• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : فردا نيمه ‌شعبان است
  • نظرات : 0 خصوصي ، 12 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    بنام خدا

    هنگامي که انسان به اين نقطه از آگاهي برسد که در اين دنيا با همه پيشرفتهاي علمي و صنعتي بدون وجود عدالت آنهم عدالت فراگير سعادت و کمال بي معنا خواهد بود و براي رسيدن به اين عدالت جهاني شهامت و ايثار به خرج دهد ظهور محقق خواهد شد .

    ميگويند زمان ظهور منجي عالم را کسي جز ذات مقدس خداوندي نميداند اما در حقيقت اين ما انسانها هستيم که زمان پايان دادن به بي عدالتي و کلاه برداريهاي بزرگ در حق خودمان را محقق خواهيم کرد .

    عدالتي فراگير در سر تا سر کره زمين که به يک ميزا ن گسترده باشد نه مانند عناوين مضحکي چون« دهکده جهاني » و تلاش براي« جهاني سازي» دنيا که دقيقا مفهوم عکس و واژگونه عدالت است چرا که در اين نوع هيچ گونه برابري در بين ملتها و سرزمينها وجود نخواهد داشت و با قبول چونين يوغي ملتها به عده اي خاص اجازه ميدهند که افسار سياسيت و اقتصاد و امنيت دنيا را بدست گيرند و اگر طبع حريص آنان ميل کند هر از چند گاهي بدون مخالفت از سوي ملتها با آرامش چنگ به منابع و اقتصاد سرزمينها بياندازند بدون اينکه هيچ مانعي براي دريدن و تکه تکه کردن هويت و اقتصاد و امنيت ملتها پيش رويشان باشد .

    اين معناي دهکده جهانيست که بوقچيان صهيونيسم بين الملل براي تحميق ملتها بکار برده اند و بدا به حال آن مردمان ساده لوحي که آنقدر در بمباران تبليغاتي غرب براي مصرف بيشتر و نوش خوار کردن لذتهاي تباه کننده مسخ شده اند که حتي با چشمان باز از تکه تکه شدن خودشان به دست گرگها دردمند نميشوند .

    اين تنها منجي موعود است که معناي حقيقي عدالت و سعادت و کمال را براي بشريت محقق خواهد کرد .

    و زيان ديدگان واقعي در اين ميان کساني هستند که قبل از ظهور به ارزش کيميايي عدالت پي نبرده اند و براي رسيدن به آن قدمي هر چند کوچک بر نداشته اند .

    چگونه ميتوان آرزوي نجات بشريت را داشت اما خود حرکتي و ايثاري براي رسيدن به اين مقصود نکرد ؟