سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

آزادی شرکت کنندگان در پارتی شیطان پرستان

تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این پارتی غیرقانونی که ماه قبل توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند ، دارای تابعیت دوگانه ایرانی- سوئدی بوده اند
تمامی شرکت کنندگان در کنسرت محمد شهر کرج موسوم به «پارتی شیطان پرستان» در کرج بجز ترتیب دهندگان کنسرت به قید ضمانت آزاد شده اند.
به گزارش جهان تعداد زیادی از شرکت کنندگان در این پارتی غیرقانونی که ماه قبل توسط نیروی انتظامی دستگیر شدند ، دارای تابعیت دوگانه ایرانی- سوئدی بوده اند و به همین دلیل دولت سوئد و سفیر این کشور در تهران پیگیر وضعیت این افراد بوده است. دستگیری شرکت کنندگان در این پارتی همچنین بازتاب زیادی در مطبوعات این کشور داشته است.
بااین وجود مقامات قضایی کشورمان تاکید دارند که قوانین ایران تابعیت دوگانه را به رسمیت نمی شناسد و مطابق قواعد حقوقی ایران با شرکت کنندگان در این پارتی برخورد خواهد شد.
گفتنی است بعد از بازداشت شرکت کنندگان در این پارتی ، سردار زارعی فرمانده نیروی انتظامی استان تهران درباره چگونگی برپایی این پارتی اعلام کرد: تعدادی از این خوانندگان از معروفترین اجرا کنندگان مراسم های مهیج هستند که تاکنون در میان آنان یک خواننده زن به نام «گلاره» گروه «وحید دیجی» ، «راک دانیال» ، «مارال» ، «رپ» و خواننده‌ای به نام «اصلان» شناسایی و دستگیر شده‌اند که با ده‌ها دستگاه اکو، باندهای اجرای کنسرتهای بزرگ در حال اجرای برنامه بوده‌اند. رییس پلیس استان تهران ادامه داد: این اولین باری بود که دعوت برای شرکت در یک مراسم پارتی گونه از طریق اینترنت به شکل بین‌المللی پیگیری شده است، به طوری که دستگیرشدگان در جریان بازجویی‌ها معترف شدند برای ورود به این مراسم، کارتهای ویژه‌ای را در اختیار داشته‌اند و بدون این مجوز کسی نمی‌توانست به مراسم راه پیدا کند.
سردار زارعی تاکید کرد: برگزاری این مراسم یک عملیات کاملا سازمان‌یافته بوده است، چرا که گروه مجری، تعدادی مامور را اطراف محل برگزاری مراسم در یک باغ به کار گرفته بودند تا با پوشش دادن خیابانهای اطراف، هر گونه خطر احتمالی را زیر نظر گرفته و در صورت مشاهده پلیس یا افراد کنجکاو سریعا" در جهت پاکسازی مراسم از وجود بیش از 150 بطری مشروبات‌الکلی، 800 سی‌دی مستهجن، موادمخدر حشیش، گراس و لباسهای نیمه عریان وارد عمل شوند.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/11ساعت  11:57 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()