سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
رفاقت یا تکلیف؟

اگرچه بنا داشتم از ابتدای امسال نظم در نوشتن را تجربه کنم لکن فعلاً گریزی از پراکنده‌نویسی نیست ظاهراً !!!
روز گذشته (شنبه 11/2/89) مراسم بزرگداشتی در مسجد نور تهران برگزار شده بود که ظاهراً مناسبت آن درگذشت پدر وزیر محترم ارشاد بود، اما بهانه‌ای شده بود برای حضور رجال و سیاسیون از منتهی‌الیه راست تا منتهی الیه چپ (با ادبیات قبل از فتنه) و اصحاب فتنه و اصحاب ضد فتنه (ادبیات بعد از فتنه). تا اینجای قضیه مشکلی نیست اما آنچه که باعث شد تا چند خطی به رشته تحریر درآید، حضور شیخ فتنه و تعظیم و عرض ارادت اصحاب به ظاهر ضد فتنه بود!!!



آیا هشت ماه اتلاف سرمایه‌های ملّی و اجتماعی نظام و وارد آوردن ضربه‌های حیثیتی عظیم بر آبروی اسلام و انقلاب نتیجه‌اش این است که مردم شاهد عرض ارادت و ادب کارگزاران نظام به این شیخ ساده لوح باشند؟!



بیش از این قصد اطناب کلام ندارم . بگذریم ...
فقط از جانب آقایان رحیمی، لاریجانی، حسینی و ... از همة مادران شهیدی که فرزندشان را در این 8 ماه تقدیم دفاع از نظام کرده‌اند و حتی مادرانی که فرزندانشان توسط سران فتنه اغفال شده و جانشان را از دست دادند عذرخواهی می‌کنم.



افزونه:
1-    دوستان ایراد نگیرید که مجلس ختم ربطی به مسایل سیاسی ندارد و این آقایان سالهاست که با هم دوست و رفیق هستند!! خوب ما هم حرفمان همین است که اگر دوستی و رفاقت بر تکلیف و وظیفه ارجحیت دارد پس چرا ...
2-    سایت خبر آنلاین در خبر مربوط به همایش «حکمت مطهر» که دیروز در دانشگاه تهران و با حضور محمود احمدی‌نژاد برگزار شده است، با انتشار عکسی مدعی شده است که آقای علی مطهری از نشستن کنار احمدی‌نژاد خودداری کرده است!!! ظاهراً آقایان کماکان در حال و هوای دهه 70 به سر می‌برند که هنوز آقا‌زادگی یک امتیاز بود و آقازادگان بی کفایت از فضل پدر در صدر می‌نشستند!!
نوشته شده در  یکشنبه 89/2/12ساعت  11:13 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()