سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

توزیع رایگان نستله در دانشگا‌ه‌های مشهد

شرکت نستله از شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی در دانشگاه غیر انتفاعی توس مشهد اقدام به توزیع رایگان نسکافه به همراه بروشورهای تبلیغاتی این شرکت نمود. شعار تبلیغاتی بزرگی که در بنرهای تمام قد این شرکت به چشم می خورد عبارت است از: "با ما باش!"
به گزارش برنا، شرکت نستله از شرکت‌های حامی رژیم صهیونیستی در دانشگاه غیر انتفاعی توس مشهد اقدام به توزیع رایگان نسکافه به همراه بروشورهای تبلیغاتی این شرکت نمود. شعار تبلیغاتی بزرگی که در بنرهای تمام قد این شرکت به چشم می خورد عبارت است از: "با ما باش!"
دانشجویان می‌گویند: متاسفانه مسئولان امر توجهی به اعتراضات نشان نمی دهند و دانشجویان را وادار به مداخله مستقیم می نمایند. طبق تبصره ماده 8 قانون حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین مصوب سال 1371، وزارت خارجه موظف است لیست شرکتهای حامی یا وابسته به رژیم صهیونیستی را تهیه کرده و گزارش آنرا به دولت و مجلس ارائه دهد تا اقدام مقتضی از سوی آنان به عمل آید.
به راستی چه نیاز مبرمی به استفاده از این محصولات وجود دارد در حالیکه جایگزین‌های بسیار مناسبی برای آنها وجود دارد. بسیاری از مردم به دلیل ناآگاهی یا عدم اطلاع از اهمیت موضوع، از این محصولات استفاده می کنند که البته تقصیر اصلی را متوجه آنان نیست بلکه مقصر اصلی ماجرا، دولت و مجلس هستند. با توجه به جهت‌گیری‌های شجاعانه دولت نهم و شخص ریاست جمهور در رابطه با رژیم غاصب اسرائیل، به نظر می رسد برخی خلاءهای قانونی مانع از برخورد دولت می شود.
گذشته از سودی که از سوی نماینده این شرکت‌ها در ایران نصیب سران اصلی این کمپانی می شود تا به جنایت‌های وحشیانه خود در فلسطین اشغالی بپردازند، افشا شدن صهیونستی بودن این شرکت‌ها در عین مصرف آن توسط مردم ما، موجب ایجاد نوعی بی تفاوتی و بی مسئولیتی در میان آنان می شود که این خطرناکترین جنبه حضور آنان در ایران است.
بنا بر این گزارش، طبق یکی از پروتکل‌های فاش شده یهود، سران صهیونیست به دنبال آن هستند تا نسل جوامع غیر یهودی را که از نظر آنها نژاد ویژه به حساب نمی‌آیند، از طریق صادرات مواد غذایی آلوده و دستکاری شده ژنتیکی به تدریج نابود یا حداقل ضعیف و ناتوان نمایند.


نوشته شده در  یکشنبه 87/8/19ساعت  11:9 صبح  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()