• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : گوگل، جاسوس ايران
  • نظرات : 0 خصوصي ، 10 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + امير 

    خوبه
    گوگل شما را مي بيند!
    اطلاع از وضعيت علمي، نظامي، اقتصادي، فرهنگي و بهرصورت اطلاع از وضعيت دولت‌هاي ديگر و نيروهاي مرتبط با آنان نقش اساسي در تامين امنيت يک دولت خاص (در اينجا يعني آمريکا) خواهد داشت.

    گوگل چگونه مي‌تواند در تامين اهداف مزبور نقش ايفا کند؟ بايد ديد که گوگل چقدر در کسب اطلاعات فوق مفيد است؟ آيا گوگل مي‌تواند وضعيت تحقيقات علمي - صنعتي يک جامعه خاص را بفهمد؟ آيا گوگل مي‌تواند ارتباطات بين افراد مختلف و احياناً تروريست‌ها را معلوم سازد؟....

    ادامه مطلب را در اينجا مي توانيد مطالعه بفرماييد.
    کشف امام زاده جديد !!!
    خوب با اين حساب كه هر ننه قمري هم مي تونه مناطق حساس كويت رو ببينه چه طور يك هو شد ابزرا جاسوسي ايران‏؟ يك وقت آمريكايي كس ديگه اي نمي بينه كه اين ها رو !!! فقط ايران بلدهاز گوگل استفاده كنه ؟ بابا اين عرب ها به جماعت عجم كه مي رسن عقلشون تعطيل ميشه انگار !!!
    لينک صحيح

    خانم دلارام علي ، فعال اجتماعي ، در روز 22 خرداد 1385 در طول يک اعتراض مسالمت آميز در تهران ، که براي پايان دادن به تبعيضات موجود در نظام قانوني اين کشور ترتيب داده شده بود ، دستگير شد . او و ساير معترضين توسط پليس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و در نتيجه اين ضرب و شتم دست چپ دلارام علي شکسته شد . وي مدت کوتاهي پس از اين دستگيري آزاد شد ، اما در خرداد ماه 1386 توسط شعبه 16 دادگاه انقلاب در تهران ، محاکمه شده و به دنبال اين محاکمه به جرم شرکت در يک تجمع غير قانوني و تبليغ عليه نظام و اختلال در نظم عمومي ، گناهکار شناخته شد . در تير ماه 86 نيز دادگاه او را به 34 ماه حبس و 10 ضربه شلاق محکوم نمود . طبق گفته دلارام علي وکيل وي در طول دادگاه اجازه صحبت نداشته است . او به قيد التزام به قول شرف آزاد بود تا اينکه در روز 13 آبان 1386 گزارش ها از آن حکايت مي کرد که مقامات قضايي به دلارام علي و وکلايش طي تماسي تلفني گفته اند که دادگاه تجديد نظر حکم تجديد نظر شده او را صادر کرده است . حکم به صورت کتبي به دلارام ابلاغ نشده است. تحت قوانين جمهوري اسلامي ايران ، اجراي حکم پيش از ابلاغ کتبي آن به شخص مورد نظر غير قانوني است . دلارام علي هم چنين شکايتي را به خاطر عدم توجه به درمان وي در طول بازداشت ، به همراه ساير افرادي که مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند تسليم دادگاه کرد ، اما در ماه مهر امسال ، دادگاه همه افراد پليس حاضر در تجمع اعتراض آميز 22 خرداد 85 را از اتهام تبرئه کرد .

    ادامه را در وبلاگ حامي دلارام مطالعه بفرماييد.

    با قرار دادن لينك آزادي دلارام در وبلاگ خود به آزادي دختري آزاده ، دلارام علي ياري رسانيد.

    با سپاس

    سلام داداش نافذ

    گوگل جاسوس ايران؟؟؟هه چه مسخره ايران اگر هم براي كويت جاسوس بخواد مطمئنا اون گوگل نيست.

    التماس دعا

    1. ايران براى شناسايى كشوركى مثل كويت چه نيازى يه كويت دارد؟ 2. اگه فرضاً آمريكا به ايران حمله كند و كويت هم جرأت كند كه شريك آمريكا شود، نيازى به پيدا كردن مراكز حساس كويت نيست. چون همه‌ى كويت در تيررس ايران خواهد بود از داخل و خارج! مى‌گى نه ... امتحان كن!

    سلام

    حالتون خوبه؟

    اطلاعاتتون مثل هميشه دست اوله.

    آخه كويت چي هست كه ايران بخواهد بهش حمله كنه. اينها هم براي اينكه خودشون را مهم كنند و خودي نشون بدهند چه حرفا كه نمي زنند.

    اگه گوگل جاسوس ايران باشه كه خيلي عاليه.