• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : جايزه‌ سينمايي براي همجنس‌بازان
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • ساعت دماسنج

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2      >
     
    + ken 
    The Hermes bags has been spotted on able-bodied accepted celebrities such as Oprah Winfrey and Martha Stewart. Accepted television shows accept chat about this artist handbag. Find out what makes this backpack altered and ambrosial to the affluent and famous. Not alone are they created 100% by hand, but the combinations of size, material, and colors that they are accessible in is staggering.
    + .... 
    الان كه دارم ميبينم همه تاسف ميخورند ولي به نظر من همجنس بازي اونقدرا هم بد نيست ...!!!!!!!!!!!!!! يه بار امتحان كافيه .....!! ولي درمورد فيلم : بايد بگم كه يه ذره از فيلم مينوشتي خلاصشو بد نبود .. تو كه اينو نوشتي تا آخر بنويس ديگه ...در ضمن خيلي خيلي فيلم هاي ديگه قشنگتر و بهتر درباره همين موضوع اومده كه به نگاه كردنش مي ارزه ..

    سلام

    ممنون كه به مسائل اجتماعي مي پردازيد. و اينچنين ريز بين و مدقق. من كه هر وقت ميام اينجا دست پر برمي گردم.

    اومده بودم دنبال مقاله اي كه در مورد ازدواج موقت و مسائل پيرامونش نوشته بودين اما نمي دونم چرا پيداش نكردم

    + شيدا 

    ادامه :

    دوستاني که در زمينه دشمن شناسي کار ميکنند نبايد تنها به نوشتن و يا حدا کثر برگزاري همايشها اکتفا کنند چرا که اينگونه عمل کردن باعث ميشود فقط عده خاصي خواننده سايتها و وبلاگهاي ضد صهيون و شرکت کننده در همايشها باشند بايد افشاي توطئه ها و دشمن ستيزي را همگاني کرد با پچ پچ کردن در گوش هم در حاليکه همه در عقيده يکي هستيم به جايي نمي توان رسيد و هنري نکرده ايم هنرمند در اين ميان کسي است که افراد نا آگاه به توطئه هاي دشمن و مسائل روز دنيا را جذب مطالب دشمن شناسانه و دشمن ستيزانه خود کند .

    وبلاگ « صهيون پژوه» مواردي را آورده که مطلب نوشتن در اين موارد جزو کارهاي نو و پر کردن حفره هاي خالي اطلاع رساني در نت است البته خيلي موارد ديگر باقي ميماند که بايد با توجه به ميزان حساسيت و قدرت آگاهي دهندگي آن در اطلاع رساني آن کوشش کرد :

    http://zionism.blogfa.com/

    " انتقادي را به برخي نقدهاي دوستان و حرکت هاي وبلاگي اخير دوستان دارم و آن اين است که اي کاش درباره نقد نظام آموزشي در دانشگاه و اموزش و پرورش و هنر و همچنين درباره بحث جنبش نرم افزاري و توليد علم و نهضت آزاد انديشي و درباره لزوم جريان اسلام در تمام جوانب زندگي بشر و همچنين درباره خطر تبليغات بوديستي- مسيحي- صهيونيستي و همچنين درباره نقد آثار صهيونيستي در حوزه فرهنگ و سينما و سياست و درباره شيوه هاي نوين برده داري و استعمارجديد و فرانوين و همچنين درباره خطرات زياد ورزش استحماري-فريبنده فوتبال و درباره اغواگري رسانه ها و ... در يک کلام درباره موضوعات اساسي زندگي که روزانه به ان مبتلا هستيم، نيز حرکت هاي وبلاگي ديگري راه مي افتاد. البته با شناختي که از دوستان دارم مي دانم به فکر هستند. دوستان درباره روند و فلسفه حاکم بر اين حرکت هاي وبلاگي بايد برنامه ريزي کرد » ".

    قرآن کريم آيه 10 الحديد :

    «" .....کسانيکه قبل از پيروزي انفاق کردند و جنگيدند يکسان نيستند آنها بلند مقامتر از کساني هستند که بعد از فتح انفاق نمودند و جهاد کردند ...."»

    + شيدا 

    ادامه :

    چرا صنعت کپي پيست از وبلاگي به وبلاگ ديگر شايع است؟

    چرا براي هر کپي پيست يک حاشيه هر چند کوتاه و يک نظر شخصي نويسنده وبلاگ نوشته نميشود؟

    مگر نه آنکه در هر سري مغزي و عقلي و لاجرم دنيايي متفاوت از دنياي ديگران است چرا با آوردن نظرات شخصي خود ديگران را در طرز تفکر و برداشتهاي خود از مسائل روز سهيم نمي کنيم؟

    چرا از آزادي بيان در اين موارد حد اکثر استفاده را نميبريم .؟ چرا هميشه بايد يک روند تکراري و فرسايشي در آوردن مطالب بکار گرفته شود که نتيجه آن تعطيلي وبلاگ بدليل خستگي و کهنگي براي نويسنده آن است؟

    رمز پويايي و تحرک تنها در همراه شدن در مسائل روز جهان و دنياي اطراف است نه همراهي به قصد تقليد و تحت تاثير قرار گرفتن از برنامه هاي دشمنان . همراهي به معني نقد منصفانه سياستهاي خودي و نشان دادن راهکارها و جبهه گيري و افشاي صورت زشت و کريه دشمن .

    چرا در مورد موضوعات مهم و اساسي کشوري و اسلامي حداقل سايتهاي فارسي زبان را اشباع نميکنيم . ؟

    چرا در مورد جنگ تحميلي ايران و عراق منابع در خور ي در نت پيدا نميشود چرا در اين مورد تنها منابع سايتها و وبلاگهايي هستند که تنها براي بزرگداشت شهدا و خاطرات رزمندگان ايجاد شده چرا نشاني از چگونگي عمليتهاي گوناگون و ارتباطات ارتش عراق و ارتشهاي غربي و حتي توطئه اسرائيل جعلي و صدام در عملياتهايي چون عمليات رمضان براي شکست نيروهاي ايراني ديده نميشود ؟

    . جنگ تحميلي تنها صحنه هاي معنوي و نماز شب خواندنها نبود هر چند که پيروزي تنها و تنها به مدد ايمان رزمندگان و خواست خداوند بود اما آيا اين بي عرضگي ما را نميرساند که پيروزي به اين عظمت را که بيش از 32 کشور جهان در جبهه مقابل در کنار صدام به ملت ما تجاوز کردند را اينگونه ارزان به فراموشي بسپاريم؟

    چرا از نحوه عمليتها و چگونگي پيروزيها و حتي شکستها در هيچ منبع موثقي در نت نشاني نيست.؟ چرا از نحوه کمکها و جاسوسيهاي منافقان براي ارتش عراق مطالب در خوري يافت نميشود ؟

    رزمندگان و بازماندگان جنگ تحميلي کجا هستند که بدانند هنوز رسالت خود را در برابر اسلام به پايان نبرده اند چرا کربلا و قيام عاشورايي حسين که سلام خدا براو باد هنوز بعد از هزارو چهار صد سال آنچنان زنده است که پيروان خود را داغدار و گريان ميکند ؟ وظيفه زينب کبري در قيام عاشورايي چه بود ؟

    به جز جنگ تحميلي هزاران حفره خالي خبري و رسانه اي باقي است که تنها بايد بدست نيروهايي حزب اللهي پر شود .

    يک محقق يا يک دانشجو براي کمک گرفتن اينتر نت در مورد تحقيقها و حتي کنجکاويهاي شخصي خود بايد با انبوهي از منابع صد در صد اسلامي روبرو شود هر چند که توطئه صهيون در اين مورد با شکست مواجه است چرا که حتي طبقه عموم و عادي مردم دروغ دروغپردازان را به خوبي تميز و تشخيص ميدهند اما چرا حقيقت و عظمت انقلاب ما در 28 سال پيش تا کنون و همه حرکتهاي اسلامي دنيا و افشاي توطئه دشمنان بايد اينگونه به ارزاني به باد فراموشي سپرده شود.؟

    براي يک پاتک فرهنگي نياز به مبارزاتي کاملا مردمي و برخاسته از بطن اجتماع است نه دولتي و اختصاصي شده و در اين ميان هيچ قشري مانند دانشجوي متدين نميتواند کاريترين ضربات را وارد آورد و هماره انرژي و انگيزه کافي داشته باشد . حتي از اين بابت ميتوان جلوي هجمه هاي فرهنگي و اخلاقي اجتماع را هم گرفت چرا که جوان وقتي دشمن را با همه توطئه ها و اعمال پست و غير انسانيش بشناسد حاضر نخواهد بود ملعبه وقت گذرانيهاي بي حاصل شود .

    + شيدا 

    بنام خدا

    «آگاهي تيز تر از تيغ »

    اگر نگاهي به کتاب آسماني قران کريم و ساير کتب آسماني هر چند تحريف شده بياندازيم اشتراک همه اين کتب با يکديگر را در يک موضوع ميابيم :

    تقابل ميان ايمان و کفر، انگيزه هاي خدايي و وسوسه هاي شيطاني، مقاسيه ميان درستيها و نادرستيها، پاداش خوبيها و مجازات بديها و« نبرد ميان سپاه ايمان با سپاه کفر» .

    ميبينيم که در تاريخ اديان آسماني همواره انسانهايي براي دفاع از حريمها و مقدسات با گرو ه ديگر در حال مخاصمه و جنگند .

    نيروي شيطاني حتي لحظه اي نفوس انساني را به حال خود رها نکرده و نميکند و پيروز اين ميدان تنها کساني هستند که اين نکته را فراموش نميکنند و در دم و ثانيه اي از دشمن خود غافل نيستند .

    تاريخ را ميتوان ورق زد و ديد بعد از غرور از پيروزيهاي مداوم شکست تنها براي کساني باقي ميماند که از لحظه و آن فعلي خود غافل شدند و به پشت گرمي پيروزيهاي پياپي زهر شکست نوشيدند .

    اما آن شکستي که از اين نوع در هم کوبيده شدن هم موذيانه تر و نامحسوس تر است شکستيست که به يکباره بر سر کساني خراب ميشود که تنها به فکر حفظ وضعيت موجود هستند روزها از پي هم ميايند و دشمنان حربه ها و توطئه ها ي خود را بر اساس وضعيت و شرايط روز و زمانه تغيير و تحول ميدهند در حاليکه در طرف مقابل هيچ تحرکي ناشي از تغيير تاکتيکها و روشهاي مبارزه با دشمن صورت نميگيرد اما شکست براي اين گروه بسيار سخت و ناگهانيست .

    يک سال از حمله ششمين ارتش پيشرفته دنيا به خاک لبنان گذشت و پيروز اين ميدان کساني بودند که در طي سالهايي که در مرزهاي خود با اين رزيم جعلي درگيري وجود نداشت از دشمن غافل نبودند و به شرايط و امنيت موجود دلخوش نکردند و به گفته فرماندهان نيروي مقاومت حزب الله از مدتها پيش خود را براي حمله ناگهاني ارتش اسرائيل جعلي آماده کرده بودند و هر لحظه در آماده باش بودند .

    يکي از عوامل شکست رزيم جعلي نيز همين غافلگيري بود حال تصور کنيم نيروي مقاومت لبنان بعد از پيروزي که در سال 2000 بعد از عقب نشيني نيروهاي رزيم جعلي از خاک لبنان بدست آورد در فاصله اين مدت و آغاز جنگ سي و سه روزه تنها به پيروزي بدست آمده دلخوش بود و همان مسيري را طي ميکرد که پيش از اين در پيش گرفته بود آيا جاي غالب و مغلوب در اين نبرد نا برابر با يکديگر عوض نميشد ؟

    حال به کشور خود برگرديم و به دشمنان که هر روز سياستهاي جديد و موضعگيريهاي جديدي را عليه ايران در پيش ميگيرند آيا براي دفع کردن همه اين توطئه ها ميتوان يک مسير و يک روش را پيش گرفت و از همه مهمتر ميتوان از کنار همه اخبار و سياستهاي ضد ايراني و ضد اسلامي با بي تفاوتي و توجيه اينکه سياست تنها به عهده سياستمداران است عبور کرد ؟

    در حاليکه دشمن مشترک همه مسلمين عالم و بهتر بگوييم همه انسانهاي آزادانديش و آزاده صهيونيسم بين الملل است و در قلب آن اسرائيل جعلي نه تنها به هزاران شبکه جاسوسي و توطئه گر و نظريه پرداز با پشتوانه دولتي بسنده نکرده بلکه با تشکيل سازمانهايي کاملا مردمي از شهرواندن اسرائيل جعلي سعي در نظام دادن و همراه کردن جامعه خود با سياستگزاريهاي ضد اسلامي دولتمردان خود دارد حتي در بخش نظامي با ايجاد کردن پايگاههايي کاملا مردمي و داوطلبانه چون« هاگانا » به شهروندان دزد اسرائيل جعلي مياموزد که هر لحظه و در هر موقعيتي بايد در مقابل دشمنان خود در حال آماده باش باشند . سازمانهاي مخفي تروريستي برگرفته از صهيونيستهاي ساکن در اقصي نقاط دنيا تشکيل ميدهند تا در مواقع لزوم هر آنکس که مخل سياستهاي صهيونيسم بين الملل باشد را از طريق آدمکشي از ميان بردارند .

    در مدارس فلسطين اشغالي احساسات نژاد پرستي افراطي و روح تنفر از غير يهوديان و غير صهيونها را برميانگيزند تئوريها و فلسفهء دروغين وجودي خود را براي دانش آموزان و دانشجو يان تبيين ميکنند به کلاه برداريهاي تاريخي چون هولوکاست چنان تقدسي ميبخشند که حتي به دين خود چنان احترام و تکريمي نگزارده اند .

    حال ما که پيروان امت رسول خدا هستيم و براي دست يافتن به پيروزي تن به هر بي عدالتي و ناجوانمردي نميدهيم چون نابينايان دشمن اصلي و شيطان بين المللي را که با تمام قوا در برابر اسلام صف آرايي کرده را نمبينيم و به جاي تاختن و نابود کردن دزد دين و خاک و ناموس به جان يکديگر بيافتيم و خواسته شياطين فتنه گر را برآورده کنيم .

    عجب!!! به حق چيزاي نشنيده! چه دنيايي شده!

    با سلام/با مطلبي با عنوان آقاي هاشمي اي کاش تکذيب مي کرديد!

    به روزم/

    http://www.nasle-bidar.blogfa.com/post-14.aspx

    درود بر نافذ و بر بندگان شايسته ي خدا
    اللهم انصرنا علي القوم الكافرين و المشركين
    اللهم عجل لوليك الفرج و العافيه و النصر ...

    سلام برسياستمداربزررررررررگ

    طبيعيه.وقتي اون فيلمارودارن واون بازيگرا،بايدم همچين جايزه اي باشه.اگه نبودمن تعجب ميكردم.!حالابيابه من بگودرباره ي فيلم بيشترتوضيح ميدادي بهتربود.

    علي يارت

    اين هم يك افتضاح ديگه ازغرب.يك گندديگه.يك سقوط ديگه.واقعابه انسان بودن آن هابايدشك كرد.بيچاره كساني كه تومملكت خودمون ازاون هاالگو مي گيرن.
    سلام،
    امان از آدميزاد ...
    راستي آدميزاد ؟
    سلام . متاسف شدم .
    سلام به برادر خوبم
    مباركه
    نه اشتباه نكن
    نه كسي متولد شده ؛‏ نه كسي ازدواج كرده ؛ نه اين كه كسي خونه خريده
    فقط تو منتخب شد ي ، نه ببخشيد ؛‏ نوشته ات منتخب شده
    بازم مباركه
    سلام برادر نفوذي ...
    خب ، اينم از آزادي در آمريكا ...كثافت خوري، كودك آزاري ، هم جنس بازي رسمي! ، دزدي قانوني ، فحاشي و ... حالا ما هي زور بزنيم بگيم آزادي، آزادي... تا راهي رو كه اونا رفتند و الان سرشون به سنگ خورده رو ما هم بريم ... آزادي بدني به جاي آزادي مدني !!! ...

    به خدا قدر مملكت خودمون و دين خودمون رو نمي دونيم ...

    آزادي اسلامي مبتني بر كرامت آدميست ،در حاليكه آزادي آمريكايي صرفا مبتني بر امنيت ، آن هم نه اجتماعي بلكه سياسي ...

    صفاي قلمت ... ياحق!
       1   2      >