• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : جايزه‌ سينمايي براي همجنس‌بازان
  • نظرات : 2 خصوصي ، 25 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + شيدا 

    ادامه :

    دوستاني که در زمينه دشمن شناسي کار ميکنند نبايد تنها به نوشتن و يا حدا کثر برگزاري همايشها اکتفا کنند چرا که اينگونه عمل کردن باعث ميشود فقط عده خاصي خواننده سايتها و وبلاگهاي ضد صهيون و شرکت کننده در همايشها باشند بايد افشاي توطئه ها و دشمن ستيزي را همگاني کرد با پچ پچ کردن در گوش هم در حاليکه همه در عقيده يکي هستيم به جايي نمي توان رسيد و هنري نکرده ايم هنرمند در اين ميان کسي است که افراد نا آگاه به توطئه هاي دشمن و مسائل روز دنيا را جذب مطالب دشمن شناسانه و دشمن ستيزانه خود کند .

    وبلاگ « صهيون پژوه» مواردي را آورده که مطلب نوشتن در اين موارد جزو کارهاي نو و پر کردن حفره هاي خالي اطلاع رساني در نت است البته خيلي موارد ديگر باقي ميماند که بايد با توجه به ميزان حساسيت و قدرت آگاهي دهندگي آن در اطلاع رساني آن کوشش کرد :

    http://zionism.blogfa.com/

    " انتقادي را به برخي نقدهاي دوستان و حرکت هاي وبلاگي اخير دوستان دارم و آن اين است که اي کاش درباره نقد نظام آموزشي در دانشگاه و اموزش و پرورش و هنر و همچنين درباره بحث جنبش نرم افزاري و توليد علم و نهضت آزاد انديشي و درباره لزوم جريان اسلام در تمام جوانب زندگي بشر و همچنين درباره خطر تبليغات بوديستي- مسيحي- صهيونيستي و همچنين درباره نقد آثار صهيونيستي در حوزه فرهنگ و سينما و سياست و درباره شيوه هاي نوين برده داري و استعمارجديد و فرانوين و همچنين درباره خطرات زياد ورزش استحماري-فريبنده فوتبال و درباره اغواگري رسانه ها و ... در يک کلام درباره موضوعات اساسي زندگي که روزانه به ان مبتلا هستيم، نيز حرکت هاي وبلاگي ديگري راه مي افتاد. البته با شناختي که از دوستان دارم مي دانم به فکر هستند. دوستان درباره روند و فلسفه حاکم بر اين حرکت هاي وبلاگي بايد برنامه ريزي کرد » ".

    قرآن کريم آيه 10 الحديد :

    «" .....کسانيکه قبل از پيروزي انفاق کردند و جنگيدند يکسان نيستند آنها بلند مقامتر از کساني هستند که بعد از فتح انفاق نمودند و جهاد کردند ...."»