سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

اهانت فاکس نیوز به دکتر احمدی نژاد

شبکه تلویزیونی فاکس نیوز در جهت القای خطوط رسانه ای خود رییس جمهور ایران را به هیتلر نازی تشبیه کرد.
به گزارش مبارزین، این شبکه جنجالی وابسته به پنتاگون و گروه های تندروی نو محافظه کار در کاخ سفید در گزارش ها و گفتگوهای امروز خود بارها از تشبیه محمود احمدی نژاد به دیکتاتور نازی جهان یعنی آدولف هیتلر استفاده کرد.
فاکس نیوز حتی با چینش نام محمود احمدی نژاد در کنار نام افرادی از قبیل ایمن الظواهری فرد شماره دوی شبکه تروریستی القاعده و اوجی سیمپسون قاتل حرفه ای آمریکا قصد داشت رییس جمهور ایران را فردی تروریست و تبهکار جلوه بدهد.
استفاده از تصاویر مربوط به القاعده و نیروهای شبه نظامی فعال در عراق در کنار تصویر محمود احمدی نژاد از دیگر شگردهای تصویری فاکس نیوز برای القای مفهوم خطرناک بودن محمود احمدی نژاد و ایجاد رعب و هراس در میان مردم آمریکا در این خصوص آن هم در آستانه سفر وی به نیویورک بود.

فاکس نیوز با استفاده از تصویر احمدی نژاد در کنار تصاویر آرشیوی مربوط به تحرکات و راهپیمایی های دانشجویی به صورت غیرمستقیم دانشجویان آمریکایی را به برپایی تظاهرات گسترده ای برضد حضور محمود احمدی نژاد در نیویورک و به ویژه سخنرانی در دانشکده روابط بین المللی دانشگاه کلمبیا دعوت می کرد.
فاکس نیوز با ترسو و احمق خواندن رییس دانشگاه کلمبیا و تحریک دانشجویان این دانشگاه سعی داشت آنها را به اعمال فشار بر مسوولان خود برای لغو دعوت از احمدی نژاد برای سخنرانی در این دانشگاه سوق بدهد.
حتی برخی از کارشناسان فاکس نیوز تصریح داشتند، شاید نیت اصلی محمود احمدی نژاد از طرح درخواست حضور در محل وقوع حملات یازده سپتامبر ادای احترام و نثار تاج گل به عوامل تروریستی این حمله باشد و نه قربانیان آن البته برخی از دانشجویان و کارشناسان فاکس نیوز تاکید داشتند باید به احمدی نژاد اجازه داده شود تا در این دانشگاه سخنرانی کند تا خود دانشجویان درخصوص احمدی نژاد و نگرش هایش قضاوت کنند.


نوشته شده در  سه شنبه 86/7/3ساعت  1:43 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()