سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

توصیه وزارت کشور به استفاده از چادر رنگی!!!

حجت‌الله ایوبی، دبیر شورای اجتماعی کشور گفت که در چهل‌وچهارمین جلسه این شورا، استفاده و ترویج چادرهای رنگی توسط بانوان‌و الگوهای نو در پوشش اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
ایوبی درگفت‌وگو با ایرنا با بیان‌اینکه استفاده از چادرهای رنگی در بسیاری از مناطق کشور مرسوم بوده و هست، افزود: در شورای اجتماعی کشور تاکیدشد که بانوان ایرانی می‌توانند در کناراستفاده‌ از چادرهای مشکی از چادرهای رنگی نیز استفاده کنند.
معاون امور اجتماعی و شوراهای وزارت کشوراظهارداشت: در جلسه این شورا به نوآوری در عرصه پوشش اسلامی از جمله رنگ‌ها و مدل‌های متنوع پوشش بانوان تاکید شد.وی تصریح کرد: در جلسه امروز شورای اجتماعی کشور همچنین تصویب شد که جشنواره بانوان ایران زمین هر سال در سراسر کشور برگزار شده و این جشنواره تلاش کند تا به سمت تنوع درمدل‌های لباس پیش‌رفته تا هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی تقویت و نهادینه شود.
ایوبی از تصویب کلیات طرح مدیریت پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در مدارس که توسط وزارت آموزش و پرورش ارایه شده بود در این شورا خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار است آموزش و پرورش برنامه عملیاتی خود را در خصوص اجرای این طرح به شورای اجتماعی کشور ارایه دهد.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/5/17ساعت  11:26 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()