سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 

در حاشیه اعطای بورس تحصیلی به رئیس سابق گروه مشاوران جوان رئیس جمهور

هر دم از این باغ بری می‏رسد!!

یکی ار اخباری که در روزهای گذشته در رسانه‏ها منتشر شده است خبر قبولی جناب آقای مهرداد بذرپاش، مدیرعامل جدید شرکت پارس خودرو و رئیس سابق گروه مشاوران جوان رئیس جمهور و شهردار سابق تهران می‏باشد. اگرچه این خبر در بدو امر مشکلی ندارد و تازه خوشحال کننده هم هست اما نگاهی به سابقه گذشته این جوان و موضوع باعث می‏شود تا افراد کمی در زوایای مختلف آن دقیق شوند.
بذرپاش جوان 28 ساله ای که همای سعادت ارتباط با رئیس جمهور بر شانه‏های وی نشسته، در طول دو سه سال گذشته به طرز عجیبی در حالی طی کردن مراحل ترقی است.

هرچند قصد نداشتم وارد این موضوع شوم اما مصاحبه اخیر وی با خبرگزاری فارس و برخی گفته‏های خلاف ایشان باعث شد تا به این موضوع نیز بپردازم.
اگرچه بحث رانت تحصیلی در ایران تازگی ندارد و از گذشتگان به ارث رسیده است اما تکرار آن در دولت عدالتخواه نهم !! و آن از سوی کسی که داعیه نزدیکی به رئیس جمهور را دارد قدری غیر قابل تحمل است.
سوابق موجود در سایت دانشگاه علامه طباطبائی نشان می دهد که جناب آقای بذرپاش که اتفاقا از سهمیه ایثارگری نیز استفاده می‏کنند، جزء غائبین جلسه بوده‏اند. حال چگونه ایشان مدعی شده‏اند که از ماه‏ها قبل برای شرکت در این آزمون خود را آماده کرده بوده‏اند و باقی قضایا.

بیش از این به این موضوع نمی‏پردازم. فقط از دوستان می خواهم که خودشان قضاوت کنند.
 البته جای خوشحالی دارد که  شنیده ها حکایت از دستور رئیس جمهوری برای پیگیری و برخورد با این موضوع دارند.
به نوشته یکی از سایت‏ها پس از پخش اخباری مبنی بر اشتغال به تحصیل مشاور جوان سابق رئیس جمهور در مقطع دکترا در یکی از دانشگاه های کشور،  رئیس جمهور به وزیر علوم دستور داده تا این موضوع را به دقت پی گیری و در صورت صحت و احراز تخلف با آن برخورد کند.

-------------------------------------------------
در همین زمینه بخوانید:
پدیده دکترای رانتی اتفاق جدیدی نیست! -  دکتر محمدصادق کوشکی


نوشته شده در  دوشنبه 86/6/19ساعت  12:13 عصر  توسط نافذ   شما هم نظر دهید()