سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

نزدیکی به سیاسیون برای آزادی رام الله

چند تن از نزدیکان به رام الله به دنبال برقراری ارتباط با برخی گروه‌های سیاسی، برای تامین اهداف مد نظر خود هستند.
به گزارش«جهان»، برخی از نزدیکان «رام الله» در تلاش برای نزدیک شدن به یک گروه سیاسی هستند تا از این طریق بتوانند نظر مساعد و قول همکاری را از آنان بگیرند.
بر اساس این گزارش، این تلاش در حالی صورت می‌گیرید که آن‌ها خیلی به آزادی زود هنگام «پیمان.ف» معروف به «ایلیا رام‌الله» امیدوار نیستند، بنابراین در پی رایزنی‌ با برخی افراد سیاسی برای رفع این نگرانی خود هستند.
«س. ص» یکی از اعضای گروه وابسته با رام الله که هم ‌اکنون متواری است، نقش محوری را در این باره بر عهده گرفته است و سعی دارد با گردآوری دوباره برخی اعضا، موضوع بازداشت رام‌الله را توجیه کند.
نزدیکان به رام الله در آستانه انتخابات به این نتیجه رسیدند که با جلب حمایت این گروه سیاسی هم زمینه‌های آزادی رام الله فراهم می‌شود و هم می‌توانند در لوای گرفتن تایید، به ادامه فعالیت خود بپردازند.  
آنان همچنین درصدند با جریان‌سازی و شکل‌دهی دوباره گروه، تا حدودی خود را از زیر فشار بیرون آورند.
شایان ذکر است «پیمان.ف» که خود را ایلیا رام الله می نامد و مروج افکار «سای بابا»ی هندی است ، اخیرا" بازداشت شده است.
پیمان. ف حدودا" 35 ساله که دارای تحصیلات در حد دیپلم است از چند سال پیش با نامیدن خود به عنوان ایلیا رام الله ، شروع به ترویج آیین های عرفان هندی خصوصا" دیدگاه های «سای بابا» نموده و طی این چند سال عده ای را به عنوان مرید گرد خود جمع کرده است.
 بنا بر این گزارش ، رام الله از طریق چند دفتر انتشاراتی ، کتب زیادی را در تبلیغ نظرات سای بابا و دیگر صوفیان هندی منتشر کرده است. گفته می شود شبکه تشکیلاتی رام الله و کتبی که او برای مطالعه به هوادارانش توصیه می کند شباهت هایی با کتب مورد توصیه تشکیلات هرمی گلدکوئیست دارد.


نوشته شده در  سه شنبه 86/8/29ساعت  2:13 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

انگلیسی ها دست کج ترین مردم اروپا

بخش عمده کالاها و اجناس به ارزش بیست و شش میلیون پوند در چهار هفته قبل از کریسمس به سرقت می رود. بخشی نیز به دست کارکنان و عوامل توزیع سرقت می شود.
روزنامه تایمز نوشت انگلیسی ها دست کج ترین مردم اروپا هستند. به نوشته شماره امروز این روزنامه انگلیسی در اینترنت، انگلیس با سرقت هایی به
ارزش بیش از یک و نیم میلیارد پوند از فروشگاههایش در سال، مرکز سارقان سوپر مارکت در اروپا محسوب می شود.
بخش عمده کالاها و اجناس به ارزش بیست و شش میلیون پوند در چهار هفته قبل از کریسمس به سرقت می رود. بخشی نیز به دست کارکنان و عوامل توزیع سرقت می شود.
در نتیجه این سرقت های دوره ای هر خانواده در انگلیس ناچار است صد و پنجاه پوند اضافه برای خرید امسال خود پرداخت کند.الکل ،لوازم و وسایل آرایش،لوازم یدکی و مواد خوراکی خاص در ردیف اول سبد سارقان هستند.
به نوشته تایمز انگلیس، طی هفت سال گذشته مقام اول اروپا را در این زمینه داشته است و این بدان معناست که مشتریان صدها پوند اضافه برای جبران هزینه این سرقتها پرداخت کرده اند.
به نوشته تایمز طبق گزارش بررسی های جنایی کنسرسیوم خرده فروشی انگلیس که ماه گذشته منتشر شد،سرقت از فروشگاههای این کشور شصت و پنج درصد افزایش یافته است که بالاترین میزان طی ده سال گذشته است.


نوشته شده در  سه شنبه 86/8/29ساعت  2:8 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

رسوایی جدید جنسی در کلیسای آمریکا

رهبر 80 ساله کلیسایی در آتلانتا در مرکز یک رسوایی جنسی جدید قرار گرفت. وی با داشتن رابطه نامشروع با همسر برادرش از او بچه‌دار شده است.
به گزارش فارس اعضای خانواده اسقف اعظم "ارل پاولک" چند هفته پیش با حضور در کلیسای جامع «روح مقدس»، رازی را که اخیراً توسط یک دادگاه فاش شده بود را بیان کرده و اعلام کردند که از آن‌ها تست اثبات نسب به عمل آمده است.
در واقع این نخستین رسوایی جنسی که «پاولک» درگیر آن می‌شود، نیست‌ اما این بار به خاطر یاد کردن قسم دروغ درباره روابطش می‌تواند با مشکلات قانونی زیادی روبه‌رو شود. دلیل زنده این دروغ هم اکنون 34 ساله است که سال‌ها به عنوان برادر زاده "ارل پاولک" شناخته شده بود.
«دی ای پاولک» می‌گوید وی تا زمانی که آزمایش اثبات نسب به عمل آمد از این مسئله خبر نداشته است و افزود:" بسیار ناامید شده بودم. شوکه شده بودم." آزمایش اثبات نسب به درخواست دادستانی «کاب کانتی» و اداره تحقیقات جرجیا و دستور قاضی صورت گرفته بود. دادستانی پیش از آن تحقیقاتی را درباره سوگند دروغ «پاولک» در یک پرونده انجام داده بود.
اسقف اعظم برادرش و کلیسای این منطقه متهم پرونده‌ای هستند که در آن «مونا بروور» یکی از کارکنان کلیسا «ارل پاولک» را متهم به ترغیب وی به داشتن رابطه جنسی بین سال‌های 1989 تا 2003 کرده است و به او گفته که این تنها راه رستگاری او خواهد بود. «ارل پاولک» در ژانویه گذشته و در برابر کلیسا به این اقدام خود اعتراف کرد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 86/8/29ساعت  1:54 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

عضوگیری فرقه‌ «کابالا» از میان جوانان ایرانی

گروهی از جوانان اخیرا به ترویج آموزه‌های فرقه موسوم به «کابالا» که به گفته آنان، نشات گرفته از نوعی عرفان یهودی است، در میان جوانان ایرانی می‌پردازند.
این فرقه در پوشش عرفانی علاوه بر ترویج عقاید و باورهای یهود صهیونیسم به بی‌بندوباری جنسی نیز می‌پردازد.
سردمداران این جریان ضددینی همچنین از برخی از خوانندگان غربی از جمله «مدونا» و «بریتنی اسپیرز» برای ترویج فرقه مذکور استفاده می‌کنند.این گزارش حاکی است سرمایه‌داران صهیونیست آمریکایی از جمله حامیان مالی این فرقه هستند و می‌کوشند با جذب برخی از چهره‌های ورزشی و هنری زمینه گسترش فرقه را در میان جوانان کشورهای جهان از جمله ایران اسلامی فراهم کنند.
هم اکنون علاوه بر مدونا،‌ بریتنی اسپیرز، بکهام،‌ الیزابت تیلور، روزین بار و ... به این فرقه پیوسته‌اند و برخی از جوانان مسیحی غرب بدون توجه به اهداف پنهان این فرقه، دین خود را رها کرده و به این جریان پیوسته‌اند.
فرقه کابالا به تدریج در جمع جوانان ایرانی نیز ترویج می‌شود که بسیار هشدار برانگیز است.
به تازگی یک سایت فارسی زبان که از سوی بی‌بی‌سی مورد حمایت مالی و فنی قرار دارد و برخی از نویسندگان روزنامه‌های زنجیره‌ای در آن فعالیت‌ می‌کنند، گزارشی درباره جشن موسوم به 49 سالگی مدونا در یک جمع کوچک جوانان تهرانی منتشر و به تشویق و ترغیب مخاطبان برای پیوستن به این فرقه پرداخت.
این سایت در گزارش خود نوشت:
«... میهمانان جشن، نخ‌های رنگی به مچ دست چپ خود بسته‌اند ... این نشانه فرقه کابالاست. نوعی عرفان یهودی که مدونا به آن اعتقاد دارد ... مدونا نگاهی عرفانی به زندگی دارد(!) و با رقص‌هایش رابطه مراد و مریدی دارد(!) ...»
کابالا نامی است که به تصوف یهودی اطلاق می‌شود. اگر چه تاریخچه اصطلاح آئین کابالا به درستی معلوم نیست، اما دکتر عبدالله شهبازی محقق و پژوهشگر سیاسی ایرانی در این باره تحقیقاتی انجام داده است.
شهبازی با رد ادعای این که برخی متفکران غربی نیز به این آئین گرایش داشته‌اند،‌ می‌نویسد:
«... این ادعا نه تنها پذیرفتنی نیست، بلکه برای تصوف یهودی به عنوان یک مکتب مستقل فکری پیشینه جدی نمی‌توان یافت ...»
گفتنی است فرقه کابالا، علاوه بر کمک‌های مالی کلان صهیونیسم جهانی، از روش‌های خاصی برای کسب درآمد بهره می‌برد.
این فرقه آب معدنی معمولی را در کانادا به نام «آب کابالا» به قیمت هر بطری 8 دلار می‌فروشد.
کابالیست‌ها مدعی‌اند که این آب دارای انرژی مثبت است و بیماری سرطان را مداوا می‌کند.
این فرقه همچنین نمادی به اصطلاح از چشم شیطان تهیه کرده و هر عدد را 26 دلار می‌فروشند.
عوامل این فرقه همچنین به ترویج بی‌بندوباری جنسی، مصرف مواد مخدر، موسیقی تهییج کننده می‌پردازند.
اگر چه روند عضوگیری این فرقه در ایران بسیار کند است، اما هر گونه غفلت از شکل‌گیری این فرقه و شیوه‌های تبلیغی و جوان‌پسند آن می‌تواند زمینه گسترش فعالیت این فرقه را در ایران فراهم کند.


نوشته شده در  یکشنبه 86/8/27ساعت  11:0 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

کروبی: مارکسیست ها پشت صحنه حوادث بروجرد

در دوران پهلوی اکثر زندانیان بروجردی مارکسیست بودند و این بیانگر فعالیت گسترده آنها در این شهر مذهبی بود. در سال 58 که همراه آقای رفسنجانی به لرستان رفتیم، تنها شهری که مشکل به وجود آمد بروجرد بود
حجت الاسلام مهدی کروبی دبیرکل حزب اعتماد ملی در نامه ای خطاب به وزیر کشور درباره حوادث اخیر شهرستان بروجرد ، از احتمال دخالت داشتن مارکسیست ها در این حوادث خبر داد.
در نامه حجت الاسلام کروبی به مصطفی پورمحمدی وزیر کشور با ابراز نگرانی از حوادث اخیر شهرستان بروجرد و تضییع حقوق برخی شهروندان آمده است: « اخیراً در شهرستان بروجرد شاهد ایجاد غائله بین برادران متدین و ساده اندیش با دراویش آن شهرستان بودیم که به صدمه خوردن و مجروح شدن تعداد زیادی از طرفین و بازداشت عده زیادی از دراویش و انتقال آنها به خرم آباد و نگرانی و اضطراب خانم ها و ویران شدن حسینیه منجر گردید؛ غائله یی که می توانست با کم توجهی نیروهای متدین و شیطنت عوامل خودفروخته و با تحریک هموطنان درویش و متصوفه در نقاط دیگر کشور غائله ایجاد نموده و مشکلی بر مشکلات کشور بیفزاید.»
وی تاکید کرده است: « متذکر می شود اینجانب نسبت به رعایت حقوق اولیه شهروندان و حفظ امنیت و جان و مال مردم که وظیفه اولیه همه حکومت هاست و در قانون اساسی به رسمیت شناخته شده، حساسیت داشته و تذکر می دهم و این به معنی دفاع از اندیشه یا تفکر خاصی نیست.»
دبیر کل حزب اعتماد ملی در این نامه ضمن تاکید بر فرهنگی و عالم خیز بودن شهر بروجرد ، به فعالیت گسترده گروه های مارکسیست در این شهر در اوایل انقلاب اشاره کرده و با محتمل خواندن دخالت مارکسیست ها در حوادث اخیر ، خاطرنشان کرده است: « با همه توضیحاتی که در مورد شهر عالم خیز و اندیشمندپرور و شهیدداده بروجرد عرض کردم و جا دارد بیش از این از مردم فهیم این شهرستان گفته شود، لکن در دوران خفقان حکومت پهلوی که در زندان بودیم اکثر زندانیان بروجردی در آن زندان از نیروهای مارکسیستی بودند و این نشان دهنده فعالیت گسترده این گروه در شهر مذهبی و فرهنگی بروجرد بود لذا در اسفند 58 که به همراه ریاست مجلس وقت جناب آقای رفسنجانی و نمایندگان مجلس شهرهای لرستان به استان عزیمت کردیم، تنها شهری که در آن مشکل به وجود آمد شهر بروجرد بود.»
حجت الاسلام کروبی افزوده است: « هنگام ورود به شهر بروجرد این گروه (مارکسیست ها) مزاحمت هایی ایجاد کرده و شعارهای مختلفی می دادند و در خلال سخنرانی ایشان(هاشمی رفسنجانی) نیز مزاحمت هایی ایجاد کردند. لذا نگرانم که خدای ناکرده دست پنهان چنین افرادی در پشت حوادث اخیر باشد تا به دست افراد مخلص و ساده اندیش با جلوه دادن ناامنی در کشور بخواهند انتقام خویش را از جمهوری اسلامی و مردم شهیدپرور بگیرند.»
دبیرکل حزب اعتماد ملی در این نامه تاکید کرده است: « بنده به جهت این که اهل لرستان هستم و به حساسیت های منطقه به خوبی آشنایی دارم و بدین جهت در اوایل انقلاب به حکم و فرمان حضرت امام (ره) برای رفع اختلافات پیش آمده به استان عزیمت نمودم و براساس شناخت عمیقی که از استان لرستان دارم، از ایجاد چنین حوادثی احساس خطر می نمایم و انتظار دارم ریشه و عوامل حوادث اخیر را کشف و با کسانی که کمترین حقوق شهروندی را رعایت نمی کنند و خارج از قانون و خودسرانه باعث چنین حوادثی می گردند، برخورد جدی نموده تا شاهد حوادث تلخ مشابهی در کشور نباشیم.»


نوشته شده در  یکشنبه 86/8/27ساعت  10:59 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

ترافیک بی‌سابقه، معجزه طرح سهمیه‌بندی بنزین

در آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، مسئولان دولتی به مردم وعده داده بودند با اجرای این طرح، ترافیک به شدت سبک شده و سرعت حرکت خودروها در سطح شهر تهران، دو تا سه برابر افزایش می‌یابد، اما از پایان ماه مبارک رمضان، ترافیک فصلی تهران به طور بی‌سابقه‌ای تشدید شده است.
در حالی که پنج ماه از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین گذشته، ترافیک فصلی شهر تهران به طرز بی‌سابقه‌ای تشدید شده است.
در آغاز اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، محمدرضا باهنر، نایب رئیس مجلس و مسئولان دولتی به مردم وعده داده بودند با اجرای این طرح، ترافیک به شدت سبک شده و سرعت حرکت خودروها در سطح شهر تهران، دو تا سه برابر افزایش می‌یابد، اما پس از اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین، به ویژه از پایان ماه مبارک رمضان، ترافیک فصلی تهران به طور بی‌سابقه‌ای تشدید شده، به گونه‌ای که بنا بر اعلام مراجع رسمی کنترل ترافیک، از آغاز اجرای طرح زوج و فرد خودروها، به جز در روزهای پایانی اسفند، بار ترافیکی شهر تهران به این اندازه نبوده است.

اکنون این پرسش مطرح است: در صورتی که طرح سهمیه‌بندی بنزین به کاهش مصرف خودروها منجر شده، به چه دلیل ترافیک تشدید شده است؟
در این میان، برخی از منتقدان طرح سهمیه‌بندی، با تشکیک در آمار رسمی اعلام‌شده درباره کاهش مصرف بنزین کاهش پانزده میلیون لیتری اعلام شده را به ویژه در دو ماهه اخیر، تنها فعالیتی تبلیغاتی ارزیابی می‌کنند.
اما گروهی دیگر از کارشناسان اظهار می‌دارند: حتی در صورت درست بودن کاهش مصرف 15 تا 20 درصدی در مصرف بنزین، به دلیل نبود ظرفیت کافی حمل‌ونقل عمومی، این طرح نتوانسته است اثر مثبتی بر ترافیک شهر بگذارد.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  سه شنبه 86/8/22ساعت  9:14 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

گوگل جاسوس ایران است!

یک روزنامه کویتی با ابراز نگرانی از کشف مناطق حساس و نظامی کویت توسط جستجوگر گوگل ، مدعی شد که ممکن است ایران در حمله نظامی به کویت از این سایت استفاده کند.
روزنامه الرای با درج مطلبی ، از اقدام جستجوگر گوگل در کشف مستقیم پادگان ها و مراکز حساس کویت برای کاربران اینترنت و احتمال استفاده ایران از آن برای حمله به این مراکز در صورت رویارویی احتمالی با ایران ابراز نگرانی شدید کرد.

این روزنامه مدعی شد که امکان استفاده یک نیروی منطقه ای ایران از گرا و دیگر اطلاعات به دست آمده از طریق جستجوگر گوگل در صورت رویارویی نظامی با آمریکا و در نتیجه فلج کردن کویت وجود دارد.
الرای در پایان اعتراض کرده است که چگونه گوگل مجوز نشان دادن مناطق حساس کویت گرفته است در حالی که این سایت مراکز حساس کشورهای دیگر از جمله اسرائیل ، سوریه و عربستان را نمی دهد؟


نوشته شده در  شنبه 86/8/19ساعت  9:53 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

یک‌ نوه قلابی دیگر برای آیت‌الله بروجردی

لوح فشرده امام زمان ( عج ) در برخی بوستانهای بیرجند چند روزی است که هنگام اقامه نمازهای یومیه توزیع می شود.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،  این لوح فشرده حاوی سخنرانی فردی است به نام موسوی بروجردی، وی ادعا می کند نوه آیت الله بروجردی مشهور است. در این نوار بروجردی ادعا کرده امام زمان(عج) است.
 این در حالی است که کسانی که سخنران این نوارها را می شناسند وی را فردی جاعل و سودجو می نامند.
گفتنی است چندی پیش نیز فردی به نام کاظمینی بروجردی خود را به طور جعلی نوه آیت الله «بروجردی» مشهور معرفی می کرد و ادعاهای مشابهی نیز در مورد قیامت و امام زمان داشت. پس از دستگیری وی گفت: بی سواد است و برای سودجویی چنین ادعایی را مطرح کرده است.


نوشته شده در  شنبه 86/8/19ساعت  9:48 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

تشییع پیکر 65 شهید همزمان با سالروز شهادت امام صادق(ع)

شهر میزبان لاله‏هاست

خیلی وقت بود که دلامون برای عبور شهداء از خیابانون‏های شهر تنگ شده بود. ولی مثل اینکه باز هم دارند میان. پس بیائید بریم استقبالشون تا شاید اونا هم یه روزی از ما پذیرائی کنند

همزمان با سالروز شهادت مظلومانه امام جعفر صادق(ع) و در روزپانزدهم آبان ، پیکرهای طیبه 65 شهید دفاع مقدس با همکاری و مشارکت نیروی انتظامی و هیئت رزمندگان اسلام در تهران تشییع می شود .

پیکر این شهدا از مناطق عملیاتی شرق بصره، شلمچه، جزایر مجنون، هورالعظیم، فکه ، شرهانی، دهلران، مهران، گیلانغرب، قصر شیرین، کردستان و شاخ شمران بدست آمده اند که مربوط به عملیات های والفجر 1 تا 4 ، مطلع الفجر، محرم، خیبر، بدر و کربلای 5 و همچنین نبرد با عناصر ضدانقلاب در کردستان در سال های نخستین پیروزی انقلاب اسلامی است که 20 تن از آنان دارای هویت و بقیه گمنام هستند.

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/8/14ساعت  10:31 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

حزب‌الله شبکه تلفن همراه صهیونیست‌ها را مختل کرد

مسؤولان نظامی و غیر نظامیان رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه "معاریو" اعلام کردند سیم‌کارت‌های فعال در شبکه تلفن همراه صهیونیستی "اورنج" در اسرائیل، از سه ماه پیش مختل شده و شواهد حکایت از آن دارد که منبع این اختلال، گروه‌های لبنانی و فلسطینی هستند.
این منابع که به نام آنها اشاره‌ای نشده است تأکید کردند برغم آرامش در مرزهای شمالی که پس از جنگ 33 روزه پارسال برقرار شده است، حزب‌الله لبنان با ایجاد اختلال بر روی تلفن‌های همراه ساکنان شمال اسرائیل، زندگی صهیونیست‌هایی را که در نزدیکی مرزهای شمالی زندگی می‌کنند مختل کرده‌اند.
به نوشته این روزنامه صهیونیستی، اظهارات این منابع که از سوی یکی از فرماندهان بلندپایه در مناطق مرزی اسرائیل با لبنان تأیید شده است، حاکی است تمامی ساکنان شهرها و شهرک‌های شمال اسرائیل، از سه ماه پیش تا کنون، با اختلالات شدید بر روی سامانه تلفن‌های همراه خود مواجه شده‌اند که از سوی شرکت "اورنج" پشتیبانی می‌شود. این اختلالات بقدری قوی است که هر گونه برقراری تماس با صاحبان خطوط این تلفن‌ها را غیر ممکن کرده است.
یک شهرک‌نشین صهیونیست ساکن محله "المطله" در منطقه "الجلیل الاعلی" به خبرنگار معاریو گفت: «قضیه هنوز روشن نیست. در منزل ما سه خط تلفن همراه وجود دارد که از سوی شرکت "اورنج" پشتیبانی می‌شود. ابتدا ما خیال می‌کردیم این، یک مشکل موقت است اما قضیه ادامه یافت و بسرعت متوجه شدیم که این، تنها مشکل ما نیست بلکه بسیاری از شهرهای شمالی که در نزدیکی مرزهای لبنان قرار دارند با این مشکل مواجهند.
مسؤول دستگاه‌های ارتباطاتی شرکت اورنج نیز پس از حضور در منطقه و بررسی موضوع، اعلام کرد: اختلالاتی ایجاد شده بر روی تلفن‌های همراه، ناشی از اختلالاتی است که از سوی لبنان ایجاد می‌شود و شرکت ما علاوه بر مناطق شمالی، از بهار گذشته که حماس، کنترل نوار غزه را در دست گرفت در این منطقه نیز با همین مشکل روبرو شده است.
شرکت صهیونیستی اورنج تصمیم گرفته برای حل این مشکل و رفع اختلالات، دکل‌های آنتن مرتبط با شبکه ارتباطات تلفن همراه خود را به داخل عمق اسرائیل و عقب‌تر از مرزهای لبنان انتقال می‌دهد.


نوشته شده در  دوشنبه 86/8/14ساعت  10:14 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

<      1   2   3   4   5   >>   >