سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

از مدیریت غمخوار تا کاشانی!

اولین جلسه هیئت مدیره پرسولیس بعد از انتخاب مدیر عامل در خیابان شیخ بهایی برقرار است با خروج اعضا همه چشم به بیادی دارند تا نام استیلی به عنوان سرمربی خوانده شود .
اما افشین قطبی نامی بود که خوانده شد و بیادی و کاشانی قاطعانه از توافق با قطبی برای سرمربیگری پرسپولیس سخن گفتند وحتی اعلام داشتند استیلی با هماهنگی با او تمرینات را پیگیری می کند و بدون این که باشگاه به توافق نهایی با قطبی برسد حضور او در پرسپولیس را قطعی می‏دانست.

اما قطبی کیست؟
فردی که  آقایان بیادی و کاشانی برای سر مربی گری پیروزی با او در دبی گفتگو کرده اند که به عنوان آنالیزور در تیم ملی کره جنوبی مشغول به فعالیت است.
وی فرزند قطبی آخرین رئیس سازمان رادیو و تلویزیون ملی ایران در دوران طاغوت بوده است. هم چنین گفته می‏شود پدر افشین، پسر خاله فرح پهلوی نیز می‏باشد. اما اعتراض فوتبالی ها هم به حضور قطبی در پرسپولیس نکته دیگر ماجرا بود ولی کسی نمی دانست قطبی هنوز با پرسپولیس به توافق کامل نرسیده است واین ابتدای ماجراست .
قطبی با ارسال نامه ای با افزایش در خواست مالی خود در ۱۶ بند در خواست ۳۴ بندی پرسپولیس را رد کرد و این همراه با زمزمه ها برای سرمربیگری استیلی بود و استیلی نیز با اشتیاق فراوان از علاقه خود سخن گفت ولی منتقدین که مدتها حضور قطبی در پرسپولیس را نوعی بازی به نفع استیلی می دانستند اعتراضات فراوانی را آغاز کردند و این موضوع کافی بود تا حبیب کاشانی بر ادامه مذاکره با قطبی تاکید کند.
حال سوال اینجاست با وجود این همه مربی ایرانی چرا قطبی؟ چرا او با این سابقه باید تنها گزینه مربیگری پرسپولیس بزرگ باشد ؟

 آیا یک آنالیزور می تواند سرمربی خوبی برای پرسپولیس باشد ؟آقای کاشانی در فصل نقل وانتقالات که رو به پایان است وپرسپولیس بهترین بازیکنان وصید ها را از دست داده بهتر نیست به دنبال سرمربی دیگری باشید؟آیا نظر منتقدین در مورد بازی قطبی برای سرمربی گری استیلی صحیح است ؟

آقای کاشانی راز محبوبیت انصاری فرد حضور مربیان بزرگ در این باشگاه وجذب بازیکنان بزرگ به این تیم بود؟جذب ستاره نیازمند پول است با سقف تعیین شده توسط شما کدام ستاره پا در رکاب شما می گذارد؟آقای کاشانی استقلال با همه مشکلات مالی خود بازیکنان بزرگی جذب نموده است چرا پرسپولیس در این عرصه ناموفق است آیا ضعف در مدیریت نیست ؟

آقای کاشانی اکبر غمخوار نمونه خوبی است.هواداران عملکرد شما را زیر نظر دارند تا کنون که نمره قبولی نگرفته اید تلاش کنید تا مانند انصاری فرد هنگام وداع محبوب باشید ونه مانند غمخوار شکست خورده کنار روید ؟

 


نوشته شده در  چهارشنبه 86/4/27ساعت  8:21 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()