقع شده اند و بر اساس اکثر مطالعات - دختران بین 5/1 تا 3 برابر بیشتر از مردان و پسران مورد خشونت و سوء استفاده جنسی قرار می گیرند.
بیشتر این موارد سوء استفاده در کانون خانواده اتفاق افتاده است و بر همین اساس یک مطالعه بین کشوری که توسط سازمان جهانی بهداشت در کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه انجام شده است حاکی از این است که بین یک تا 21 درصد زنان اذعان داشته اند که قبل از رسیدن به سن 15 سالگی توسط یکی از اعضای مذکر خانواده - به غیر از پدر و یا ناپدری - مورد سواستفاده جنسی قرار گرفته اند .
فقدان حداقل سن قانونی برای قبول آگاهانه و داوطلبانه مقاربت جنسی و همچنین قبول ازدواج در برخی کشورها می تواند زمینه ساز قرار گرفتن کودکان در معرض خشونت از سوی شریک زندگی باشد .

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/3/21ساعت  11:56 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

<   <<   16   17   18   19   20   >>   >