سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

قانون برهنگی زنان در آمریکا! 

براساس رای دادگاه استیناف ایالتی که در سال 1992 صادر شد زنان در بیرون آوردن لباس های خود دارای حقوقی مشابه با مردان هستند و به عبارت دیگر می توانند همچون مردان بدون پوشیدن لباس های بالاتنه در معابر عمومی ظاهر شوند.
یک زن 27 ساله آمریکایی که به صورت نیمه عریان در معابر عمومی ظاهر و توسط پلیس بازداشت شده بود با استناد به قوانین ایالتی 29 هزار دلار غرامت دریافت می کند!
به گزارش آسوشیتدپرس، وکیل مدافع این زن جوان گفت: "موکلش قبول کرده 29 هزار دلار غرامت از مسئولان نیویورک دریافت کند."
"جیل کوکارو" حدود دو سال پیش به صورت نیمه عریان در خیابان های نیویورک ظاهر شد و به همین دلیل از سوی نیروهای پلیس بازداشت شد. این در حالی است که براساس رای دادگاه استیناف ایالتی که در سال 1992 صادر شد زنان در بیرون آوردن لباس های خود دارای حقوقی مشابه با مردان هستند و به عبارت دیگر می توانند همچون مردان بدون پوشیدن لباس های بالاتنه در معابر عمومی ظاهر شوند.
خانم "کوکارو" در زمان بازداشت 12 ساعت را در حبس گذراند و سپس به وی اعلام شد که شاکیان قصد پیگیری اتهامات خود را ندارند. "جفری روتمن" وکیل مدافع این زن اظهار داشت: "موکلش غرامت 29 هزار دلاری را بابت نقض حقوق شهروندی قبول کرده است."
وی افزود: "امیدواریم که پلیس از این حادثه درس گرفته و به حقوق زنانی که به صورت نیمه عریان در معابر ظاهر می شوند، احترام بگذارد!" زن شاکی نیز با بیان اینکه نیروهای پلیس بعد از بازداشت رفتار خوبی با وی نداشته اند، مدعی شد که یک افسر پلیس به زور وی را از خودروی خود بیرون کشیده و به یک کلینیک روانپزشکی منتقل کرده است.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/3/31ساعت  1:15 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()