• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : گراني تخم مرغ
  • نظرات : 2 خصوصي ، 3 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ken 
    The Louis Vuitton handbag is accessible in two admeasurement PM. The failing accept bag combines abundance and adult account for an easy, city-limits chichi feel. Many humans accede it is accidental for men to acquire several artist handbags.
    + سجاد 

    اهداي لوح از سوي رياست محترم جمهوري : غلامعلي صفري،‌ يكي از پيشكسوتان صنعت مرغداري به عنوان كارآفرين نمونه برگزيده شد

    لطفاً در شروع فعاليت تان در صنعت مرغداري برايمان بگوييد؟

    غلامعلي صفري تقريباً از 30سال پيش فعاليت خود را با احداث يك واحد پرورش مرغ تخمگذار براي توليد تخم مرغ تجاري در تهران آغاز كردم. دقيقاً از همان زمان در پي كسب تجربه و آزمون راههايي بودم كه با حداكثر تلاش، توان توليد واحد را افزايش دهم كليه كارهاي مرغداري را انجام مي دادم و ابايي از تلاش و سختكوشي نداشتم.

    از چه سالي مديريت شركت طيور بركت را پذيرفتيد؟

    شركت طيور بركت تا سال 1383 تحت مديريت بانك كشاورزي بود. پس از آن كه سياست دولت مبني بر واگذاري شركتهاي دولتي به بخش خصوصي براي فعاليت بهتر و توليد اقتصادي تر شكل اجرايي به خود گرفت تصميم گرفتم با خريداري اين شركت از بانك، سازماندهي دوباره اي را شروع كنم، با تجهيزات قديمي و مستهلك حدوداً 30 ساله و سالن هاي فرسوده، كارايي لازم را نداشت و عمدتاً از سود دهي خارج به يك شركت سربار تبديل شده بود. بنابر اين كار بازسازي، نوسازي و بهينه سازي را شروع كرديم و با دانشي كه از بازدهي خارج از كشور به دست آمد و مطالعات و بررسي هايي كه صورت گرفت پيشرفته ترين تجهيزات و ماشين آلات در اين واحد نصب و راه اندازي شد. بازسازي و نوسازي شركت طيور بركت تأثير شگرفي در كيفيت و كميت توليد اين واحد گذاشت و بنابر اين يكي از واحدهاي قديمي بدين ترتيب با توان مضاعف و برخوردار از امكانات و تجهيزات مدرن توانست جايگاه ممتازي در توان توليدي صنعت مرغداري كشور ايفا نمايد. پس از آن دريافتيم امكانات مدرن مي بايست يك نژاد به روز با توان توليدي خوب نيز در اختيار داشته باشد. از طرفي ديگر شرايط به گونه اي بود كه تنها نژاد لاين در اين شكور وجود داشت و منحصراً توليد كنندگذان تخم مرغ مجبور بودند از اين نژاد بهره بگيرند براي ايجاد رقابت سالم در اين عرصه بر آن شديم تا كار بررسي و ارزيابي نژادهاي مطرح دنيا را در دستور كار قرار دهيم. بنابراين كار مطالعه و بررسي نژادهاي مطرح دنيا متناسب با شرايط آب و هوايي و اقليم را انجام داديم و اين تلاش در نتيجه مذاكرات با شركت معظم لوهمن براي انتخاب و ورود نژاد L.S.L مرغ تخمگذار به نتيجه رسيد.

    نژاد L.S.L نتيجه سالها تحقيقات و پژوهشهاي شركت لوهمن است كه يكي از بزرگترين شركتهاي صاحب نام در دنيا به شمار مي رود اين نژاد ضمن ظرفيت توليدي بالا به دليل ماندگاري بيشتر در پيك توليد تخم مرغ نسبت به ديگر نژادهاي مطرح دنيا برتري دارد و پوسته تخم مرغ آن از استحكام بيشتري برخوردار است كه براي يك پرورش دهنده به عنوان امتياز ويژه مطرح است. نهايتاً اين نژاد با يك مديريت خوب، عملكرد فزونتري نسبت به نژادهاي ديگر خواهد داشت.

    +

    كسي كه حقيقت را نمي داند ابله است

    اما كسي كه حقيقت را مي داند و انرا انكار ميكند تبهكار است.

    اقاي وزير به نظر شما انفلونزا جزئ سطر اول است يا دوم؟؟؟