سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ادامه فعالیتهای جاسوسی ازطریق ماهواره های ترک  

یک از کارشناسان ماهواره «ترک سات» خبر داد که در حال حاضر سازمان سیا توسط یک شرکت جعلی دیگر یک کانال جدید از ماهواره ترک سات را اجاره کرده و از طریق این کانال ایران را تحت نظر قرار داده است.
چندی قبل سازمان جاسوسی امریکاسیا تحت نام یک شرکت جعلی کانال از ترک سات اجاره کرده وایران را تحت نظرگرفته بود . سیا ازطریق این کانال سیستم مخابرات ایران را شنود کرده و به فعالیت تبلیغاتی خود ادامه داده وسیستم الکترونیک ایران رابا امواج پارازیتی مختل می کرد.
شرکت اسراییلی PRSATکمیسیونر سازمان سیا برای اجاره کانال گوناز- تی وی بود . یکی از کارشناسان ترک سات می گوید،‌که در حال حاضر سازمان سیا توسط یک شرکت جعلی دیگر یک کانال جدید از ماهواره ترک سات را اجاره کرده و به زبان فارسی برنامه پخش می کند. نام کانال تلویزیونی جدید آزادی ایران ناشنال تی وی می باشد . ایران - تی وی همانند گوناز Tv- Gunaz مخالف رژیم ایران است ،‌ایران - تی وی از لوس آنجلس امریکا برنامه پخش می کند.
بنا به گفته کارشناس عضو ترک سات اسراییل و امریکا تحت پوشش شرکتهای جعلی کانالهای ماهواره را اجاره و به فعالیت خود ادامه میدهند. امریکا که ایران را مورد هدف ماهواره ای واطلاعاتی قرارداده است معلوم نیست که چه تعداد از کانالهای ماهواره ای فعال علیه ایران تحت کنترل سیا و ی اموساد قراردارد.
اگرایران درآینده نزدیک باردیگر به ترکیه همسایه خود اعتراض کند، اطلاعات شفاف تری رادرباره فعالیتهای سیاو موساد درباره ماهواره ها کسب خواهد کرد.
گوناز- تی وی بین ایران و ترکیه بحران جدی بوجود آورد.
ترک سات در چنین شرایط حساس باید دقت عمل بیشتر بعمل آورد ‌درغیراین صورت اگربگوید که هرکس که پول پرداخت کند می تواند کانال ماهواره ای اجاره کند و در آن صورت نه تنها ترک سایت بلکه دولت ترکیه هم دچار وضعیت سخت و دشواری خواهد شد. 


نوشته شده در  شنبه 85/9/25ساعت  12:53 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()