سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اندر حکایت بانوان زین سوار

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از افزایش چشمگیر تخلفات رانندگی بانوان تازه گواهینامه گرفته در چند ماه گذشته خبر داد و گفت: مأموران راهنمایی و رانندگی به شدت با این دسته از رانندگان برخورد می‌کنند.
سردار محمد رویانیان در گفت‌وگو با ایسنا، تصریح کرد: متأسفانه، تعدادی از بانوان تازه گواهینامه گرفته، گوی سبقت را از برخی متخلفان حرفه‌ای نیز ربوده‌اند، به شکلی که شاهد رانندگی بسیار خطرناک و انجام برخی رفتارهای پرخطر و ناهنجاری‌های اخلاقی در میان آنها هستیم. 
وی گفت: بررسی‌های انجام شده نشان داده است برخی از این افراد در یک سالی که گواهینامه دریافت کرده‌اند، بیش از پنجاه مورد با ده میلیون ریال تخلف داشته‌اند! رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این‌که این امر باعث لطمه وارد شدن به وضعیت خوب رانندگی زنان در کشور شده است، از خانواده‌ها خواست مراقب این حرکات از سوی فرزندان خود باشند.
وی با اشاره به این‌که در دو هفته گذشته، شمار بسیاری شکایت در این باره داشته‌ایم، به ایسنا گفت: ستاد راهور ناجا، تنها در هفته گذشته، خودرو پنج تن از این رانندگان متخلف را که با رفتارهای ناهنجار، لایی کشیدن و فحاشی موجب ایجاد مزاحمت برای دیگر رانندگان و شهروندان شده و شکایت داشته‌اند، توقیف کرده است. رئیس پلیس راهور ناجا با تأکید بر این‌که همه این افراد دارای گواهینامه‌های یک‌ساله بوده‌اند افزود: راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی در صورت ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز همچون سبقت، سرعت غیرمجاز، انجام حرکات مارپیچ و ... نسبت به ابطال گواهینامه این دسته از متخلفان اقدام می‌کند.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/9/7ساعت  10:18 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()