سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

ساخت فیلم ضد اسلامی در هلند

ساخت فیلم ضد اسلامی جدیدی با نام «زندگی محمد» در هلند به پایان رسیده که قرار است طی چند ماه آینده از یکی از شبکه‌های تلویزیونی غرب که نام آن فاش نشده پخش شود.
به گزارش فارس، این برای دومین بار است که در کشور هلند به اسلام و پیامبر گرامی آن اهانت می‌شود، در سال 2004 نیز فیلمی با نام «تسلیم» به کارگردانی «تئو ونگوک»، کارگردان نژاد پرست و اسلام ستیز هلندی و نویسندگی «ایان هیرسی علی»، سیاستمدار مرتد بنگلادشی‌الاصل ساخته شد که جنجال زیادی در جهان اسلام به پا کرد.
در این فیلم کارگردان بی هیچ دلیلی ادعا کرده است که برخورد خشن با زنان در میان مسلمانان با استناد به قرآن صورت می‌گیرد. اکنون پس از گذشت قریب به سه سال از ساخت فیلم «تسلیم»، بار دیگر فیلمی غیرواقعی از اسلام و مسلمانان ساخته که بزودی به نمایش درخواهد آمد.
به گزارش فارس به نقل از بولتن خبری نیس نیوز چاپ دانمارک، فیلم کوتاه «زندگی محمد»، که به کنایه اشاره‌ای به زندگی حضرت محمد (ص) است، داستان مردی دیکتاتور به نام «محمد» است که اقدام به قتل سه یهودی بی‌گناه کرده و در زندگی شخصی خود با دختر بچه 6 ساله‌ای ازدواج می‌کند و او را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهد!
سازنده این فیلم که یک مرتد هلندی و موسس کمیته از دین برگشته‌هاست،‌ پیش‌بینی کرده که این فیلم بیش از کاریکاتورهایی که سال گذشته در چند روزنامه دانمارکی و هلندی منتشر شد، جنجال به پا کند. این شخص ادعا کرده که این فیلم در واقع گامی است در جهت مبارزه با اسلام افراطی و رسیدن به آزادی.
به گزارش بولتن خبری نیس نیوز، این فیلم قرار است طی ماه فوریه یا مارس 2008 از یکی از شبکه‌های تلویزیونی اروپا که نام آن تا آخرین لحظه فاش نخواهد شد، پخش ‌شود. به گزارش منابع خبری دانمارک و هلند، شبکه سی‌ان‌ان نیز در ساخت این پروژه همکاری داشته و احتمالا قسمت‌هایی از این فیلم را نمایش خواهد داد.
نیس نیوز در ادامه این خبر افزود: همچنین «گیرت وایلدرز»، رهبر حزب آزادی (PVV) این هفته اعلام کرده است که در نظر دارد تا در ماه ژانویه فیلمی کوتاه درباره اسلام به نمایش درآورد.
وایلدر ادعا کرده است که در این فیلم کتاب مقدس «قرآن» با کتاب «نبرد من» نوشته دیکتاتور آلمانی «هیتلر» مقایسه شده و «قرآن» بعنوان کتابی فاشیستی معرفی شده است. به گزارش نیس نیوز، «وایلدرز» جزیئات بیشتری درباره این فیلم در اختیار رسانه‌ها قرار نداده است.


نوشته شده در  یکشنبه 86/9/11ساعت  11:56 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()