سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

از تشرف به اسلام تا ازدواج دو طلبه آلمانی و ونزوئلایی

دو طلبه آلمانی و ونزوئلایی مقیم ایران که به تازگی به دین مبین اسلام و مذهب شیعه اثنی عشری، مشرف شده‌اند در منزل امام جمعه خرمشهر با دو دختر یک جانباز ، ازدواج کردند.
به اساس این گزارش، طلبه تبعه کشور آلمان نام مهدی و طلبه ونزوئلایی نام یوسف را برای خود برگزیده‌اند، این دو که در مرکز جهانی علوم اسلامی قم به تحصیل علوم دینی مشغول هستند با دو دختر جانباز 55 درصد دفاع مقدس و حماسه فتح خرمشهر پیمان ازدواج بستند.
این دو طلبه جوان اظهار کردند که اسلام و شیعه دریچه‌ای نو در زندگی آنان به وجود آورد و بسیار خوشحال هستند که در چنین روز مبارکی با دو دختر شیعه ایرانی ازدواج می‌کنند.
این دو طلبه که فارسی را نیز فرا گرفته‌اند، به همراه همسران خود پس از عقد ازدواج رسمی با حضور در کنار مزار شهدای گمنام مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر ضمن ادای احترام به این شهیدان اعلام کردند که شیوه و روش زندگی خود را با الگوبرداری از قرآن و سیره اهل بیت و ارزش‌های دفاع مقدس خواهد بود.
عقد شرعی این دو طلبه و دو خواهر خرمشهری که دانش آموخته رشته حقوق هستند، در ایام اعیاد شعبانیه در کنار ضریح حضرت معصومه(س) در قم برگزار شده بود.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/11ساعت  12:3 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()