سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

فیلم غارت فروشگاه شهروند حکیمیه

داشتم با خودم فکر می کردم که یه مطلبی به مناسبت میلاد جوان رعنای حضرت ابا عبد الله الحسین ، حضرت علی اکبر بنویسم. که به فیلم غارت فروشگاه شهروند حکیمیه تهران که در روز آغاز سهمیه بندی بنزین واقع شده بود، برخورد کردم.

نمی دونم باید چی گفت . فعلا سکوت می کنم و از همه خوانندگان عزیز نافذ تقاضا می کنم که نظرشون در مورد این فیلم بنویسند.

 


نوشته شده در  شنبه 86/6/3ساعت  12:5 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

بستنی‌های مشکوک در مسجد جمکران!

در دو روز گذشته، توزیع بستنی‌های خاص توسط افراد مشکوک، مشکلات عجیبی برای برخی زایران مسجد جمکران پدید آورده است.
در این روزها، به برخی خانواده‌ها که در آستانه نیمه شعبان و شب چهارشنبه در قالب کاروان‌هایی از کرمان و گرگان به این مسجد آمده بودند و در محوطه مسجد اسکان داشتند، بستنی‌هایی تعارف شده که پس از مدتی مشخص شد در این بستنی‌ها مخدر قوی وجود داشته که منجر به بیهوشی برخی از مصرف‌کنندگان آن شده و برای چند نفر دیگر هم مشکل جانی به وجود آورده است.


برخی از افراد که با خوردن این بستنی‌ها بیهوش شده‌اند، به خبرنگار «بازتاب» گفتند، پس از به هوش آمدن، دیده‌اند که همه اموال و اشیای قیمتی آنان به سرقت رفته است.
بنا بر گزارش‌های رسیده، تعدادی از افرادی که بر اثر این حادثه بیمار شده‌اند، هم‌اکنون در بیمارستان ولی‌عصر(عج) قم بستری هستند.
برخی از این افراد نیز می‌گویند، با مراجعه به مأموران مستقر نیروی انتظامی در محل و شکایت به آنان، پاسخ شنیده‌اند که این‌گونه حوادث، پیش از این هم چندین بار رخ داده، اما هنوز به سرنخ مشخصی درباره عوامل آن نرسیده‌اند.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/6/1ساعت  12:24 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

پذیرش استعفای رئیس کل بانک مرکزی

موضوع استعفای شیبانی از مدت ها قبل مطرح بود اما به واسطه دستوری که رئیس جمهور برای ساماندهی وضعیت بانک ها صادر کرده بود این استعفا مدتی به تاخیر افتاد.
برخی منابع از پذیرش استعفای شیبانی رئیس کل بانک مرکزی خبر می دهند.
یک منبع آگاه از پذیرش استعفای ابراهیم شیبانی رئیس کل بانک مرکزی از سوی محمود احمدی نژاد رئیس جمهور خبر داد.
به گفته این منبع اگاه ، موضوع استعفای شیبانی از مدت ها قبل مطرح بود اما به واسطه دستوری که رئیس جمهور برای ساماندهی وضعیت بانک ها صادر کرده بود این استعفا مدتی به تاخیر افتاد.از طهماسب مظاهری به عنوان یکی از گزینه های جانشینی شیبانی یاد می شود.
شیبانی نیز احتمالا" به یکی از موسسات مسئول در امر اجرای سیاسیت های کلی اصل 44 خواهد رفت.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/6/1ساعت  12:21 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

هفت‌ استعفا در دو سال!!

امروز هفتمین معاون سازمان حفاظت محیط زیست هم از این سازمان خداحافظی کرد.
طی 2 سال گذشته 7 معاون از سازمان حفاظت محیط زیست رفته‌اند که امروز هفتمین معاون این سازمان یعنی خلاق میرنیا، معاون توسعه مدیریت سازمان از این سازمان می‌رود.
خلاق میرنیا که معاونت های مختلفی را طی این 2 سال در سازمان محیط زیست تجربه کرده است استعفا داده و استعفای وی نیز مورد تأیید رئیس سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفته است.
به گزارش فارس، یوسف حجت؛ معاون محیط زیست انسانی، انوشیروان نجفی؛ معاون طبیعی، هادی سلیمانپور؛ معاون طبیعی، محمد یزدی، معاون آموزش، محمود رئیس زاده؛ معاون توسعه مدیریت و فاضل؛ معاون آموزش، 6 معاونی بوده‌اند که طی این 2 سال از سازمان محیط زیست رفته‌اند.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/6/1ساعت  12:20 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

وهابی ها در ایران چه می کنند؟

اگر چه اهل سنت ایران ، صدها سال است در کنار اهل تشیع تعامل متقابل احترام آمیزی دارند اما طی چند سال اخیر تحرکاتی در برخی مناطق سنی نشین برای ایجاد تقابل با شیعه از طریق آموزه های وهابیت آغاز شده که اخیرا" این تحرکات رشد فزاینده ای گرفته است. نکته جالب اینکه همزمان با این حرکت های افراطی گرایانه به نام اهل سنت ، هر از چند گاهی ، جزوات و کتب حاوی اهانت به باورهای اهل سنت از جانب برخی گروه های خاص که اتفاقا" با نظام شیعی ایران در تقابل هستند توزیع می شود که این دو حرکت به صورت مکمل یکدیگر در ایجاد تقابل سنی و شیعه عمل می کنند.

تاسیس مدارس وهابی به نام اهل سنت
اسناد و مدارکی وجود دارد که نشان می دهد در برخی استان های مرزی کشور ، برخی مدارس دینی که به نام اهل سنت تاسیس شده ، نسبتی با آموزه های نحله های شناخته شده اهل سنت نداشته و تعالیم آنها صددرصد وهابی است و عمدتا" متمرکز بر آموزش عقاید ضد شیعی هستند.دانش آموزانی که دوره راهنمایی را پشت سر می گذارند، با مدرک سیکل وارد این مدارس که دوره ای 4 ساله دارند، می شوند. این مدارس بصورت شبانه روزی با امکانات رفاهی عالی اداره می شوند. دانش آموزان از صبح تا بعد از ظهر در این مدارس به سر می برند و برای اینکه از مدارک رسمی تحصیلی نیز عقب نمانند، در دبیرستان های شبانه دولتی ثبت نام می کنند و تا اخذ مدرک دیپلم ادامه تحصیل می دهند. در این 4 سال، عقاید و تفسیرهای عقیدتی وهابیت را به عنوان عقاید صحیح به دانش آموزان تزریق می شود و بعد از چهار سال فازغ التحصیل می شوند. چون دراین مدارس بنیه دروس عربی دانش آموزان قوی می شود، عده ای پس از 4 سال به مدارس تربیت معلم و رشته دبیری می روند، اما عده ای دیگر از این دانش آموزان به مدارس بالاتر وهابیت - بعضا" در خارج ایران- اعزام می شوند تا مدارج عالی تر را کسب کنند.
در کنار مدارس دینی وهابی ها، این گروه توانسته اند دبیرستان هایی غیرانتفاعی نیز ایجاد کنند تا بهتر بتوانند دانش آموزان را کنترل کنند.
نتیجه فعالیت این مدارس وهابی طی چند سال اخیر این بوده که توانسته اند در دانش آموزان و طلاب استحاله و دگرگونی ایجاد کرده و سنی های اشعری و شافعی را به وهابی های دو آتشه تبدیل کنند.

مدارس وهابی ازکجا تامین می شوند؟
وهابی ها داخل ایران از نظر مالی پیوند محکمی با کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس خصوصا" عربستان سعودی و امارات متحده عربی دارند. آنها احساسات مردم این کشورها را نیز را نسبت به شرایط اهل تسنن در جمهوری اسلامی ایران تحریک می کنند و با مظلوم نمایی عنوان می کنند که ما تحت فشار هستیم و عقاید اهل سنت ایران درتنگنا قرار دارد. یکی از بزرگ ترین کشورهای حامی این تفکر، عربستان سعودی است.
یکی از بزرگترین پشتوانه های مالی وهابیون ایران در کشور امارات متحده عربی، فردی است که تمام دارایی هایش از طریق خرید و فروش سیگار«وینستون لایت» کسب کرده است. جالب است که برخی روحانیون وهابی اصولا" کشیدن سیگار را حرام می دانند.

تفاوت اهل سنت با وهابیون
بی انصافی است اگر فرقه افراطی و تکفیری وهابیت را به اهل سنت نسبت دهیم. وهابیت یک مرام عقیدتی است و هیچ ارتباطی به مذاهب شافعی، مالکی، حنبلی و حنفی ندارد. اینها مذاهبی فقهی هستند در حالی که وهابیت، یک مرام تکفیری عقیدتی است.
اغلب اهل سنت ایران در استان های کردستان و هرمزگان و سیستان و بلوچستان شافعی و اشعری بوده و شدیدا" از فعالیت وهابی ها نگرانند. حتی اهالی برخی از مناطق اهل سنت از نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند که با وهابی ها برخورد کند.برهمین مبنا، عده ای ازعلمای اهل سنت نیز نگرانی خود را از تحرکات این گروه اعلام کرده اند و گفته اند که عقاید خود را از جانب آموزه های افراطی آنها در خطر می بینند.

مسائل فراروی جمهوری اسلامی ایران
متاسفانه برخی مسئولین کشور هنوز شناخت دقیقی از فرقه وهابی ندارند و فرق یک روحانی سنی و وهابی را تشخیص نمی دهند. نکته دیگر اینکه هنوز خط مشی مشخصی در برخورد با این گروه تندرو دیده نمی شود. گاهی اوقات میان امام جمعه شهرستان و مقامات کشوری نظیر فرماندار در برخورد با فعالان این گروه ، رفتار دوگانه ای را شاهد هستیم.
به طورکلی درعقیده وهابی ، شیعه کافر و مشرک است و مال و جانش حرمت ندارد . در همین راستاست که فردی مثل عبدالمالک ریگی ده نفر را می کشد و عین خیالش هم نیست. با این روند انتظار فاجعه های بزرگ تری در آینده دور از ذهن نیست . یا اینکه چند سال پیش، وهابی ها وارد قبرستان اهل سنت بندرعباس شدند و تمام سنگ قبرها را خراب کردند و بهانه اشان این بود که سنگ قبر مظهر بت پرستی است و در مسلک ما حرام است. این در حالی است که در عقیده تشیع ، حتی وهابی هم مشرک تلقی نمی شود و مسلمان قلمداد می گردند.


نوشته شده در  دوشنبه 86/5/22ساعت  11:11 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

سی‌دی یانگوم، خطرناکتر از هزاران تن موادمخدر

شاید کمتر کسی از تماشاگران تلویزیون باشد که با شخصیت دختر جوانی به نام «یانگوم» آشنا نباشد. دختری جوان که در دربار سلطنتی قرن هفدهم کره، ابتدا در آشپزخانه خدمت می‌کرد و بعد هم طی فعل و انفعالاتی تبعید شد، اصول پزشکی آموخت و در بازگشت، اولین پزشک زن دربار شاه و ملکه کره شد و به درمان خاندان سلطنتی و درباریان پرداخت.
به نوشته «کیهان»، سریال «جواهری در قصر» که به زندگی «یانگوم» می‌پردازد، تا آنجا که تلاش دختری جوان و یتیم را نشان می‌دهد که بدون هراس از مشکلات و سختی‌ها، با استعانت از خداوند و با عزمی راسخ، مقابله با بدخواهان و حسودان را تنها با آموزش علم و دانش و کوشش و تقلای بی‌وقفه دنبال می‌کند و با همین تلاش و کوشش است که در هر گام موفق می‌شود، قابل قبول و تا حدودی آموزنده به حساب می‌آید. اما وقتی خدای ناکرده همین کاراکتر در کنار شخصیت‌های بی‌مانند دینی و ملی و اخلاقی که از دیدگاه‌های مختلف، اسطوره‌های والای تاریخ بشریت به شمار آمده‌اند و همچنین بالاتر از نمونه‌های اخلاق و رفتاری گرانقدر این سرزمین، بخواهد الگوی نسل جوان قرار گیرد، آنگاه همه آن جنبه‌های مثبت به ضد خود بدل شده و در جهت اهداف دشمنان دیرین اسلام و ایران، تاثیرات منفی جبران ناپذیری برجای خواهد گذارد.

سالهاست که دشمنان همیشگی این مرز و بوم سعی داشته‌اند در مقابل الگوهای تردیدناپذیر اسلامی و شیعی مردم، نمونه‌هایی قلابی و تقلبی را با تبلیغات و پروپاگاندای شدید در ذهن و روح آنها نفوذ دهند تا به آسانی بتوانند منابع و ذخایر مادی و انسانی و معنویشان را غارت نمایند. زمانی با ناسیونالیسم و تاریخ باستان، زمان دیگر با روشنفکرنماها و شبه روشنفکران و گاهی هم با چهره‌های مشکوک غربی و شرقی کوشش کرده‌اند تا الگوهای واقعی اسلامی و ایرانی را در ذهن جوانان ایرانی کمرنگ نمایند. اینک دایره این تلاش به سریال‌های تلویزیونی که از رسانه ملی به نمایش درمی‌آید نیز کشیده شده است. از یاد نبرده‌ایم که زمانی این سوءاستفاده در مورد سریال‌هایی همچون «سالهای دور از خانه» و کاراکتری مانند اوشین صورت گرفت که او را تا حد قدیسین مذهبی نیز رساندند. و امروز نیز چنین تبلیغات انحرافی در مورد کاراکتر مشابه دیگری به نام «یانگوم» صورت می‌گیرد. کاراکتری که نهایت آرزو و آمالش خدمت به دربار سلاطین و شاهان است و اغلب لحظات مثبت این سریال در خوش آمد شاه و ملکه و عالیجنابان و درباریان می‌گذرد. «یانگوم» لحظاتی شاد و راضی و سرخوش است که توانسته باشد، رضایت ملکه یا مادر شاه را جلب کرده باشد و در حالی که مردم فقیر کره در اثر بیماری های واگیردار، گروه گروه جان می‌سپارند، حتی لحظه‌ای دگرگونی مزاج مادر شاه برای وی نگران کننده و اضطراب آور است!!

ادامه مطلب...

نوشته شده در  دوشنبه 86/5/22ساعت  11:6 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

بعثت پیامبر(ص) روایتی دیگر از وجدان آگاه

شاید اگر کمی بیشتر بیندیشیم معنای واضح‌تری برای بعثت و بر انگیخته شدن پیدا کنیم. بیداری وجدان، بازگشت به خویشتن و یا اینکه همراهی دوباره با فطرت پنهان.
از طرفی، پیشرفت تکنولوژی در جهان امروز،این معنا را که خصلت ذاتی بشر،جسارت و گستاخی نهفته در ذات غریزی اوست، برای ما مسجل تر کرده تا پیشینیان و اگر بلوغ شرایط و تهیه لوازم، قرین جسارت گردند، غریزه پنهان او آشکار گشته رخ می نمایاند. (کلا ان الانسان لیطغی،ان راه استغنی) و در دیگر سو، تجربه به وضوح ثابت کرده است که نوع انسان قادر به کنترل و برنامه ریزی تمام و کمال برای خود نیست. به عبارت واضحتر، سیطره وجودی و گستره فکری انسان در حدی نیست که بتواند ماورای عینیات و محسوسات را درک کند و با نظر بر نادیده ها، نیامده های امروز و فردا را آماده و مرتب کند.

از همین نکته ظریف است که بحث بدیهی لزوم بعثت انبیاء و ارسال رسل آشکار و ثابت می شود. اما این سخن و این مجال را یارای آن نیست که به کلام و مباحث اعتقادی بپردازد، تمام تلاش این نوشته حول یک محور خواهد بود، برگشت به آغوش پیغمبری که از نو بایدش شناخت.
1400 سال و به تعبیر نزدیکتر، 14 قرن از ظهور آخرین و اصلی ترین پدر هستی می گذرد(انا و علی ابوا هذه الامه). یتیمانی که در سرتاسر تاریخ اگر نوازشی هم دیده بودند، اغلب تصنعی و مزورانه بود، ناگهان گرمای محبت پدری را احساس کردند، که هیچ دریغی برای اظهار محبتش نبود و چشم داشتی از این رافت نداشت.
سرمستی از محبت بی کران و عطوفت بی شاچ ئبه پدر مهربانمان، شاید چنین غرور نکبت باری را در طول قرنها بر وجودمان مستولی کرده است. به طوری که گفتار و کردارش را با وقاحت تمام، بوسیده و به کناری گذاشته ایم.
بنا بر نقل تاریخ و بیان احادیث گرانقدر، روشهای توبه و بازگشت به خدا، در اقوام و ادیان پیشین مختلف و متنوع بوده است. قوم موسی 40 سال باید سرگردانی می کشیدند، تا بخشیده شوند. عده ای دیگر خود کمر به مجازات هم می بستند، تا در جهان دیگر به آسودگی حساب و کتاب، بگذرانند و بسیاری روشها برای مردمان دیگر.
اما سوال اینست، آیا محمد(ص) نیز چنین خواسته است؟ اویی که در وانفسای یوم الساعه، که مادران را نیز از احوال فرزندانشان غافل می کند، فقط یک چیز مسئلت دارد و آن واامتاه است، می تواند چنان بر ما سخت گرفته باشد؟ آیا قدمهای کند و لغزان علم و فناوری امروز، که لحظه به لحظه بر گشوده شدن زوایای بیشتری از روشنایی و نورانیت سخنان محمد و پیشوایان پس از او صحه گذاشته و انگشت تعجب به لب گزانده است، دلیل خوبی نیست، برای اینکه آب در کوزه و ما گرد جهان میگردیم!
گلایه ای از چند میلیارد غیر مسلمان جهان امروز نیست، ولی، مسلمانان چرا؟ ما را چه شده است؟ مگر ما نمک خورده و نمک پرورده خوان کرم احمد (ص) نیستیم؟ مگر در کمال افتخار و سربلندی پرده های اوهام و خرافات پیشینیان را ندریدیم و غریو لا اله الا الله سر ندادیم؟ به گونه ای که زمزمه چهارده قرن پیش ما، امروز بانگ بلندی است بر کرانه های آسمان علم، عقل و احساس بشریت.
متأسفانه باید گفت، ما فرزندان خوبی برای پدر مهربانمان نبودیم.
امروز بهترین روز برای عذر تقصیر به پیشگاه محمد است. (یا ابانا استغفر لنا) کمی به خود بیائیم و این چند ساعت آسمانی را، که در قلب دقیقه های زمینی جای گیر شده است، غنیمت بدانیم. ما نیز فطرتمان را بر انگیخته، دوباره مبعوثش کنیم، و با خلوص باطن فریاد برآوریم که « یا محمد(ص) انا معکم». 


نوشته شده در  جمعه 86/5/19ساعت  9:35 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

معجزه شگفت انگیز شهدای مقاومت لبنان

سبز شدن دوباره درخت سپیدار خشکیده ای که نام شهدای مقاومت لبنان روی آن نصب شده، هزاران گردشگر را که از سراسر دنیا برای دیدن آن به شهر «بنت جبیل» می روند به شگفتی واداشته است.
شبکه تلویزیونی «المنار» با پخش گزارشی درباره سبز شدن معجزه آسای این درخت، با گردشگرانی که از نزدیک این پدیده را مشاهده می کردند مصاحبه کرد.
بنا بر این گزارش، یکی از جوانان شیعه شهر «بنت جبیل» دو سال پیش تصمیم گرفت نام شهدای این شهر را بر روی دایره های چوبی بنویسد و بر روی شاخه های این درخت نصب کند. این درخت خشکیده پس از مدتی در میان اهالی شهر، به درخت شهدا شهرت یافت. اهالی بنتجبیل، این درخت خشکیده را از ریشه درآورده و آن را دو مرتبه با آب طلای تیره و لعاب ضد حرارت داغ کردند.

المنار می افزاید: این سپیدار خشکیده، به علت زیبایی و تلألو نام شهدا، برای استفاده در جشن ها و برنامه های فرهنگی مختلف لبنان، از مکانی به مکان دیگر منتقل می شد و پس از جنگ 33 روزه پارسال نیز نام شهدای تازه به خون غلتیده بنتجبیل بر آن نصب شد تا تعداد اسامی به 43 تن رسید. این گزارش حاکی است دو هفته پیش در جریان یکی از برنامه های حزب الله لبنان یکی از جوانان برای کاری وارد تالار دربسته ای شد که این درخت در آن قرار داده شده بود که ناگهان مشاهده کرد که از این سپیدار خشکیده، برگهای تازه سبز شده است.
المنار می افزاید: عجیبتر این است که تعداد برگهای سبزشده بر روی این درخت دقیقاً مطابق 43 نام شهیدی است که بر روی آن نصب شده و علاوه بر این، تنه درخت از طول شکافته و عطری خوشبو از آن به مشام میرسد. پس از انتشار این خبر در رسانه های عربی و غربی، هزاران تن از اقصا نقاط لبنان و نیز گردشگرانی از آمریکا، استرالیا، کانادا، کشورهای آفریقایی، کشورهای حوزه خلیج فارس و بسیاری کشورهای دیگر برای مشاهده این درخت معجزه آسا به بنتجبیل سفر می کنند و با تهیه فیلم و عکس یادگاری از آن، یاد شهدای مقاومت بنت جبیل در برابر ارتش رژیم صهیونیستی را گرامی می دارند.


نوشته شده در  پنج شنبه 86/5/18ساعت  12:46 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

مجری تلویزیون بدنبال تاسیس شبکه ماهواره ای

سید محمد حسینی مجری سابق برنامه های تلویزیون ایران که چندی پیش به خارج کشور رفت ، هم اکنون در شهر دوبی پایتخت امارات متحده عربی سکونت دارد و به دنبال راه اندازی یک شبکه ماهواره ای فارسی زبان است.
حسینی که ابتدا در اجرای برخی برنامه های شبانه تلویزیون در کنار احمدزاده ظاهر شد ، بعدا" در اجرای مسابقه مهیج «سیمرغ» مهارت زیادی از خود نشان داد و مخاطب فراوانی جذب کرد. وی در همان زمان در مصاحبه با یک مجله خانوادگی از خود به عنوان یک «شو من» یاد کرد و از اینکه این حرفه در ایران چندان جای پا باز نکرده است گلایه نمود.

حسینی چندی پیش از ایران خارج شد و برخی رسانه ها اعلام کردند که وی به قبرس رفته و قصد بازگشت ندارد.
خبرنگار ما کسب اطلاع کرد که حسینی هم اکنون در دوبی به سر می برد و تلاش خانواده وی و نیز احمدزاده زوج تلویزیونی او برای متقاعد کردنش به بازگشت ، بی نتیجه مانده است. ظاهرا" حسینی به دنبال تاسیس یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان است. تلاش خبرنگار ما برای کسب اطلاع از سرمایه گذار این شبکه ماهواره ای به جایی نرسید.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/5/17ساعت  11:28 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

توصیه وزارت کشور به استفاده از چادر رنگی!!!

حجت‌الله ایوبی، دبیر شورای اجتماعی کشور گفت که در چهل‌وچهارمین جلسه این شورا، استفاده و ترویج چادرهای رنگی توسط بانوان‌و الگوهای نو در پوشش اسلامی مورد تاکید قرار گرفت.
ایوبی درگفت‌وگو با ایرنا با بیان‌اینکه استفاده از چادرهای رنگی در بسیاری از مناطق کشور مرسوم بوده و هست، افزود: در شورای اجتماعی کشور تاکیدشد که بانوان ایرانی می‌توانند در کناراستفاده‌ از چادرهای مشکی از چادرهای رنگی نیز استفاده کنند.
معاون امور اجتماعی و شوراهای وزارت کشوراظهارداشت: در جلسه این شورا به نوآوری در عرصه پوشش اسلامی از جمله رنگ‌ها و مدل‌های متنوع پوشش بانوان تاکید شد.وی تصریح کرد: در جلسه امروز شورای اجتماعی کشور همچنین تصویب شد که جشنواره بانوان ایران زمین هر سال در سراسر کشور برگزار شده و این جشنواره تلاش کند تا به سمت تنوع درمدل‌های لباس پیش‌رفته تا هرچه بهتر و بیشتر فرهنگ پوشش اسلامی ایرانی تقویت و نهادینه شود.
ایوبی از تصویب کلیات طرح مدیریت پیشگیری آسیب‌های اجتماعی در مدارس که توسط وزارت آموزش و پرورش ارایه شده بود در این شورا خبر داد.
معاون وزیر کشور گفت: قرار است آموزش و پرورش برنامه عملیاتی خود را در خصوص اجرای این طرح به شورای اجتماعی کشور ارایه دهد.


نوشته شده در  چهارشنبه 86/5/17ساعت  11:26 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()

<      1   2   3   4   5   >>   >