سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

برف ناخواسته؛ قرار نبود امروز تهران برف ببارد

 سازمان هواشناسی کشور بارش برف امروز تهران را پیش‌بینی نکرده بود و بر اساس بولتن پیش‌بینی این سازمان آسمان تهران امروز باید صاف تا قسمتی ابری و تنها در ارتفاعات همراه با بارش می‌بود.
فریبا گودرزی، کارشناس سازمان هواشناسی در گفت‌وگو با فارس در این ‌‌باره گفت: سازمان هواشناسی بارش برف در تهران را در بولتن شب گذشته پیش‌بینی کرده بود البته معمولاً تفاوت اطلاعات بین بولتن روز و شب، خیلی کم اتفاق می‌افتد.


وی در ادامه گفت: سامانه بارش‌زا قرار بود در حال عبور از سواحل شمالی کشور به سمت شرق از عرض‌های جغرافیایی بالاتری بگذرد که کمی این سامانه به سمت پایین آمده و در حال عبور، باعث بارش در تهران نیز شده است.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور اظهار داشت: بارش برف به طور پراکنده تا اواخر وقت امروز در تهران ادامه دارد و آسمان تهران برای فردا کمی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
گودرزی بیشینه و کمینه دمای هوای تهران را برای فردا 3 و 5- درجه سانتی‌گراد اعلام کرد.
وی گفت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر تقویت جریانات سرد شمالی و استقرار آن تا روز سه شنبه در کشور به ویژه در نواحی شرقی و مرکزی است از این رو بارش برف به طور متناوب در شمال شرق کشور و سواحل شرقی خزر و به طور پراکنده و ضعیف‌تر در بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق و دامنه‌های شرقی البرز تا اواخر وقت روز دوشنبه ادامه دارد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور افزود: روند افزایش دما از امروز تا چهارشنبه از غرب کشور آغاز می‌شود.


نوشته شده در  یکشنبه 86/11/14ساعت  3:19 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()