سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

تشییع پیکر 65 شهید همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)

شهر میزبان لاله‏هاست

خیلی وقت بود که دلامون برای عبور شهداء از خیابانون‏های شهر تنگ شده بود. ولی مثل اینکه باز هم دارند میان. پس بیائید بریم استقبالشون تا شاید اونا هم یه روزی از ما پذیرائی کنند

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) و در روزپانزدهم آبان ، پیکرهای طیبه 65 شهید دفاع مقدس با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و هیئت رزمندگان اسلام در تهران تشییع می شود .

پیکر این شهدا از مناطق عملیاتی شرق بصره، شلمچه، جزایر مجنون، هورالعظیم، فکه ، شرهانی، دهلران، مهران، گیلانغرب، قصر شیرین، کردستان و شاخ شمران بدست آمده اند که مربوط به عملیات های والفجر 1 تا 4 ، مطلع الفجر، محرم، خیبر، بدر و کربلای 5 و همچنین نبرد با عناصر ضدانقلاب در کردستان در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی است که 20 تن از آنان دارای هویت و بقیه گمنام هستند.

یادآور می شود:شهیدان یادشده جمعی یگان های تیپ نبی اکرم (ص) ، 27 محمد رسول الله (ص) ، 10 سید الشهداء (ع) ،31 عاشورا، تیپ 40 سراب و نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران هستند.
این مراسم در میدان ولیعصر (عج) همراه با عزاداری آغاز و سپس پیکرهای مطهر بسوری معراج الشهداء تشییع خواهند شد.
بنیاد حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس از شهروندان تهرانی بویژه جوانان دعوت کرد ضمن شرکت دراین مراسم و تجدید میثاق با بنبانگذار مذهب حقه جعفری و تکریم شهیدان، وحدت و انسجام خود را به نمایش بگذارند.


نوشته شده در  دوشنبه 86/8/14ساعت  10:31 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()