همکاری افراطیون دوم خرداد با اشرار

آغاز تحرکات القاعده در مناطقی از ایران

همزمان با صدور بیانیه یکی از سران القاعده علیه ایران ، تحرکات افراد منسوب به این گروه در برخی مناطق کشور برای ایجاد رعب بین مردم آغاز شده است.
 همزمان با تهدیدات البغدادی یکی از سران القاعده عراق علیه ایران و دادن فرصتی دو ماهه به مسئولان جمهوری اسلامی برای توقف حمایت از شیعیان عراق ، اخیرا" در برخی مناطق استان خوزستان نیز لوح های فشرده ای حاوی تهدیدات گروه القاعده علیه شیعیان توزیع شده است.
در این لوح های فشرده ، شیعیان خوزستان تهدید شده اند که اگر ظرف دو ماه ، ارتباط تجاری و مالی و حمایت سیاسی خود را از شیعیان عراق و آیت الله سیستانی قطع نکنند با حملات مسلحانه گسترده مواجه خواهند شد.
گفتنی است چند هفته پیش ، شیخ هشام صیمری امام جماعت مسجد فاطمه الزهرای اهواز توسط عده ای ناشناس هدف قرار گرفت و کشته شد که گفته می شود ، عناصر وهابی متمایل به القاعده اقدام به این ترور کرده اند.

گروه القاعده همچنین ، در غرب کشور خصوصا" در منطقه کردستان ، افراد معدودی را جذب نموده که رئیس آنان همانند روسای القاعده در کشورهای مختلف لقب «امیر» دارد.
این تحرکات در خوزستان در حالی صورت می گیرد که ابو عمر البغدادی رهبر گروه موسوم به «دولت اسلامی عراق» در بیانیه‌ای که هفته پیش توسط سایت‌‌های اینترنتی هوادار القاعده انتشار یافت تهدید کرد: «جنگجویان سنی چهار سال است که خود را برای آغاز یک نبرد تمام عیار علیه ایران آماده می‌کنند».
البغدادی در بیانیه  خود گفته‌است: «ما به تمام فارس‌ها، بویژه حاکمان ایران، دو ماه فرصت می‌دهیم که تمامی روش‌های حمایت خود از دولت شیعه عراق و دخالت‌های مستقیم و غیر مستقیم در اوضاع کشور ما را متوقف سازند ... در غیر اینصورت جنگی بسیار دردناک در انتظار آنان خواهد بود».

همکاری افراطیون دوم خرداد با اشرار

این در حالی است که هفته گذشته ، یعقوب – م عضو هیات داوری یکی از احزاب مطرح دوم خردادی، به اتهام همکاری با عبدالمالک ریگی، شرور معروف منطقه سیستان، توسط ماموران انتظامی بازداشت و روانه زندان شد.
دستگیری م در حالی رخ داده است که عبدالمالک ریگی که عامل اصلی فاجعه تاسوکی شناخته می شود، تحت تعقیب ماموران و مردم منطقه سیستان قرار داشته و از سال گذشته به پاکستان فرار کرده و حتی در روزهای اخیر شایعاتی درباره بازداشت و دستگیری وی به گوش می رسید.


نوشته شده در  یکشنبه 86/4/24ساعت  5:15 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()