سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

سرانجام «سپاه بسیج شد»

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بسیج جدای از سپاه نیست گفت: اگر ماموریت سپاه دفاع از دستاوردهای انقلاب است وظیفه بسیج هم همین است زیرا بسیج و سپاه هیچ گاه قابل تفکیک از یکدیگر نیستند.
سردار سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری که صبح امروز در مراسم تودیع سردار حجازی، فرمانده سابق نیروی مقاومت بسیج در سالن 5 آذر ستاد نیروی مقاومت ‌سخن می‌گفت، اظهار داشت: پاسداران همان بسیجیانی هستند که تمام وقت باید در خدمت انقلاب باشند، ولی بسیجیان نیروهای آماده ولی غیر موظفی هستند که هر وقت لازم شد در صحنه حاضر می شوند و در کنار سپاه از انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
وی افزود: سپاه یک سازمان نظامی - سیاسی - فرهنگی است که در رسالت سازمانی اش بسیج را در کنار خود دارد. فرقی بین این دو نیرو نیست و در حقیقت مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب نیمی از ماموریت سپاه بر عهده بسیج است.
وی به استراتژی جدید در سپاه پاسداران اشاره کرد و گفت: استراتژی جدید که سپاه دارد این است که همه کارها و ماموریت های تعریف شده در اولویت قرار ندارد. باید پس از مطالعات استراتژیکی نوع فعالیت ها در سازمان ها مورد بررسی و مهمترین کارها در اولویت قرار گیرد.
سردار جعفری گفت: امروز ماموریت بسیج باید محور اصلی ماموریت سپاه باشد که انتصاب سردار حجازی به عنوان رییس ستاد مشترک سپاه نیز با توجه به اشراف ایشان به بسیج در همین راستا بوده است.
فرمانده کل سپاه همچنین با اشاره به اینکه حضرت آقا فرمودند که" سپاه باید بسیج شود" ادامه داد: برای تحقق این فرمایش و بر اساس نظر و موافقت رهبر انقلاب مسئولیت فرماندهی نیروی مقاومت بسیج نیز به فرمانده کل سپاه محول شده است. گرچه بنده به دلیل مشغله کاری فراوان شاید نتوانم به صورت تمام وقت در ستاد بسیج وقت بگذارم ولی سردار میراحمدی که جانشین سردار حجازی در نیروی مقاومت بودند در سمت خود باقی خواهد ماند و در این راستا به بنده نیز کمک خواهد کرد.
سرلشگر جعفری در پایان گفت: نگاه بنده به بسیج همان نگاهی است که از سوی رهبر معظم انقلاب تبیین شده که امیدوارم بتوانم در این زمینه به درستی انجام وظیفه کنم.


نوشته شده در  شنبه 86/7/7ساعت  10:41 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()