• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : جايزه‌ سينمايي براي همجنس‌بازان
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    ادامه :

    چرا صنعت کپي پيست از وبلاگي به وبلاگ ديگر شايع است؟

    چرا براي هر کپي پيست يک حاشيه هر چند کوتاه و يک نظر شخصي نويسنده وبلاگ نوشته نميشود؟

    مگر نه آنکه در هر سري مغزي و عقلي و لاجرم دنيايي متفاوت از دنياي ديگران است چرا با آوردن نظرات شخصي خود ديگران را در طرز تفکر و برداشتهاي خود از مسائل روز سهيم نمي کنيم؟

    چرا از آزادي بيان در اين موارد حد اکثر استفاده را نميبريم .؟ چرا هميشه بايد يک روند تکراري و فرسايشي در آوردن مطالب بکار گرفته شود که نتيجه آن تعطيلي وبلاگ بدليل خستگي و کهنگي براي نويسنده آن است؟

    رمز پويايي و تحرک تنها در همراه شدن در مسائل روز جهان و دنياي اطراف است نه همراهي به قصد تقليد و تحت تاثير قرار گرفتن از برنامه هاي دشمنان . همراهي به معني نقد منصفانه سياستهاي خودي و نشان دادن راهکارها و جبهه گيري و افشاي صورت زشت و کريه دشمن .

    چرا در مورد موضوعات مهم و اساسي کشوري و اسلامي حداقل سايتهاي فارسي زبان را اشباع نميکنيم . ؟

    چرا در مورد جنگ تحميلي ايران و عراق منابع در خور ي در نت پيدا نميشود چرا در اين مورد تنها منابع سايتها و وبلاگهايي هستند که تنها براي بزرگداشت شهدا و خاطرات رزمندگان ايجاد شده چرا نشاني از چگونگي عمليتهاي گوناگون و ارتباطات ارتش عراق و ارتشهاي غربي و حتي توطئه اسرائيل جعلي و صدام در عملياتهايي چون عمليات رمضان براي شکست نيروهاي ايراني ديده نميشود ؟

    . جنگ تحميلي تنها صحنه هاي معنوي و نماز شب خواندنها نبود هر چند که پيروزي تنها و تنها به مدد ايمان رزمندگان و خواست خداوند بود اما آيا اين بي عرضگي ما را نميرساند که پيروزي به اين عظمت را که بيش از 32 کشور جهان در جبهه مقابل در کنار صدام به ملت ما تجاوز کردند را اينگونه ارزان به فراموشي بسپاريم؟

    چرا از نحوه عمليتها و چگونگي پيروزيها و حتي شکستها در هيچ منبع موثقي در نت نشاني نيست.؟ چرا از نحوه کمکها و جاسوسيهاي منافقان براي ارتش عراق مطالب در خوري يافت نميشود ؟

    رزمندگان و بازماندگان جنگ تحميلي کجا هستند که بدانند هنوز رسالت خود را در برابر اسلام به پايان نبرده اند چرا کربلا و قيام عاشورايي حسين که سلام خدا براو باد هنوز بعد از هزارو چهار صد سال آنچنان زنده است که پيروان خود را داغدار و گريان ميکند ؟ وظيفه زينب کبري در قيام عاشورايي چه بود ؟

    به جز جنگ تحميلي هزاران حفره خالي خبري و رسانه اي باقي است که تنها بايد بدست نيروهايي حزب اللهي پر شود .

    يک محقق يا يک دانشجو براي کمک گرفتن اينتر نت در مورد تحقيقها و حتي کنجکاويهاي شخصي خود بايد با انبوهي از منابع صد در صد اسلامي روبرو شود هر چند که توطئه صهيون در اين مورد با شکست مواجه است چرا که حتي طبقه عموم و عادي مردم دروغ دروغپردازان را به خوبي تميز و تشخيص ميدهند اما چرا حقيقت و عظمت انقلاب ما در 28 سال پيش تا کنون و همه حرکتهاي اسلامي دنيا و افشاي توطئه دشمنان بايد اينگونه به ارزاني به باد فراموشي سپرده شود.؟

    براي يک پاتک فرهنگي نياز به مبارزاتي کاملا مردمي و برخاسته از بطن اجتماع است نه دولتي و اختصاصي شده و در اين ميان هيچ قشري مانند دانشجوي متدين نميتواند کاريترين ضربات را وارد آورد و هماره انرژي و انگيزه کافي داشته باشد . حتي از اين بابت ميتوان جلوي هجمه هاي فرهنگي و اخلاقي اجتماع را هم گرفت چرا که جوان وقتي دشمن را با همه توطئه ها و اعمال پست و غير انسانيش بشناسد حاضر نخواهد بود ملعبه وقت گذرانيهاي بي حاصل شود .