سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

رهبر معظم انقلاب: سران آمریکا در یک دادگاه صالحه محاکمه خواهند شد

گزارش موسسه‌ ‌بررسی‌های ‌استراتژیِک لندن از آینده آمریکا

گزارش سالانه موسسه بین‌المللی بررسی‌های استراتژِک لندن در مورد شرایط بین المللی و منطقه‌ای آمریکا از ضعف این کشور به علت تنگناهای استراتژیک طی سال 2007 خبر می دهد که طی این مهم، آمریکا سیطره خود را از دست داده ، زمینه و انگیزه ارتقا مطالبات هسته‌ای و منطقه‌ای ایران را فراهم می‌کند.
در گزارش سالانه موسسه بین‌المللی بررسی‌های استراتژِک لندن در مورد شرایط بین المللی و منطقه‌ای آمریکا موارد زیر مطرح شده است. در این گزارش موسسه بین‌المللی بررسی‌های استراتژیک لندن هشدار داده که ایران طی سال‌های 2006 تا 2010 به بمب اتمی دست خواهد یافت.
همچنین گزارش فوق حاکی ‌است، کاهش و فرسایش سلطه و هژومونی بین‌المللی آمریکا به علت شکست هایش در عراق از جمله مسایلی است که گریبان‌گیر این کشور خواهد شد.
گزارش این موسسه موثر در تصمیم گیری‌های انگلستان می‌افزاید، آمریکا به علت تنگناهای استراتژیک طی سال 2007 سیطره خود را از دست داده ، زمینه و انگیزه ارتقا مطالبات هسته‌ای و منطقه‌ای ایران را فراهم کرده است.
این گزارش به وضعیت آمریکا در عراق اشاره می‌کند و ادامه می‌دهد در حال حاضر بوش به مرحله ناامیدی کامل نسبت به دولت نوری مالکی رسیده و نسبت به این که بتواند دولت وحدت ملی را تشکیل دهد، کاملا نا امید شده است.
این گزارش در پایان هشدار می‌دهد که تفکر افراطی در جهان اسلام گسترش یافته و تعداد زیادی از گروه‌های جهادی در خاورمیانه و شمال آفریقا با القاعده هم پیمان شده و اهداف جهانی برای خود در نظر گرفته‌اند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در خطبه‏های دیروز نماز جمعه تهران با اشاره به شکست آمریکا در ایجاد خاورمیانه جدید فرمودند:جرج بوش رئیس جمهور آمریکا و معاونان بلندپایه وی روزی به خاطر جنایت‌هایی که در عراق مرتکب شده‌اند در دادگاهی بین المللی مجازات خواهند شد.


نوشته شده در  شنبه 86/6/24ساعت  5:51 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()