سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

دروغ تاریخی «کشف آمریکا» یا «هولوکاست واقعی»!!

بزرگترین نسل کشی تاریخ، در امریکا ‏اتفاق افتاده است. به مراتب بزرگ تر از ‏‏"هولوکاست" یعنی نسل کشی هولناکی که بعضی ها مدعی اند توسط ‏نازی ها اتفاق افتاده است!!  امریکا نسل سرخپوستان را ‏از بین برد. تاریخ نویسان صحبت از انتقال ‏شصت میلیون نفر انسان از افریقای سیاه به ‏امریکا می کنند که سی میلیون نفر آنها در عبور ‏از اقیانوس اطلس از بین رفتند. تاریخ برده داری ‏در امریکا ماجرای هولناکی است. از امریکا هیچ ‏چیزی بعید نیست. سیستم امریکا، یا دقیق تر ‏بگویم امپراتوری امریکا بر بنیاد بسیار خونینی ‏بنا شده است.‏

سرخپوستان آمریکا که به شهادت تاریخ صاحبان اصلی قاره آمریکا هستند، دروغ تاریخی "کشف آمریکا" را به مثابه "چشم پوشیدن از هویت یک تمدن و یک ملت کهن" می‌دانند.
روز دوشنبه این هفته (هشتم اکتبر)، "روز ملی کشف قاره آمریکا" در کشورآمریکا بود و به همین مناسبت جشن‌هایی در سراسر این کشور برپاشد . حتی به به دستور "جرج بوش" رئیس جمهور آمریکا در این روز پرچم آمریکا برفراز تمام ساختمان‌های دولتی به اهتزاز در ‌آمد.
به‌گزارش پایگاه اینترنتی روزنامه لوموند، مردم آمریکا از سال ‪،۱۹۳۴‬هشتم اکتبر را به‌عنوان "روز ملی کشف قاره آمریکا" جشن می‌گیرند.

"کریستف کلمب" دریانورد کاتولیک مذهب ایتالیایی از اهالی شهر جنوا، در سال ‪۱۴۹۲‬با کسب مجوز از پادشاه وقت اسپانیا، اقیانوس اطلس را پیمود و به قاره آمریکا رسید و برای نخستین بار مسیر رفت و برگشت دریایی میان قاره اروپا و آمریکا را یافت.
طبق این ادعا، کریستف کلمب ساعات اولیه بامداد روز دوازدهم سال ‪۱۴۹۲‬ به جزایر کارائیب که امروز "هیسپنیولا" نامیده می‌شود، رسید. 
برخلاف این ادعا، بسیاری از تاریخ شناسان و حتی دانشمندان علوم زیستی و انسان شناسی خلاف این عقیده را دارند و کریستف کلمب را کاشف قاره آمریکا نمی‌شناسند.
این صاحب نظران می‌گویند: "چیزی گم نشده بود که کلمب آن را کشف کند و این یک دروغ تاریخی بیش نیست".
"آدام نوردوال" از اقوام سرخپوست آمریکا که ‪۷۸‬سال سن دارد و از اهالی قبائل "اوجیبوه" است می‌گوید: کجای این فرضیه صحیح و منطقی است که یک مرد سفید پوست بیاید وادعا کند سرزمین آباء و اجدادی سرخپوستان را که ما از ‪۱۲‬هزار سال پیش در آن می‌زیسته ایم، کشف کرده است.
نوردوال می‌گوید: دقیقا در زمانی که کلمب ادعای کشف آمریکا را می‌کرد ‪۸۰‬میلیون سرخپوست در شمال، مرکز و جنوب قاره آمریکا زندگی می‌کردند.
نوردوال در مخالفت با این دروغ تاریخی و جشنهای "روز ملی کشف آمریکا" می گوید: چرا باید رقص اروپایی‌ها را بر مزار اجدادمان جشن بگیریم؟ آیا "هولوکاست سرخپوستان" یک واقعه جشن گرفتنی است؟
وی در پاسخ به این ادعای واهی ایتالیایی‌ها که می‌گویند: این ما بودیم که اولین بار قاره آمریکا را کشف کردیم، با لحنی استهزا آمیز گفته است:
"من در سال ‪۱۹۷۳‬برای شرکت در کنفرانسی عازم رم شدم. هنگامی که در رم از هواپیما پیاده شدم پایم را روی باند آسفالت فرودگاه محکم به زمین کوبیدم و ادعا کردم "این من هستم که برای اولین بار این کشور را کشف می- کنم و نام آن را به نمایندگی از سوی سرخپوستان آمریکا "ایتالیا" می‌نامم".
نوردوال می‌افزاید: "پس باید ایتالیایی‌ها هم این "دروغ تاریخی" را باور کنند که از سال ‪۱۹۷۳‬آنها در واقع متعلق به جامعه سرخپوستان قاره آمریکا هستند و طبق دکترین "کشف" این سرزمین یعنی ایتالیا تعلق به من دارد و ساکنانش هم جزو اموال من هستند".
در تاریخ و فرهنگ شفاهی ایرلند هم گفته می‌شود که : "برندان مقدس" قاره آمریکا را کشف کرده است.
مورخان بسیاری نیز براین عقیده‌اند که "لایف اریکسون" از اقوام وایکینگ حدود سال ‪۱۰۰۰‬میلادی برای نخستین بار به قاره آمریکا رسید.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/7/18ساعت  10:59 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()