سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

درس جالب حجاج اصفهانی به شرکت هما

تاخیر 18 ساعته در پرواز حجاج از اصفهان به جده و تحصن آنان برای اخذ غرامت، شرکت هواپیمایی «هما» را مجبور به پرداخت غرامت سنگین به تمام مسافران این پرواز کرد تا این حجاج، یک بلیت رفت و برگشت به مشهد مقدس بگیرند.
تاخیر 18 ساعته در پرواز اصفهان به جده، مسافران این پرواز را به اندازه‌ای عصبانی و کلافه کرده بود که هنگام بازگشت با خودداری از ترک صندلی‌های خود در هواپیما تحصن کردند. این اقدام تا زمانی ادامه یافت که این شرکت هواپیمایی را مجبور به پرداخت غرامت بسیار سنگینی کرد.

با این وجود، مسئولان شرکت هواپیمایی هما که غرامت به این مسافران را شامل بلیط رفت و برگشت به مشهد مقدس به صورت رایگان به تمام مسافران در نظر گرفته‌اند، تاکنون هیچ جوابیه‌ای برای خبرهای مندرج در رسانه‌ها به منظور ارائه دلایل این تاخیر ارسال نکرده‌اند.
به گزارش فارس از اصفهان، این تاخیر در پرواز در حالی صورت می‌گیرد که زائران خانه خدا، 18 ساعت تاخیر را به سختی تحمل کرده و بیشتر آنان برنامه‌ریزی خود را دگرگون شده می‌دیدند.
شرکت هواپیمایی هما نیز در شرایطی مجبور به پرداخت غرامت به مسافران شد که تاخیر در پروازهای اصفهان به جده به یک امر عادی تبدیل شده و این اقدام مسافران، مسئولان هما را به شدت بهت زده کرده است.


نوشته شده در  یکشنبه 86/6/4ساعت  11:35 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()