سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اظهارات عجیب‌ مدعی جانشینی حسن‌نصرالله

ما گروهی از روحانیون شیعه عرب، در کشورهایی مثل بحرین، لبنان و عراق تحرک خود را علیه ولایت فقیه و نفوذ ایران شروع کردیم. به همین دلیل سپاه پاسداران ما را هدف قرار داده است!
فردی که خود را دبیر کل تشکلی به اسم" مجلس اسلامی عربی لبنان" میخواند، مدعی شد:سپاه پاسداران ایران، نقشه هایی برای ترور و ناپدید کردن روحانیون شیعه لبنانی دارد.
محمد علی حسینی، در ادعایی عجیب گفت که خود وی هم یکی از اهداف این طرح بوده که حادثه هفته پیش برای او پیش آمده جزیی از این نقشه بوده است!
وی همچنین اضافه کرده است:من جایگزین شرعی سید حسن نصرالله،هستم!! وی هفته پیش دچار حادثه رانندگی شده بود. این جوان جویای نام، در گفتگو با العربیه اضافه کرده است:"ما گروهی از روحانیون شیعه عرب، در کشورهایی مثل بحرین، لبنان و عراق تحرک خود را علیه ولایت فقیه و نفوذ ایران شروع کردیم. به همین دلیل سپاه پاسداران ما را هدف قرار داده است!
مثلا شیخ جواد خالصی تهدید شد و مجبور شد از ترس به سوریه برود، یا حسن الموید که به اردن رفت"
محمد علی حسینی در ادعایی عجیب و مضحک گفت "امام موسی صدر هم چون از خط رهبری ایران خارج شد و به تقویت شیعیان عرب پرداخت، آنها اقدام به ناپدید کردن او کردند، علاوه بر توطئه ای که برای سید محمد باقر صدر پیش آمد و منجر به قتل او شد. وی اشاره ای به نقش ایران در تقویت شیعیان و تشیع، وکمکهای ایران به شیعیان مناطق مختلف نکرد.
وی سپس با تمجید از "مجلس اسلامی عربی"که خود وی رهبر آنست!{در کلامی متناقض که تعصب جاهلی "عرب در مقابل عجم" از آن میبارد} گفت"تشیع عربی ما(!)ما تشیعی بدون تعصب است!!،و ما تاثیر خود را بر شیعیان خلیج{فارس!} داریم.
وی توضیح نداد که اگر بدون تعصب است،چرا فقط عربی است؟؟
وی همچنین ادامه داده است"من شروع به نقد ولایت فقیه کردم، به خصوص که سپاه پاسداران معتقد است لبنان یک دولت شیعه تابع ولایت فقیه است!و فکر میکند همه لبنان حزب الله است.ما بر لبنان ولایت داریم!! و رویکردمان هم عربی است!"
"نظام ایرانی از شخص من میترسد،خصوصا که من فارغ التحصیل حوزه قم هستم،اما نتوانستم به خاطر مواضع ملی که دارم! در ایران اجتهاد کسب کنم." در همین راستا وی در پاسخ سوالی،رابطه خود با حزب الله را "بد"توصیف کرد گفت"من جایگزینی برای حزب الله و سید حسن نصر الله هستم"!!! "من طرح سیاسی دارم.من ممکن است جای سید حسن نصرالله را بگیرم!!و باید اینکار را بکنم!چرا که من بر حق هستم!من تلاش عربی برای صلح فلسطینت را تایید میکنم! آیا لبنان باید به تنهایی مسکل اسراییل را بدوش بکشد؟!
بر حسب تصادف! این موضع جناب دبیر کل همان موضعی است که آمریکا و اسراییل به آن احتیاج دارند!

وی با تلاش برای بزرگنمایی خود و گروهش گفت "از جمله تلاشهای من دعوت به تظاهرات مقابل سفارت ایران بود، که بعد از آن نامه تهدید آمیزی دریافت کردم.من در ضاحیه زندگی میکنم،جایی که حزب الله هم هست.و اینجا را ترک نمیکنم......اطراف خود حمایت امنیتی دارم."
محمد علی حسینی با تلاش برای تحریک تعصبات و ارتباط دادن بحث شیعه و سنی، با عربی و ایرانی و با اتهام به ایرانیها و بدون ارائه هیچ دلیلی گفت:"ما شیعیان عرب،سب صحابه را که فقط از سوی ایرانی هاست!! رد میکنیم!
او هیچ اشاره به تلاشهای مداوم ایران باری وحدت شیعه و سنی و سیاست صبورانه ایرانیها در مقابل همه جنایتهای وهابی ها نکرد.
وی گفت "من در نامه با رهبر انقلاب ایران خواستار تخریب قبر ابو لو لو در کاشان شدم،چرا که قلب میلیونها مسلمان را آزرده میکند. کتب فتنه هم که دعوت به سب صحابه میکنن باید سوزانده شوند.
" وجه تمایز شعیان عرب! وقار و آرامش آنهاست.شیعیان عرب با اهل سنت ازدواج میکنند و اهل سنت هم با آنها ازدواج میکنند."


نوشته شده در  پنج شنبه 86/8/3ساعت  6:10 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()