سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

فیلم غیراخلاقی ارزانتر از نان، در آفریقا

علی اکبر ولایتی مشاور سیاسی مقام معظم رهبری گفت: استکبار جهانی به منظور سلطه بر منابع کشورهای اسلامی در صدد تجزیه منطقه است.
ولایتی در نشست علمی "جایگاه استراتژیک اسلام و تشیع" درسالن اجتماعات مدرسه عالی امام خمینی (ره) قم افزود: استکبار با ایجاد فشارسیاسی، تحمیل جنگ، اشغال، قصد دارد زمینه تجزیه وگسترش فساد در کشورهای اسلامی منطقه را فراهم کند.
وی گفت : در برخی کشورهای پ‌آفریقایی که با بحران کمبود غذا مواجهند ، قیمت فیلم های ضداخلاقی از نان ارزان تراست واین امر نشان‌دهنده وجود یک برنامه ریزی مرموز ازسوی استکبار برای فساد در جهان بویژه کشورهای اسلامی می باشد.
ولایتی گفت: آمریکا به بهانه وجود سلاحهای کشتار جمعی وایجاد دموکراسی درعراق ، این کشور را اشغال کرد وامروز به طور رسمی به خاطر منافع خود به اشغال این کشور ادامه می‌دهد.
وی به تصویب طرح تجزیه عراق در سنای آمریکا اشاره کرد و افزود: این امر خواسته هر دو حزب حاکم بر آمریکاست.
ولایتی خاطرنشان کرد : آمریکا در کشورهایی مانند سومالی، سودان و فلسطین با تفرقه وتشکیل دو حکومت به دنبال منافع خود بوده وامروز می خواهد این طرح را در کشورهای لبنان، عراق وافغانستان اجرا کند.
مشاور مقام معظم رهبری از مسلمان‌ها خواست با حفظ اتحاد ملی و انسجام اسلامی و با هوشیاری و آگاهی در برابر نقشه های استکبار ایستادگی نمایند.
وی با بیان اینکه همه به احیای ارزش های اسلامی در جهان اذعان دارند، افزود: دوستان این امر در تقویت، توسعه و جلوگیری از انحراف و دشمنان در سرکوب، تخریب و ایجاد انحراف در احیای ارزش های اسلامی تلاش می‌کنند.
ولایتی گفت: مکاتب غیردینی برخاسته از مکتب غرب نمی‌توانند پاسخگوی نیازهای امروز بشر باشند.
وی از هم پاشیدگی خانواده ها، افزایش جرم، تخریب محیط زیست و فقدان امنیت در کشورهای غربی را نتیجه آزادی های بی‌حد و مرز در این کشورها دانست و افزود: امروز کلیساها نیز پاسخگوی نیازهای انسان‌ها نیستند.
ولایتی با بیان اینکه امروز در جوامع مختلف اقبال به دین بویژه اسلام رو به افزایش است، اظهار داشت: حکومت های استکباری که بقای خود را در گسترش بی‌دینی در جوامع می‌دانند به مقابله با مکاتب دینی برخاسته اند.
وی حجاب و روسری زنان مسلمان را نماد احیای ارزش های دینی برشمرد و افزود: امروز کشورهای غربی سختگیری علیه زنان مسلمان را بیشتر کرده و از گسترش ارزش های دینی بخصوص اسلام در کشورهایشان هراس دارند.


نوشته شده در  دوشنبه 86/8/7ساعت  11:10 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()