سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

به مناسبت اولین سالگرد تاسیس وبلاگ خبری نافذ

یک سال گذشت

امروز هفتم شهریور ماه برابر است با سالگرد آغاز به کار وبلاگ خبری نافذ. تقارن این روز با روز عید الله الاعظم و سالروز میلاد یگانه منجی عالم بشریت افتخار بزرگی است که از سوی خداوند متعال نصیب نافذ شده است.
شهریور ماه سال 85، هنگامی که قصد داشتم تا در محیط زیبای پارسی بلاگ ، یک وبلاگ خبری راه‏اندازی کنم، اصلا فکر نمی کردم که یک سال دوام بیاورم، اما امروز می بینم که این وبلاگ خبری یکساله شده است.
هدف و رسالت نافذ در عرصه اطلاع رسانی و وبلاگ نویسی از ابتدا چنین بوده است:
«نافذ سعی دارد فارغ از جناح ‏بازیهای سیاسی و فرهنگی موجود در جامعه ، رسالت سنگین آگاه‏سازی و خبررسانی را انجام دهد. بدیهی است که در این راه خود را مبرا از اشتباه و خطا نمی‏دانیم. نیازمند هدایت‏ها و راهنمائی‏های همه انسان‏های آگاه و دردمند هستیم.»
امروز که کارنامه یکساله عملکرد نافذ پیش روی چشم همگان هست، ‏بهترین فرصت برای ارزیابی و امتیاز‏دهی است. امید دارم که همه دوستان عزیزم با نگاه دقیق و موشکافانه خود این وبلاگ را مورد نفد قرار دهند.

عکس از وبلاگ زیبایی سایه خدا بر کهکشانهاست

نگاه به یکسال گذشته پر از خاطره‏های تلخ و شیرین است. خاطره درگذشت دوست و برادر عزیزم حسن نظری هیچگاه از ذهن من دور نخواهد شد. همچنین درگذشت روحانی مخلص و باصفای پارسی بلاگ حاج اقای ابوالقاسمی و همسر محترمشان نیز همچنین.
در مقابل خاطرات شیرین زیاری نیز وجود دارد که یاد آوری هر کدام از آنها مایه مسرت و خوشحالی همیشگی من هست.
و از همه مهمتر یافتن دوستان جدید و مهربانی می‏باشد که همیشه و در همه حال این برادر عزیز خود را مورد لطف و محبت قرار می دهند.
در اینجا لازم است تا از همسر مهربانم نیز کمال تشکر را داشته باشم که سختی‏ها و مشکلات را به جان خریدند و پا به پای من در این وادی قدم زدند.
در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از پیام های محبت آمیز همه دوستان عزیزم، یادداشت‏‏های برخی از دوستان عزیزم را که به این مناسبت نوشته شده است را با هم می خوانیم.

------------------------------------------------------------------------
سادات علوی - مدیر وبلاگ گروهی فصل انتظار

یک سال کار یک سال تلاش و یک سال زندگی با دیگر دوستان در این فضا اما با بهترین کارنامه ویک سال منتخب و برگزیده گی در امر مهم خبر رسانی خود نشانگر روح سالم و قلم سبزی است که در تلاش خدمت گزاری به دیگران بسیار موفق و مجد بوده اید
دوست ارجمند باعث افتخار گروه است که در وبلاگ گروهی فصل انتظار با شما هم قدم و هم قلم بوده ایم و مدتی از وجود با ارزش دوستانی چون شما برای رسیدنبه اهداف حقه و دینی و میهنی خود کار گروهی را پی گرفته ایم.
انشا الله شما و بقیه دوستان قلم به دست بتوانید با ارزشی کردن این فضا (خواسته که این چنین هم بوده است) به اعتلاو پیشرفت فکری فرهنگی مخاطبان خود کمک شایانی بنمایید .
با سپاس از تلاش شما و آرزوی سلامت و موفقیت برای شما

------------------------------------------------------------------------
مهدیه - وبلاگ تا صبح انتظار

نفذ نفذت نافذ ! نافذت نفوذ و اطلاعات!... در فرهنگ های لغت آورده شده در معنای نافذ که نافذ به معنای نافذ می باشد و ... (خودتون بخونین!) در عموم و عامه و کوچه و خیابان نافذ یعنی نافذ! یعنی خیلی نافذ است! یعنی همون! و در دنیای مجازی نافذ یعنی نافذ دات پارسی بلاگ دات کام! یعنی یک مکان میم خ واو ف!!!! و بین بچز معروف به آشیانه ی یک نفوذی! و اصولا پایگاه اطلاع رسانی و بریم ببینیم نافذ چه خبری داده پست ش کنیم!!! درس امروز تمام شد! برید شیشصدو چهلصد بار از رو این جمله بنویسید که ما هرگز در جبهه ای در مقابل نافذ نمی ایستیم داخل پرانتز از جانمان سیر نگشته ایم! ... همین جمله را به عنوان تکلیف شفاهی تحلیل و تحویل دهید! الان اگر نگرفتید بگیرید که شما چندین واحد اموزش عربی ! لغت شناسی .. اطلاعات و ضد اطلاعات و... را به میمنت و مبارکی خجسته سالروز تولد وبلاگ نافذ مجانا و رایگانی! پاس نمودید..تبریکتان باد!
پ.ن: خودمم نفهمیدم چه گفتم!... جایزه ی این جشنواره ی تولد نافذ رو بدین من برم!

------------------------------------------------------------------------
محمد - وبلاگ خود نوشت

قصه آشنایی من و برادر نفوذی!
روزی روزگاری در یک وبلاگ دوردست ، جوانکی ، قلم می زد، سرنوشت مردمانش را ، با اندیشه هایش رقم می زد، می گفت از حکایت غربت معصومیت آدمی ، شاید گوش دلی یافت می شد تا نجوایش را دریابد و از اینجور حرفا رو بی خیالی هم عالمی داره که داره به منو تو چه ربطی داره!
جوانک ، خسته از جور روزگار، با آنچه از تنهایش ، ساخته بود ، خلوتی داشت بی هیاهو ، کلبه ی دلش را آذین کرده بود اما کارش گیر یه لوگو با فلش بود که دنبال یه سایت آپلود با لینک مستقیم می گشت و کلی هم در به دری ، کشیده لامشب عژب حالی می ده این کشیدن!
در میان این حیرانی، نفس گرم یک دوست، یک یاور ، چه شوری در دلش برپا کرد، یافت آن دلبری را که ثانیه ها او را برایش آورده بودند، راحتتون کنم ، همون برادر نفوذیه خودمون بود، داداش نافذ شما ، اتفاقی پیداش کرد منو، سر قضیه کتک زدن همون خانما دم سفارت انگلس و آمریکا و اسراییل و غرب و عرب سرشون تویه یه آخور و آبشخور و گاو و گوسفند و حکایت چوپان دروغگو دشمن خدا ست!
جوانک یافت ان همدمی را که می توانست کلبه دلش را بیاراید، دعایی کرد آن دلبر را، که خدایم دلت را بیاراید! آمین!
همین!

صفای قلمش ... صفای خبرش ... یاحق!

------------------------------------------------------------------------
خانوم ناظم - وبلاگ نوشته‏های یک ناظم

در مورد وبلاگ اقای نافذ راستش همیشه به اخبار ایشون اعتقاد دارم و سعی میکنم اخبارشون رو بخونم . البته نمیگم که همیشه میرسم بخونم، چون هم ایشون سریع مینویسن و هم من نمیرسم. اما اصل نظر اینکه صداقت ایشون رو در اطلاع رسانی قبول دارم و اخبارشون رو پذیرا هستم.

------------------------------------------------------------------------
شاهد و شاهده - وبلاگ بندیر

درود بر نافذ و بر بندگان شایسته ی خدا
این شعر رو به عنوان هدیه ی به مناسبت سالگرد حضور نافذ از شاهد و شاهده بپذیر...
.:.
کاش یلدای غمت را سحری بود
روح پژمرده ی ما را سفری بود
سخت دیوانه ام از هجر وجودت
کاش از صبح حضورت خبری بود
ان شاءالله که مورد تایید امام عصر باشید.

------------------------------------------------------------------------
محمد رئیسی‏پور - وبلاگ نگاهم برای تو

واما نافذ . اول از همه از زحماتی که میکشید تا اخبار رو خیلی به روز و به دور از دروغ و تحریف به دوستانتون برسونید تشکر میکنم واقعا فعالیتتون ستودنیه آخه ..........نافذ به روز شد.....یک دقیقه بعد ، نافذ به روز شد.....دو دقیقه بعد، نافذ به روز شد........سه دقیقه بعد، نافذ به روز شد....شش دقیقه بعد، ببخشید یه مدتی تاخیر افتاد ولی بالا خره نافذ به روز شد...... اینم برا این بود که بدونی چقدر فعالی . موفق باشی دوستم . التماس دعا...

------------------------------------------------------------------------

سید محسن موسوی - مدیر سایت فصل آگاهی

هرکسی با اهداف و انگیزه خاصی پای در عرصه وبلاگ نویسی می گذارد . یکی برای مطرح کردن خود ، دیگری بالا بردن اطلاعات عمومی خود ، عده ای هم رسالتی بزرگتر در سر دارند و ... و یکی هم پیدا می شود که بدون قرار گرفتن در دسته بندی های سیاسی هدف خود را اطلاع رسانی قرار داده و انجام رسالت به این مهمی را تکلیف خود می انگارد.

در طول یک سالی که نافذ رسالت تهیه و نشر اخبار را برعهده داشت با همه فراز و نشیبها به نظرم در حد یک خبرگزاری اما در قواره کوچکتر ظاهر شده .

البته مدتیست دیگر اون رونق قبلی را ندارد و اخبار با تاخیر و با حجم کمتر ارائه می شود که انشاالله این مشکل هم رفع خواهد شد .

انصافاً نافذ جای خود را در وبلاگهای پارسی باز کرده و بدون حاشیه های معمول به کار خود ادامه می دهد .

انشاالله در امر خطیری که انتخاب کرده اید موفق باشید .

------------------------------------------------------------------------

یک بسیجی - مدیر وبلاگ قصه بچه بسیجی

نافذ نام آشنای این دیار نگارشی!
سلام. سلامی به گرمی نوشته های همیشه داغ شما همچون نان تازه!!!
از اولین روزهای نافذ که نمی شناختمش اما از همان روزهایی که می شناسمش نفوذ عجیی بر دلم کرده. خیلی عمیق! گاهی برای اینکه مطمئن شوم خبری صحت داشته یا نه مثل یک خبرگذاری مطمئن به نافذ سر می زدم. هنوز هم!
وقتی اولین بار اسم نافذ را شنیدم با اشتیاق نادری به سراغ لغت نامه رفتم تا معنای آن را بفهمم. اما باور کنید که معنای نافذ اینجا یعنی در وبلاگ نافذ فقط معنی می شود. مگر نه لغت نامه نیز قادر نیست تا مفهوم نافذ را روشن کند.
....
شنیده اید که می گویند از خوبان هر چه بگویند هم کم است؟! حقیقتا نوشتن از نافذ با همه حجم قلم کافی نیست. نافذ است و یک آسمان داغ. مثل نان داغ! داغ داغ داغ!
برادر ارجمندم، نفوذ یک ساله اتان را به دل نگارشی های این دنیای مجازی تبریک می گویم. دعا می کنم تولد یک صدمین سال نافذ را در همین جا شاهد باشم! ( یعنی می خواهم 124 سالم بشه؟!) خوب بشه. چه اشکالی داره؟!
حالا من نماندم نوه هایم بمانند و ببننند ان شاء الله
راستی که چقدر دلم می خواهد خبر ظهور آقا خبر بعدی نافذ باشد. به امید آن روز...
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم....

------------------------------------------------------------------------
اسماء‏- مدیر وبلاگ شهید سید محمد شریفی

خب ببخشید یه کم دیر شد اما در مورد وبلاگ خوب نافذ ، اولین روزهایی که وارد نت شدم وبلاگتون رو دیدم و واقعا برام جالب بود مخصوصا اینکه نافذ جدا از جناح بازی ها می نویسه و این خیلی ارزشمنده خواننده همیشگی اخبار شما هستم و گاهی که برای نوشتن دنبال منبع میگردم نافذ بهم خیلی کمک می کنه .
خوشحالم که در پارسی بلاگ چنین وبلاگی وجود داره و امیدوارم نافذ همچنان موفق و به روز باشه .

------------------------------------------------------------------------
یادداشت‏های سایر دوستان نیز به محض وصول در معرض دید خوانندگان عزیز قرار خواهد گرفت.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/6/7ساعت  11:52 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()