سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

از جوار بارگاه حرم مطهر امام علی ابن موسی الرضا (ع)

یا جوادالائمه ادرکنی

این پست نافذ با بقیه پست‏هایی که تاکنون بر روی این وبلاگ خبری - تحلیلی قرار گرفته تفاوت اساسی و ماهوی دارد. مهمترین و شاخص ترین این تفاوت محل ارسال پست می‏باشد. هم اکنون که  در حال تایپ این مطالب هستم در برابر حرم مطهر رضوی (ع) می‏باشم.

حقیقت مطلب این است که این سفر خیلی اتفاقی صورت گرفت و اصلا فرصت نشد تا به دوستان عزیزم خبر دهم. به همین خاطر تصمیم گرفتم تا در روز میلاد امام جواد (ع) که محبوب دل امام رضا (ع) هم هستند‍، مطلب کوتاهی را در وبلاگ قرار دهم. تا هم ادای دینی باشد به محضر این امام همام و همچنین اطلاع رسانی به دوستان و همراهان همیشگی نافذ.

اما این نکته را باید یادآور شوم که از روز اولی که در این شهر مقدس هستم و هر بار که توفیق تشرف به حرم  مطهر نصیب شده است همه دوستان عزیزم را دعا کرده‏ام. برخی دوستان را هم به طور خاص دعا کرده‏ام که می ترسم نام بردن از آنها شاید باعث دلخوری دیگر عزیزان شود. البته ناگفته نماند که دوستانی که متوجه حضور بنده در مشهد شده بودند از طریق پیامک!!!! و تلفن نیز التماس دعا داشتند که باید عرض کنم برای همه دوستان خوبم دعا کردم.

بیش از این مصدع اوقات شریف دوستان نمی‏شوم. فقط چند خط کوتاه در مورد مولود شریف امروز می‏نویسم.

زینتِ بخشندگان، امام جواد (ع) می آید تا زمین مدینه، یک بار دیگر مولودی دیگر از نسل هابیل را به شادباش بنشیند. می آید تا چشمان آسمان را به روشنی سیمایش روشن شود و لاهوتیان و ناسوتیان را در شادی میلاد خویش فرو برد.

کبوتر دل در هوای طواف گنبد نورانی کاظمین، پر می گشاید تا همراه با فرشتگان الهی؛ حرم مطهرش را با بال های خود غبار بروبد و دیده را به ضریح او روشن سازد. در زاد روز مولود مبارک رجب، با یک آسمان نیاز از یگانه بی همتا می خواهیم در دریای بی کران بخشش جوادالائمه غرقمان سازد و در زمره شیفتگان واقعی او قرارمان دهد.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/5/3ساعت  6:7 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()