سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نزدیکی به سیاسیون برای آزادی رام الله

چند تن از نزدیکان به رام الله به دنبال برقراری ارتباط با برخی گروه‌های سیاسی، برای تامین اهداف مد نظر خود هستند.
به گزارش«جهان»، برخی از نزدیکان «رام الله» در تلاش برای نزدیک شدن به یک گروه سیاسی هستند تا از این طریق بتوانند نظر مساعد و قول همکاری را از آنان بگیرند.
بر اساس این گزارش، این تلاش در حالی صورت می‌گیرید که آن‌ها خیلی به آزادی زود هنگام «پیمان.ف» معروف به «ایلیا رام‌الله» امیدوار نیستند، بنابراین در پی رایزنی‌ با برخی افراد سیاسی برای رفع این نگرانی خود هستند.
«س. ص» یکی از اعضای گروه وابسته با رام الله که هم ‌اکنون متواری است، نقش محوری را در این باره بر عهده گرفته است و سعی دارد با گردآوری دوباره برخی اعضا، موضوع بازداشت رام‌الله را توجیه کند.
نزدیکان به رام الله در آستانه انتخابات به این نتیجه رسیدند که با جلب حمایت این گروه سیاسی هم زمینه‌های آزادی رام الله فراهم می‌شود و هم می‌توانند در لوای گرفتن تایید، به ادامه فعالیت خود بپردازند.  
آنان همچنین درصدند با جریان‌سازی و شکل‌دهی دوباره گروه، تا حدودی خود را از زیر فشار بیرون آورند.
شایان ذکر است «پیمان.ف» که خود را ایلیا رام الله می نامد و مروج افکار «سای بابا»ی هندی است ، اخیرا" بازداشت شده است.
پیمان. ف حدودا" 35 ساله که دارای تحصیلات در حد دیپلم است از چند سال پیش با نامیدن خود به عنوان ایلیا رام الله ، شروع به ترویج آیین های عرفان هندی خصوصا" دیدگاه های «سای بابا» نموده و طی این چند سال عده ای را به عنوان مرید گرد خود جمع کرده است.
 بنا بر این گزارش ، رام الله از طریق چند دفتر انتشاراتی ، کتب زیادی را در تبلیغ نظرات سای بابا و دیگر صوفیان هندی منتشر کرده است. گفته می شود شبکه تشکیلاتی رام الله و کتبی که او برای مطالعه به هوادارانش توصیه می کند شباهت هایی با کتب مورد توصیه تشکیلات هرمی گلدکوئیست دارد.


نوشته شده در  سه شنبه 86/8/29ساعت  2:13 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()