• وبلاگ : نافذ
  • يادداشت : اعتراض خونين به رايس
  • نظرات : 1 خصوصي ، 8 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    اينا آخرش با ريسمونه خودشون حلقاويز ميشن

    به نام خدا

    كساني كه گرسنه و با هزاران فكر و خيال از مشكلات فردا سر به بالين ميگذارند غالباً به درگاه خدا گله مند ميخوابند و آه و زاري ميكنند .

    آيا شما نميخواهيد شاكي درگاه خداي بزرگ و مهربان را كه همه چيزت از اوست كم كني ؛ و با اين كار خداي بزرگ را خوشنود و برگه امتحاني خويش را درخشان نمايي .

    بزرگان دين ما به ما آموخته اند كه نگذاريم گرسنه اي و درمانده اي در جامعه وجود داشته باشد .و اگر اين گونه بوديم براي جذب بندگان عاصي و كافر نيازي به استدلالات پيچيده و آنچنانه نخواهد بود و بندگان خدا اينقدر گريز پا نخواهند بود و جامعه ي ما الگوي ديگر جوامع خواهد بود .

    خداوند با قوانيني چون كفّاره و زكات و خمس و امثال آن به فكر بندگانش بوده و آنها را به هر صورت از نعمتهاي خويش برخوردار خواهد كرد امّا اگر كسي بتواند واسطه ي اين روزي رساني باشد افتخار بزرگي است كه اهل بيت عصمت و طهارت مفتخر به اين افتخار بوده اند اگر شما هم ميخواهيد كه از آن بزرگان عليهم السّلام پيروي كنيد پس بسم الله .

    آدرس نيازمندي را براي كمك اگر طالبيد خبرم كنيد .

    ياعلي و خدانگهدار

    + امير 
    رايسسس
    + علي 
    رايس
    + علي 
    رايس
    + احمد 

    سلام

    هر وقت از منجلاب عراق بيرون آمديد طرح حمله به کشور ديگري را مطرح کنيد .ايران مهد دليراني است که عاشقانه از حريم خود محافظت مي کنند . اين حرفهاي گنده از دهان براي سر پوش گذاشتن روي اشتبا هاتشان در عراق است وگرنه خودشان کار شناسان خبره ي دارند . و مي دانند ايران کجاست:>

    . و شيعه ي علي کيست

    سلام

    عکسي که تو اين پست گذاشتيد کاملا گوياي احوال سياست هاي بوش و اين رايس هستش.

    رايس تو اون جلسه بايد مي گفت ايران تهديدي در خاورميانه براي منافع ماست. چون اگه منافع ما در خاورميانه به خطر بيافته، زمين و زمان رو به هم ميريزيم و نمي ذاريم خاورميانه طعم صلح وثبات رو بچشه.

    از اطلاع رساني تون خيلي ممنونم.

    سلام

    اينكه دستامون رنگ خون بشه خيلي بهتر از اونه كه كشورمون سراسر خون جوونامون بشه